Goed
ik werd op tijd geholpen
Alles was goed
De mondhygiënist, de tandarts en assistenten zijn zeer vriendelijk. Er wordt een gezellig praatje gemaakt er staat een muziekje aan, de mondhygiënist en tandarts legden heel duidelijk uit wat ze deden en gingen doen, gaven meteen aan dat bij pijn ik het meteen aan moest geven. Ze gingen voorzichtig te werk. Je hebt amper door dat je in een tandartsstoel ligt.
Ik ben al jaren de vaste klant van Tandzorg Heiloo, omdat ben ik super blij met tandartsen. De nieuwe tandarts Kanita Karisik-Zaimovic is zorgzaam en echt weet wat ze doet. Maar vandaag had ik erg slecht ervaring met de praktijkmanager Meta Rood. Er was iets fout gegaan met mijn afspraak, ik dacht dat er was vandaag, maar toen ik bij de praktijk was, de receptie geeft mijn een papiertje met de datum van de volgende week. Ik probeerde te overleggen dat konde ik niet the volgende week en vroeg om te afspraak af te zetten dat was in Engels. De vrouw van de receptie konde met mij niet meer spreken (misschien door de taalbarrière). Meta Rood kwam om HAAR te helpen. Dan begint de story van vandaag. In plaats van sorry tegen mijn zeggen en de andere opties in systeem bekijken, ze wilde niet mijn afspraak voor de volgende week afzetten. Zij zai dat ze zou dit niet doen, omdat ik geïrriteerd bent. Maar was ik geïrriteerd omdat ze konde de afspraak niet af zetten. Dit was de gesprek: Ik: "please cancel the appointments for the next week" Meta: "I am not going to do it until you calm down" Ik: "I thought that my appointment is today, but I did not have the confirmation by email. I cannot make it next week. Can you cancel my appointment? Meta, showing the screen: There is no appointment for you today. Ik: I know. Mera: "What do you want?" Ik: "Please cancel the appointment, I cannot make it" Meta: why do you talk so loud and irritated? Ik: because I have already asked your colleague several times to cancel my appointment. I have left my sick child at home now, thinking that I have my appointment today. And I cannot take off from my work to have it next week Meta: "Sorry, but so" (her body language says "I could care less) Ik: can you cancel my appointment? Meta: can you talk not so loud? When I became silent looking at her, Meta says: "Yes, like this". So instead of helping me and cancelling, as I have asked in the beginning, Meta in front of all other people silenced me.
Goede en volledige controle van mijn gebit
prima behandeling
Goede uitleg wat er ging gebeuren
Neemt de tijd. Heeft interesse in de klant.
Wat is dit voor onzin? Hoezo ervaring ? het was gewoon een tandarts bezoek, halfjaarlijkse controle. Doe ik al 75 jaar! en dan verplicht invullen ?
Met zorg en aandacht geholpen.
Prima en vriendelijke behandeling.
Ik ben altijd bang geweest voor een tandartsbezoek. Dit is minder geworden. Nog wel spannend, maar ik ben minder zenuwachtig.
Zeer prettig en heel deskundig, topper!
Oké
Ik voelde mij op m'n gemak. Er was echt aandacht voor het gebit (met de specifieke aandachtspunten dat het nodig had). Heel tevreden over de rustige benadering en zorg van mijn tandarts voor het gebit.
Sinds enige tijd gebruik ik het medicijn Prolia (demosunab). Dit medicijn is niet vriendelijk voor het gebit en geeft mij veel onrust. Tijdens de controle is hier veel aandacht aan gegeven en heeft de tandarts mij helemaal gerustgesteld. ZIj stelde de juiste vragen. En gaf veel aandacht aan het gebit. Ook is het bezoek van 1 x per jaar gewijzigd in 2 x per jaar. Ik ben blij dat ik zoveel goede zorg krijg. Een groot compliment voor Kaylee van Ee.
Friendly
Was heel zenuwachtig voor de behandeling, vulling vervangen. Werd heel goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Verdoving aangeraden en genomen. Af en toe een adempauze vond ik heel fijn. Opgelucht en tevreden naar huis. Wat ik ook heel aardig vond was ik ik eerder gebeld was omdat en afspraak van een ander was uitgevallen. Of ik eerder wilde, dan hoefde ik mij niet zo lang druk te maken. Dat heb je echt het gevoel dat ze met je "meevoelen".
ingelaste afspraak mondhygiënist prima opgepakt en ingepland. Ook de behandeling was professioneel.
Ben vriendelijk te woord gestaan. Maar ben verwezen naar tandtechnicus, dus heb eigenlijk geen ervaring. Onderstaande vragen zijn dus voor mij niet van toepassing.
prima behandeld
Ik ben uitstekend geholpen door de vriendelijke mond hygieniste. Duidelijk taal vragen werden goed beantwoord. Adviezen zijn goed en waardevol.
Tandarts Bryan is vriendelijk en behulpzaam. Dit vermindert mijn angst voor de tandarts.
Oplossing gericht en vriendelijk en adequaat geholpen.
De Strandwal 22 g
1851 VM Heiloo
Vindt u een gezond en sterk gebit belangrijk? Wij ook! Daarom staan wij met ons team van ervaren professionals voor u klaar om met liefde voor het vak mondzorg aan te bieden. Hieronder valt bijvoorbeeld een bezoek aan de gewone tandarts, maar ook aan de mondhygiëniste of preventieassistente.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.