Snel en prettig behandeld bij het verwijderen van 2 verstandskiezen. Zelfs bijna flauwvallen mocht de pret niet drukken
Ik was zelf eerst behoorlijk gespannen, maar probeerde dit niet te laten merken. Toch konden de artsen dit heel goed aanvoelen. De mevrouw die mij hielp was ontzettend vriendelijk en begripvol, en zij heeft me gerustgesteld door met me te praten, wat voor mij ook een prettige afleiding was. De arts vertelde bij iedere handeling wat hij deed zodat ik precies wist wat er gebeurde, dit vond ik ook heel fijn! Ondanks dat de ingreep zelf niet fijn was, was het wel een prettige ervaring dankzij de lieve mensen die mij hebben geholpen.
Alles was duidelijk en werd me goed uitgelegd. Wanneer iemand er naar vraagt zal ik het altijd aanraden.
Jammer dat de afspraken wat onduidelijk waren . Ik ging er vanuit dat de afspraak ook meteen de behandeling inhield , maar dat was om te kijken wanneer de echte behandeling zou plaatsvinden. Dat zorgde voor extra stress.
Leuk is het nooit. Maar heb erg goed en fijn geholpen. Ze namen de tijd voor je.
Prettige plek, aardige mensen. Goede informatie gekregen.
Ik ben als de dood voor de tandarts, laat staan de kaakchirurg. Toch weet de chirurg met ondersteuning van zijn team middels een heldere communicatie te zorgen voor een zeer spannende, maar aangename ervaring.
Tijdens de behandeling goed gerustgesteld. Wat ik mis is meer informatie voor de tijd na de behandeling. Bv een soort van schema voor de eerste 2 weken na de behandeling.
Positieve punten, zie hieronder. Het was nog wel even onduidelijk of de verwijzing daadwerkelijk binnen was. "Die vinden we wel in de mail" was het antwoord toen ik belde voor bevestiging daarvan. Dat zorgde voor wat onzekerheid tot op het moment dat ik in de behandelkamer kwam. De behandeling werd zeer zorgvuldig uitgevoerd, wel vond ik het een beetje gek dat de attributen in een bakje op mijn borst werden gelegd. Ik vond de assistenten en chirurg erg vriendelijk en dat stelde me enorm op mijn gemak. Wat ook gek is, is dat je niet ziet wie je gaat behandelen in de email over de afspraak. Ik kan nu niet zeggen wie mij heeft behandeld. Tja, dat ik 40 min moest wachten in de stoel was niet heel prettig maar dat kan gebeuren. Ik vond de informatie over nazorg niet heel duidelijk. Zo was mij niet bekend dat ik na een paar dagen wel kan spoelen met zout water. Misschien is dat wel genoemd in de behandelkamer en dat het door de zenuwen mij is ontgaan, maar het staat niet in de brief. Die brief geeft summier informatie over de nazorg, kan wat uitgebreider denk ik.
Was niet blij met de uitkomst die nodig was . Maar het was noodzakelijk . Drie kiezen moesten eruit door gecompliceerde onsteking . Gelukkig weinig tot geen napijn gehad . Het is een sloopbehandeling naar mijn idee goed uitgevoerd , iedereen was verder aardig , hoop niet meer terug te hoeven komen .
Mijn ervaring was helemaal positief. Alles is goed gegaan en ik heb geen napijn gehad. De procedure zelf ging vlot, en de nazorg was uitstekend en alweer geen ongemak achteraf. Het was een prettige ervaring,
Vriendelijk, kennis van hte vaak
Ik ben zeer tevreden
Ondanks mijn angst voor naalden, ben ik zeer prettig geholpen. Er was echt oog en aandacht voor me. Dankjewel
Tot nu toe gemiddeld maar ik ben nog niet behandeld. De wachtkamerwachttijd was anderhalf uur….
Heb advies gekregen over mijn probleem dat ga ik nu opvolgen met de hoop dat ik van het probleem afkomstig waar ik al 4.5 jaar mee zit
Vriendelijke mensen
Heb niet lang in de wachtkamer hoeven wachten en werd verder het hele traject goed begeleid.
Direct vanaf de ontvangst voelde ik me op mijn gemak. De assistente die me kwam halen straalde een en al vriendelijkheid uit. Zij informeerde me over de gang van zaken en vertelde precies hoe een en ander zou gaan verlopen. Ook tijdens de verdere behandeling bleef ze vertellen wat ze ging doen en waarom. De arts zelf vond ik een innemende man met alle begrip voor de patiënt. Zijn rustige manier van doen is erg prettig. Je wordt als gelijkwaardig behandeld. Er is geen sprake van een hautaine houding die ik wel eens elders tref als het om artsen gaat.
De assistent vertelde netjes wat ze allemaal deden en de kaakchirurg was de 2e keer zo snel dat ik binnen 10/15 minuten alweer buiten stond.
Iedereen aanbevelen
Ik ben goed en lief geholpen. Er werd mij verteld wat ze gingen doen. De assistentes waren ook heel lief en medelevend
Ik kwam binnen en alles was op tijd. Toen ik aan de beurt was werd mij alles goed uitgelegd en was het snel gedaan. Ik kreeg uitleg over wat er na de behandeling kon komen en wat ik kon doen.
Goed
Via wachtlijst bemiddeling bij de kaakchirurg gekomen. Goede uitleg van de opties voor behandeling.
Groenewoudseweg 135
6524 TX Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.