Filters

8

goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

ik ben op tijd geholpen hetwas een controlle

ik werd op tijd geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Je werd er netjes geholpen

Alles was goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zo is naar de tandarts gaan een gezellig uitje

De mondhygiënist, de tandarts en assistenten zijn zeer vriendelijk. Er wordt een gezellig praatje gemaakt er staat een muziekje aan, de mondhygiënist en tandarts legden heel duidelijk uit wat ze deden en gingen doen, gaven meteen aan dat bij pijn ik het meteen aan moest geven. Ze gingen voorzichtig te werk. Je hebt amper door dat je in een tandartsstoel ligt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
2

Super tandarts Kanita Karisik-Zaimovic, but arrogant and unprofessional practice manager

Ik ben al jaren de vaste klant van Tandzorg Heiloo, omdat ben ik super blij met tandartsen. De nieuwe tandarts Kanita Karisik-Zaimovic is zorgzaam en echt weet wat ze doet. Maar vandaag had ik erg slecht ervaring met de praktijkmanager Meta Rood. Er was iets fout gegaan met mijn afspraak, ik dacht dat er was vandaag, maar toen ik bij de praktijk was, de receptie geeft mijn een papiertje met de datum van de volgende week. Ik probeerde te overleggen dat konde ik niet the volgende week en vroeg om te afspraak af te zetten dat was in Engels. De vrouw van de receptie konde met mij niet meer spreken (misschien door de taalbarrière). Meta Rood kwam om HAAR te helpen. Dan begint de story van vandaag. In plaats van sorry tegen mijn zeggen en de andere opties in systeem bekijken, ze wilde niet mijn afspraak voor de volgende week afzetten. Zij zai dat ze zou dit niet doen, omdat ik geïrriteerd bent. Maar was ik geïrriteerd omdat ze konde de afspraak niet af zetten. Dit was de gesprek: Ik: "please cancel the appointments for the next week" Meta: "I am not going to do it until you calm down" Ik: "I thought that my appointment is today, but I did not have the confirmation by email. I cannot make it next week. Can you cancel my appointment? Meta, showing the screen: There is no appointment for you today. Ik: I know. Mera: "What do you want?" Ik: "Please cancel the appointment, I cannot make it" Meta: why do you talk so loud and irritated? Ik: because I have already asked your colleague several times to cancel my appointment. I have left my sick child at home now, thinking that I have my appointment today. And I cannot take off from my work to have it next week Meta: "Sorry, but so" (her body language says "I could care less) Ik: can you cancel my appointment? Meta: can you talk not so loud? When I became silent looking at her, Meta says: "Yes, like this". So instead of helping me and cancelling, as I have asked in the beginning, Meta in front of all other people silenced me.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

prima en zorgvuldige behandeling

Goede en volledige controle van mijn gebit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

prima behandeling

prima behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

Goede uitleg wat er ging gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Vriendelijk

Neemt de tijd. Heeft interesse in de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
6

Goed

Wat is dit voor onzin? Hoezo ervaring ? het was gewoon een tandarts bezoek, halfjaarlijkse controle. Doe ik al 75 jaar! en dan verplicht invullen ?

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer goed.op vriendelijke wijze geholpen.

Met zorg en aandacht geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
8

Prima en vriendelijke behandeling.

Prima en vriendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Erg prettige behandeling

Ik ben altijd bang geweest voor een tandartsbezoek. Dit is minder geworden. Nog wel spannend, maar ik ben minder zenuwachtig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Zeer prettig en heel deskundig, topper!

Zeer prettig en heel deskundig, topper!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Prima

Oké

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Ik heb het bezoek als prettig ervaren.

Ik voelde mij op m'n gemak. Er was echt aandacht voor het gebit (met de specifieke aandachtspunten dat het nodig had). Heel tevreden over de rustige benadering en zorg van mijn tandarts voor het gebit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima!

Sinds enige tijd gebruik ik het medicijn Prolia (demosunab). Dit medicijn is niet vriendelijk voor het gebit en geeft mij veel onrust. Tijdens de controle is hier veel aandacht aan gegeven en heeft de tandarts mij helemaal gerustgesteld. ZIj stelde de juiste vragen. En gaf veel aandacht aan het gebit. Ook is het bezoek van 1 x per jaar gewijzigd in 2 x per jaar. Ik ben blij dat ik zoveel goede zorg krijg. Een groot compliment voor Kaylee van Ee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

Good

Friendly

  • Would you recommend us? Yes
  • When friends, family or colleagues ask you about our practice, to what extent would you recommend us? On a scale of 0-10 (0-6 = don't recommend / 7-8 = neutral / 9-10= recommend) 10
  • May we contact you about your review? No
9

ondanks mijn angst heel prettig gegaan

Was heel zenuwachtig voor de behandeling, vulling vervangen. Werd heel goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Verdoving aangeraden en genomen. Af en toe een adempauze vond ik heel fijn. Opgelucht en tevreden naar huis. Wat ik ook heel aardig vond was ik ik eerder gebeld was omdat en afspraak van een ander was uitgevallen. Of ik eerder wilde, dan hoefde ik mij niet zo lang druk te maken. Dat heb je echt het gevoel dat ze met je "meevoelen".

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

prima

ingelaste afspraak mondhygiënist prima opgepakt en ingepland. Ook de behandeling was professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
8

Geen.

Ben vriendelijk te woord gestaan. Maar ben verwezen naar tandtechnicus, dus heb eigenlijk geen ervaring. Onderstaande vragen zijn dus voor mij niet van toepassing.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
9

heel tevreden

prima behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Prima behandeling

Ik ben uitstekend geholpen door de vriendelijke mond hygieniste. Duidelijk taal vragen werden goed beantwoord. Adviezen zijn goed en waardevol.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee
10

Goede kwaliteit en efficiënt

Tandarts Bryan is vriendelijk en behulpzaam. Dit vermindert mijn angst voor de tandarts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja
10

Adequaat geholpen

Oplossing gericht en vriendelijk en adequaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bedrijfsgegevens

De Strandwal 22 g

1851 VM Heiloo

072 533 1995

[email protected]

Over Tandzorg Heiloo

Vindt u een gezond en sterk gebit belangrijk? Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de mondhygiëniste of preventieassistente.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.