Professioneel en plezierig

Van Foeken schilders werken zeer net en nauwkeurig. Overleggen wanneer nodig. Zeer fijn bedrijf die zorgen voor een uitstekend eindresultaat.

Professioneel en plezierig

Er wordt gewerkt aan perfectie

Mooi bedrijf met fijn personeel, die tijdens hun werk met vragen komen hoe wilt u het hebben. Ook vindt men het prettig, dat je zelf ook met een tip komt. Bij de start een duidelijk overleg. Ons huis is nu vanbinnen en buiten geschilderd, voor - tijdens na de verbouwing. Alles in een goed en prettig overleg. En de eindafwerking (de prijs) is geheel in lijn met het resultaat...prima! Fam. Hermsen-Soest

Prima service en kwaliteit

Zeer klantvriendelijk en goed werk!

Top, snel en vakkundig!

Zoals altijd prettig en vlot geregeld.

gewoon top kwaliteit

Op tijd starten en kwaliteit van werken

Vakman, meedenkend, komt zijn afspraken na, communicatief.

Zie boven.

Helemaal goed volgens afspraken en verwachtingen

Vakmanschap, prettige, servicegerichte omgang. Een absolute aanrader!

Vakkundig en klantgericht schildersbedrijf

Fijn bedrijf! Afspraak is afspraak, transparante communicatie zowel in offertetraject als tijdens de klus, denken met je mee, flexibel qua planning en fijne mannen om over de vloer te hebben. Het schilderwerk ziet er netjes uit en kan weer jaren mee!

Prima bedrijf dat doet wat ze beloven!

Aardige en betrouwbare mensen waar je de sleutel aan kunt geven.

wat een top bedrijf

wat is van foeken schilderwerken een top bedrijf. Dit bedrijf gaat zeer professioneel te werk en zijn heel precies in hun werk. iedere dag weer zijn ze netjes optijd en merk je geen eens dat de schilders er zijn zo rustig en netjes gaan ze te werk. In overleg is alles mogelijk in dit bedrijf echt super! zeker een aanrader.

Alles is uitstekend uitgevoerd.

Zeer vriendelijke mensen, zijn berijd je met alles wat in hun straatje is, te helpen.

Op tijd, en onverwachte tegenvallers worden in goed overleg adequaat aangepakt.

We zijn al jaren klant en altijd dik tevreden over het onderhoud en schilderwerk. Bij nadere inspectie bleek deze keer een houten bloembak onder de ramen aan vervanging toe. Extra werk waar niet op was gerekend. Dat werd met hulp van een timmerbedrijf geregeld, zodat er snel door Van Foeken een nieuwe, keurig geschilderde bloembak geplaatst kon worden, zonder dat wij er moeite voor hoefden te doen. Dat noem ik nogeens sevice!

Deskundige schilders

Snel contact kunnen krijgen over een kleine klus. Vriendelijke medewerkers met veel ervaring.

Prima vakwerk

Keurig gewerkt en we zijn zeer tevreden .Een 10 veel dank .Ans .

Goede kwaliteit en service

Fijn bedrijf met fijne medewerkers. Werken snel met mooi resultaat.

Top bedrijf!

Mooi schilderwerk, werken netjes en ontzettend vriendelijk.

Koningsweg 2 58

3762 EC Soest

Over van Foeken Schilderwerken V.O.F.

Wij zijn een allround schildersbedrijf met meer dan 25 jaar ervaring in advies en uitvoering. Het bedrijf is in 1995 als eenmansbedrijf gestart en groeide al snel uit tot een volwaardig schildersbedrijf in de regio Soest en omstreken. Sinds 2018 zijn vader en zoon samen verantwoordelijk voor van Foeken schilderwerken. De samenwerking tussen de 2 generaties zorgt voor een krachtig bedrijf dat staat voor persoonlijke benadering, flexibiliteit en kwaliteit. Het team van enthousiaste medewerkers gediplomeerd of in opleiding zijn beschikbaar voor kleine klussen en voor groter onderhoudswerk. Door onze jarenlange ervaring kunnen wij u voorzien van een passend advies voor zowel particulieren als bedrijven.