Komen afspraken na

Correcte uitvoering

Netjes

Onze vaste schilder, al jaren regelmatig over de vloer voor het buitenschilderwerk

Kwaliteit, betrouwbaar, vakwerk.

Zijn zeer tevreden met het geleverde werk. Komt zijn afspraken na en beschikt over prima personeel. Kan je gerust uitnodigen voor een offerte.

Dat het schilderwerk weer mooi en strak eruit ziet!

Wat mij opviel is dat de schilders met veel zorg en netheid aan het werk waren. Ook het overleg over hoe of wat moest gebeuren, was oprecht heel netjes. Het vervangen van delen slecht / verrot kozijn is erg netjes opgelost. Wij zijn zeer tevreden.

Prachtig werk en fijne mensen om drie weken om ons heen te hebben, heldere afspraken

De heren werken heel netjes, ook alles opgeruimd

Duidelijk, klantvriendelijk, kwalitatief, afspraak is afspraak

Een echt familiebedrijf met hart voor het schilderwerk

Prettig bedrijf !

Prettig bedrijf dat prima kwaliteit schilderwerk levert!

Prettige en vakkundige schilders

Uitstekend!

Vakwerk!!

Dakkapel en schuur volledig onderhanden genomen. Vooral onze schuur was half renovatiewerk Maar alles ziet er weer als nieuw uit. Bovendien heel vriendelijke schilders die het werk in stevig tempo hebben gedaan. We zijn heel tevreden. Van Foeken is gewoon een aanrader!

Zeer professioneel bedrijf met vakmensen.

Wij hebben al een aantal keer met Foeken Schilderwerken gewerkt. Zeer professioneel, leveren kwaliteit en zeer goed werk. Wij zijn zeer tevreden. Flexibel, goede samenwerking/ afstemming met andere disciplines. Luisteren goed naar wensen en evalueren. Menselijk en met hart voor het vak.

Professionals!

Van Foeken maakt een duidelijke offerte, houdt zicht aan de planningsafspraken en werkt met een leuk team en met de modernste apparatuur en materialen. Hebben verstand van zaken en stellen ook eventuele verbeteringen voor.

Vakmensen!

Fijn bedrijf, professionele mensen, plezierig en hoog kwalitatief.

Correct en ze denken mee.

Ook nadat het werk is gedaan kun je er nog op terug komen.

Alles is goed, behalve schoonmaken na schilderen

In de dakgoot en op het dak van de dakkapel lag veel troep. Vooral schilfers en hout. Vooral rond de afvoer. we hadden dus twee verstopten afvoerpijpen kunnen hebben gekregen.

Duidelijke afspraken en keurig werk

We kregen een paar weken voor aanvang van de werkzaamheden bericht dat het overeengekomen bedrag voor schilderwerk verhoogd zou worden, met een duidelijke uitleg waarom (stond ook in offerte, dat als de prijzen onverhoopt erg zouden stijgen, dit doorberekend zou worden). Een paar dagen voor aanvang van de werkzaamheden kregen we te horen wanneer ze zouden beginnen. De mannen waren keurig op tijd, werkten netjes, waren beleefd en vriendelijk. Ze dachten mee over eventuele aanpassingen in de werkzaamheden en voerden die ook netjes uit. Deze werden achteraf gespecificeerd meegerekend in de factuur. Inmiddels zijn de werkzaamheden afgerond en ziet ons huis er weer tip top uit. Als er weer iets geschilderd moet worden, zal ik zeker weer voor deze vaklui kiezen.

Heel mooi en netjes werk geleverd!

Werken netjes en leveren super kwaliteit! Het zijn ook nog eens hele aardige jongens. Een echte aanrader!

Goed gedaan

Het gaf meteen vertrouwen en dat is niet beschaamd.

Ik ben erg blij dat ik uiteindelijk gekozen heb voor dit bedrijf. Deze keuze is voor mij juist geweest en heeft zich bewezen tijdens de dagen dat de schilders in huis waren. De begeleiding door de Hr. Foeken sr. heeft veel aan dit vertrouwen bijgedragen.

Goed werk geleverd

Afstemming verliep goed en het werk is goed en netjes opgeleverd.

Uitstekend van begin tot eind

Wij hadden binnenwerk te doen. Communicatie was direct goed en vlot. Snel een eerste bespreking en offerte. Daarna ingepland voor een aantal weken later. Volgens planning uitgevoerd. Fijne schilders, rustig en bekwaam. Top ervaring!

Vlotte en duidelijke communicatie. Werken snel maar ook goed. Vragen zelf na of er nog punten zijn en komen vlot nog kleine dingen nalopen.

Uitstekende service en kwaliteit

Erg goede ervaring met binnenschilderwerk gehad! Offerte was helder, communicatie uitstekend en vond het fijn dat ze tijdens het werken met aanbevelingen kwamen. Vriendelijke mannen die professioneel en flexibel in de omgang zijn. Ze gaan ook erg netjes te werk en wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Wij zullen ze zeker weer inschakelen bij een volgende klus!!

Goede voorafspraken, heldere offerte en prima uitvoering !

zie boven

Flexibel, meedenkend en uiterst aardig personeel. Ons hele huis is van binnen geschilderd, inclusief trap etc. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekend werk geleverd! We hebben direct een offerte opgevraagd voor de buitenkant van het voorjaar!

Koningsweg 2 58

3762 EC Soest

Over van Foeken Schilderwerken V.O.F.

Wij zijn een allround schildersbedrijf met meer dan 25 jaar ervaring in advies en uitvoering. Het bedrijf is in 1995 als eenmansbedrijf gestart en groeide al snel uit tot een volwaardig schildersbedrijf in de regio Soest en omstreken. Sinds 2018 zijn vader en zoon samen verantwoordelijk voor van Foeken schilderwerken. De samenwerking tussen de 2 generaties zorgt voor een krachtig bedrijf dat staat voor persoonlijke benadering, flexibiliteit en kwaliteit. Het team van enthousiaste medewerkers gediplomeerd of in opleiding zijn beschikbaar voor kleine klussen en voor groter onderhoudswerk. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij u voorzien van een passend advies voor zowel particulieren als bedrijven.