Ik zat bij mijn bezoek erg in spanning. Met name door uitspraken van een KNO-arts of in ieder geval wat ik daarvan begrepen had. Deze spanning werd snel weggenomen door de assistent en prof Merkx. Het ging weer om een implantaat dat in de bijholte terecht gekomen was. Die moet eruit. Dat was uiteraard ook mijn bedoeling. Ik ben erg blij met mijn bezoek aan ZBC
Waren heel vriendelijk. Behandeling is goed gegaan. Voelde onder nog wat pijn, dus heb daar extra verdoving gekregen. Fine kliniek en stellen je gerust als je het spannend vind.
Fijne uitleg en zeer vriendelijk.
Het personeel doet erg hun best om je op je gemak te laten voelen en gaat deskundig te werk.
Fijne kliniek en betrokken medewerkers
zag er tegen op maar toch meegevallen en werd goed ingelicht tijdens de behandeling
Met een spoedverwijzing kon ik snel terecht. En daar ben ik goed en deskundig geholpen, erg fijn!
Goed inzicht werd vooraf gedeeld. Vragen prima beantwoord.
(Verstandskiezen trekken) De behandeling is als goed ervaren door het vriendelijke en geruststellende personeel, chirurg en assistenten. Ik vond dat de informatie rondom de ingreep zeer minimaal en onvoldoende was. Ik had graag vooraf beter geïnformeerd willen worden over de ingreep zodat ik mij had kunnen voorbereiden. Ik miste wat ik wel en niet mocht voordat ik kwam en had ook graag van tevoren geweten wat ik wel en niet zou mogen eten, dat ik niet zou mogen sporten etc. De brief die ik hier achteraf over meekreeg was ook zeer beknopt waardoor ik zelf het een en ander op moest zoeken. Ik heb liever professioneel advies van jullie hierover, dan advies dat jan en alleman op het internet had kunnen plaatsen. Tot slot was het jammer dat ik om 9.40 de afspraak had, opgehaald werd maar vervolgens ruim een half uur in de stoel gewacht heb op de behandelaar zonder dat hier iets over gezegd was.
Het resultaat was ‘n forse tegenvaller omdat mijn tand niet te redden blijkt, echter ik heb nu daar I.i.g. duidelijkheid over. Ondanks slecht bericht kan ik nu verder.
Er werd een foto beoordeeld die door mijn tandarts ook al gedaan was. Er werd gezegd dat de kaakchirurg mij eerst moest zien alvorens er een afspraak gemaakt kon worden. Ik heb 3 kwartier in de wachtkamer gewacht om daarna de kaakchirurg te zien. Deze man keek alleen naar de foto en vertelde mij hetzelfde als mijn tandarts mij ook al had verteld. Ik ervaar dit als een onnodig consult waar ik ook nog eens een halve dag vrij voor moest nemen.
Goed geholpen en meedenkend
Ik ben door Laura vriendelijk ontvangen en als eerste maakte zij een foto van de kaak. Dr. Merkx werd geroepen en bekeek de foto , waarna ik in de behandelstoel kon plaats nemen waarna er nog een paar foto’s met de mobiele telefoon werden gemaakt door Laura . Daarna volgde het intake gesprek met haar aan de hand van mijn ingevulde vragenlijst . Ik kon alle vragen stellen die ik had en zij gaat de aanvraag voor vergoeding bij de zorgverzekering doen . Daarna wordt ik door haar gebeld voor een afspraakdatum . Ik vond het fijn dat dit allemaal op een rustige en ontspannen manier gebeurde . Dr. Merkx heb ik maar heel kort gezien ; wel aardig en vriendelijk .
Ik werd erg goed geholpen aan mijn kies.
Geen pijn en prima uitleg
Na de teleurstelling en verwijzing naar de kaak chirurg viel het tot nu toe mee. De afspraak was 10:15 en ik hoefde niet te wachten. Uitleg was duidelijk . Een minpunt moest nogmaals een formulier invullen die ik week geleden al had ingevuld en afgegeven. De ingreep verliep god zij dank goed. Ik ben een tand kwijt en een ervaring rijker.
Prima geholpen door de arts. Hele vriendelijke assistentes die gedurende de behandeling goed aangaven wat er ging gebeuren. Prima kliniek.
Lastig parkeren, Veel te lange wachttijd, medewerkers super aardig, behandeling heel gemoedelijk.
Moest een maand wachten op de intake. Kon niet gelijktijdig bij de intake-afspraak tevens een afspraak maken voor de behandeling. De afspraak voor de behandeling kon pas halverwege april voor 's morgens vroeg worden gemaakt. Ik gaf aan dat ik een chauffeur uit Renswoude moest vragen en ik zelf uit Zetten kom. We moesten dus de hele rit in de file afleggen, met risico op te laat verschijnen. De eerstvolgende behandelmogelijkheid werd 29 mei 2024 om 16.30. Dat is anderhalve maand na de eerst mogelijke behandeldatum, die voor mij bezwaarlijk was. En dat is 3,5 maanden na het eerste contact met u. Dat terwijl het tandvlees rond de te behandelen kies bij contact pijnlijk is.
Ik heb normaliter een angst om naar de tandarts te moeten . Echter hier werd ik op een zeer rustgevende manier behandeld top gedaan
Goed geholpen
Al is het naar de tandarts gaan nooit een pretje..de behandeling is erg meegevallen en ook goede medewerking en uitleg door de medewerkers.
Heel fijn geholpen bij ZBC kaakchirurg! Het personeel was heel vriendelijk en stelde mij erg op het gemak.
Bij het bezoek aan de kliniek bleek al snel dat ik beter niet aan mijn kies geopereerd kan worden i.v.m mijn medicijn gebruik.
Nvt
Groenewoudseweg 135
6524 TX Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.