ben zo blij dat ik bij jullie terecht ben gekomen met veel pijn waar ik nu veel minder last van heb

na van alles geprobeerd te hebben ben ik bij jullie terecht gekomen als laatste strohalm en wauw wat een fijne mensen allemaal, ik moest eigenlijk geopereerd worden aan mijn rug maar met behulp van Nicolien is het dragelijk en kan ik nu weer gewoon doen wat ik heel graag doe namelijk wandelen, ben er zo blij mee, echt top gr. Joke Onkenhout

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? wervelkanaalstenose en tietze
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? minder pijn
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? nee niet te verbeteren
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Snel en fijn geholpen, ik raad het iedereen met klachten aan.

Ik heb al langere tijd last van nekklachten, hoofdpijn en pijn in mijn onderrug en rechter heup en bil. Ik had al diverse pogingen gedaan om van de klachten af te komen maar niets hielp echt adequaat. Totdat ik bij Wouter kwam. Hij neemt de tijd en luistert goed naar wat je hem verteld. Het gaat nu eindelijk beter met mij, wat een verademing. Ik ben superblij en kan dit iedereen aanbevelen. Wilma.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Diverse klachten
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Minder pijn en veel meer ey
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Eindelijk de therapie gevonden die voor mij werkt

Wat ben ik blij dat ik bij deze praktijk in Hilversum terechtgekomen ben. Ik kwam binnen met zéér heftige hoofdpijnklachten waar de huisarts me eerder mee naar huis stuurde met zware zenuwpijnstilling. Ik heb al jaren een scala aan allerlei vage rottige klachten en ben bekend met osteopathie en manuele therapie. Dit had vaak enigzins baat had maar de focus lag dan ook vaak maar op 1 pijn/knelpunt. Bij chiropractie kijken ze naar het hele lichaam en handelen ernaar. De oorzaak van mijn hoofdpijn kwam blijkbaar voornamelijk uit de onderrug waar ik dacht dat het uit de nek kwam. Direct na de 1e behandeling was er instant verlichting. Heb me serieus in jaren niet zo soepel gevoeld. En die zware pijnstilling heb ik dus helemaal niet nodig! Zo fijn.. had ik dit maar eerder geweten. Ik blijf terug gaan. Dankjewel Wouter!

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Zware hoofdpijnklachten/duizeligheid
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Een soepel en vrij beweegbaar lichaam zonder hoofdpijn!
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Aanpak op maat met oog voor de client

Doordat mijn onderrug mijn zwakke plek is kom ik een paar keer per jaar voor een onderhoudsbehandeling. Door mijn eigen toedoen had ik mijn onderrug toch overbelast met enorm veel pijn en ongemak tot gevolg. Door het snel stellen van een diagnose, mij het verloop van het herstel duidelijk uit te leggen en mij daarbij vooral ook gerust te stellen kreeg ik rust en vertrouwen terug in mijn lijf, al ervaarde ik op dat moment natuurlijk nog altijd dezelfde ongemakken. Deze persoonlijke aandacht was minstens zo belangrijk als de adequate behandeling die ik kreeg en die al snel zorgde voor vermindering van de klachten. Alle vooraf aangegeven stappen bleken uit te komen en verliep het herstel iets minder snel dan voorspeld, dan had dat met mijn eigen eigenwijsheid te maken. Kortom ik ben heel erg dankbaar en tevreden over de wijze waarop ik ben begeleid en nu nagenoeg van mijn klachten af. En dat is nog altijd in lijn met het vooraf gegeven tijdspad.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Ontstoken pezen in onderrug
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Op dit moment nagenoeg van mijn klachten af
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Dank je wel voor deze mooie review Ingrid!

Ik was eerst best sceptisch, maar ben enorm blij dat ik het gedaan heb!

Ik heb op advies van vrienden een bezoek gebracht aan Chiropractie Hilversum en ik zeg eerlijk dat ik eerst best sceptisch was, maar ik ben enorm blij dat ik het gedaan heb. Ik tobde al maanden met mijn knie. De orthopeed in het ziekenhuis had op de scan een beschadiging gezien, een injectie gegeven, maar dat hielp niet. Toen ik hem na een aantal maanden vertelde dat ik erover dacht om naar een chiropractor te gaan, vond hij dat een heel goed idee, hij vond mij te jong (60) om te opereren en een kunstknie te plaatsen. Afspraak gemaakt met Nicoline, die mij haarfijn wist uit te leggen waar de pijn vandaan kwam (rug… jawel…) en vooral wat er aan te doen was om de pijn te verlichten of zelfs te laten verdwijnen. Na een aantal behandelingen ‘op de bank’, waar zij exact de pijnpuntjes weet te vinden en te corrigeren, heeft zij mij begeleid met oefeningen (waar ik nóg sceptischer over was) maar het is heel bijzonder, in combinatie met de behandelingen (totaal nu 7 st.) is mijn pijn voor 90% verdwenen, met soms pijnloze dagen. En grappig (dat had ik helemaal niet kunnen bedenken) ik doe de oefeningen dagelijks met plezier, want ik voel dat de spiervorming absoluut helpt om de pijn in mijn knie te laten verdwijnen, dus dan wil je wel. Ik kan zeggen dat ik blij ben dat ik deze actie heb ondernomen!

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? knie
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? bijna pijnvrij
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Heel mooi Jan, dank je wel!

Met aandacht, overleg en kennis worden mijn klachten steeds door de chiropractor opgelost

Ik kom al meer dan 10 jaar in deze praktijk. De mensen zijn kundig en zeer vriendelijk. Sinds 1,5 jaar had ik een klacht waarvan ik zelf dacht dat het bij de leeftijd zou horen. Het zal wel niet meer over gaan. Maar nee, de chiropractor bleef doorvragen en het behandelen, met hier en daar een aanpassing. Nu na een aantal behandelingen in een jaar tijd, is mijn klacht echt weg. De chiropractor heeft ook een goed patiëntinformatie systeem. Hierdoor hoef je zelf niet onthouden wat er precies aan de hand was. Het wordt gewoon terug gelezen.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Heupklachten
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Pijnvrij lopen
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? nee
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Dank je wel voor deze mooie review Hanneke!

Klantvriendelijk, meedenkend, resultaat gericht!

Nadat ik een nieuwe heup heb gehad bleef ik pijn houden in mijn lies. Dit was een ander soort pijn dan daarvoor. De fysio kon niets meer voor mij doen. Op de foto's was er ook geen verklaring voor. De prothese zat goed. Via mijn trainer van art crossfit ben ik bij de chiropractor terecht gekomen. Eerst bij Kirsten en nu bij Wouter. Wat een ontzettend fijne mensen. Dit heeft voor mij een wereld van verschil gemaakt. Er werd de tijd genomen om naar mijn verhaal te luisteren en ook meteen actie ondernomen. Ik wist na 2 jaar eindelijk waar de pijn vandaan kwam en nog beter hoe het behandeld kon worden. De pijn is met 80 procent verminderd en ook mijn bewegingsruimte is vergroot. Ik kom nog regelmatig terug om het bij te houden!

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Pijn in de lies en bewegingsbeperking
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? 80 procent minder pijn en meer bewegingsvrijheid.
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Hartelijk dank voor deze mooie review!

Veel vertrouwen, prima behandelingen

Ben 28 jaar geleden bij Rob Knegt terecht gekomen vanwege instabiel bekken door zwangerschap. Dit beperkte me in mijn bewegen, had altijd pijn. Na intensieve behandelingen, was na een aantal maanden de pijn zo goed als weg en kon ik weer goed bewegen. Ben 1 keer per half jaar blijven komen voor onderhoudt. Nu heb ik slijtage (artrose) aan mijn onderrug en kom ik 1 keer per 2,5 maand bij Nicoline. Zij zorgt er met behandelen voor dat ik vrijwel geen pijn heb. Bewegen gaat soepel, en mijn werk binnen de kinderopvang kan ik prima uitvoeren. Heb nu ook niet het idee dat de artrose erger wordt. Kan het iedereen aanbevelen.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Instabiel bekken en later slijtage onderrug.
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Soepel bewegen en weinig pijn.
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

In 1996 kreeg ik enorme rugklachten. Lopen was een “zeer pijnlijk” Op foto’s waren geen afwijkingen te zien en uitsluitend normale slijtage voor mijn leeftijd (50) Ik heb fysiotherapie, cesartherapie, mensendieck enz enz geprobeerd en begon te denken dat ik hier dan maar mee moest zien te leven. Totdat iemand mij attendeerde op “Chiropractie” Eerst wilde ik niet want ik had geen enkel vertrouwen meer in nog meer therapieën. Na lang aandringen heb ik toen toch maar een afspraak gemaakt en kwam ik terecht bij Rob Knegt, die meteen de foto’s uit het ziekenhuis opvroeg en constateerde dat er 2 ruggenwervels wel 11/2 cm uit het lood stonden. Hij heeft er 5 behandelingen voor nodig gehad, maar toen was ik pijnvrij en kon ik alles weer. De wereld lag weer aan mijn voeten. Sindsdien ben ik minstens elke 3 maanden teruggegaan om zoals ik zelf altijd zeg “het bouwpakketje weer in elkaar te laten zetten” Het heeft mij zóveel meer kwaliteit van leven gegeven. Nu heeft Nicolien Lambers inmiddels het stokje van Rob Knegt overgenomen en ik hoop dat zij nog heel lang zal blijven. Ik kom er graag. Er hangt een heel prettige vriendelijke sfeer en ik kan het iedereen aanbevelen. Ik ben heel blij dat iemand mij toen zo heeft gepusht om toch te gaan.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Rugklachten
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Kwaliteit van leven
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Heel fijn geholpen door Wouter en m'n dochters door Nienke!

Prettige communicatie en fijne sfeer in de praktijk. Die prettige sfeer wordt naast de behandelaars zeker ook neergezet door de dames achter de balie. Met een ontspannen gevoel naar huis!

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Vaste rug door werk en dochters spanning in nek
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Meer ontspanning
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Geen
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Onmisbaar voor goed fysiek functioneren.

Ik kom al meer dan 30 jaar bij de Chiropractor. Begonnen bij Rob Knecht, na een referentie, i.v.m. duizelingen/ evenwichtsstoornis klachten die niet door specialisten herleid konden worden en maar onderdrukt moesten worden met medicatie. Na onderzoek door Rob en het bekijken van mijn röntgenfoto's bleek dat de problemen werden veroorzaakt door mijn nekwervels en dat kwam weer door een instabiele onderrug. Na een aantal intensieve behandelingen waren mijn klachten nagenoeg verdwenen en gedurende de periode die volgde heb ik er geen last meer gehad van die problemen. Ik kom in elk geval zo'n 3 a 4 keer per jaar voor 'onderhoud'. Soms wat vaker als ik last heb van mijn nek, onderrug/ bekken en dan lost mevr. Nicoline Lambers dit snel op. Het voordeel van Chiropractie is dat de fysieke problemen bij de kern/ basis worden aangepakt en dit snel resultaat geeft. De behandelingen en aanpak bij Chiropractie Hilversum zijn zeer professioneel en je kunt rekenen op een eerlijk advies.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Duizelingen / evenwichtsstoornis achtige klachten
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Dat probleem is opgelost
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Eventueel ook op zaterdag open en/of wat avonden per week
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Ik ga er stijf met pijnlijke nek naar toe en loop soepel weer naar buiten.

Alle handelingen worden uitgelegd en rustig uitgevoerd.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Stijve nek en lage rugpijn
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Mijn hele lijf wordt soepeler gemaakt.

Mijn rugproblemen zijn verholpen

Ik heb m'n hele leven veel gesport met accent op tennis en hockey. Niet de beste sporten voor je rug. Met tennis ben ik een keer uitgegleden op een gladde baan en door m'n rug gegaan. Ben toen regelmatig bij een "kraker "geweest, maar het bleef maar in m'n rug schieten. Op advies van een vriendje ben ik bij Chiropractie Hilversum terecht gekomen. Die hebben mij onderzocht en na diverse behandelingen merkte ik een duidelijke verbetering van mijn klachten. Ze hebben zich oprecht in mijn probleem verdiept en een passende behandeling te voorschijn getoverd. Dit gaf veel rust en verlichting in m'n rug. In overleg hebben we besloten 1 x in de 3 maanden onderhoud te plegen. Dat bevalt me uitstekend en kan met een gerust hart zeggen dat ik pijn en klacht vrij ben. om deze reden zou ik Chiropratie Hilversum zeker aan raden.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? regelmatig pijn in de onderrug
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? met rug probleemloos door het leven
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Kan het niet bedenken

uitstekend

krijgt vooraf duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren. en nadat ik behandeld ben geen last meer van mijn rug klachten.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? rugklachten
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? pijn vrij
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? evt. op zaterdag open
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Beste Ronald, Dank je wel voor je beoordeling en we zullen je suggestie in overweging nemen. Hartelijke groet!

Van veel pijn naar geen pijn

Na 19 jaar iedere dag (erge) lage rugpijn te hebben gehad, kwam ik in 1992 voor het eerst bij Chiropractie Hilversum. De orthopeed in het ziekenhuis kon niets meer voor mij doen, mijn klachten en pijn waren "binnen de normen". Rob Knegt bewees anders. Niet alleen wist hij feilloos de balans correcties aan te wijzen die mijn lichaam zelf gecreëerd had om de dagelijkse pijn nog enigszins dragelijk te laten zijn, hij wist ook langzaam maar zeker mijn rug weer in zijn natuurlijke balans te brengen door al die pseudo correcties te verhelpen. Daardoor kon en kan ik (weer) volop functioneren en het allerbelangrijkste, heb ik geen pijn meer, behalve wanneer ik weer eens 'onvoorzichtig' met mijn lijf om ben gegaan. Inmiddels heeft Nicoline Lambers het van hem overgenomen en ik ben nog steeds uitermate tevreden. Niet alleen krijg ik volledige uitleg over en tijdens elke handeling en legt ze ook uit wat het gevolg van de behandeling is of kan zijn, er is ook altijd voldoende tijd voor (gezondheids)vragen en geeft Nicoline oefeningen en tips om goed te kunnen blijven functioneren. Daarmee is een bezoek aan Chiropractie Hilversum niet louter gericht op alleen het behandelen van de klachten, maar daarnaast ook op het verbeteren van de kwaliteit van leven zelf.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? lage rugklachten ten gevolge van 'vertillen'
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? kwaliteit van leven
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Tevreden en dankbaar over het resultaat

Doorverwezen door een tevreden klant, ga eens praten met ze. Je zult zien dat het werkt. Dat was achteraf niets teveel gezegd. Een duidelijke uitleg over oorzaak van de klachten, het behandelplan en de doelstellingen. Gedurende het hele traject een progressieve lijn in de ontwikkelingen en het verminderen van de klachten. Na een intensieve start nu in de periode van "bijhouden" beland. Tevreden en dankbaar over het resultaat.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Stenose
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? minder pijn en weer langer kunnen lopen
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? neen
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Advies en behandeling op maat

Mijn ervaring is goed. Het advies en behandeling is perfect. Ze doen alles in overleg en dat vind ik erg fijn. Ik ben zeer tevreden met mijn behandeling.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Controle
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Beter zitten in me vel
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Na 1 behandeling al een enorme verbetering!

Na een aantal jaren weer eens een afspraak gemaakt bij de chiropractor omdat sinds een maand mijn nek enorm vast zat. Dit kwam ongetwijfeld door de enorme stress waar ik op dat moment mee belast was. Wouter heeft mijn nek goed losgemaakt, evenals mijn lage rug. De volgende dag merkte ik al een enorme verbetering! Een week later teruggewenst voor een vervolg en ook hij was erg positief over het resultaat. Ik ga nu over een week of 6 nog een keer terug.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? nekklachten/hoofdpijn
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? veel minder klachten

Ik heb al jaren zeer goede ervaring bij Chiropractor Hilversum

Al jaren kom ik bij de Chiropractor in Hilversum, door werk of sport opgelopen blessures zijn altijd goed behandeld met goed resultaat. Mijn lage rugklachten zijn nagenoeg verdwenen. Regelmatig kom ik terug voor een behandeling! ik zie het als onderhoud net als een auto die moet ook blijven rijden.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Met welk probleem of vraag kwam je bij ons? Rug klachten
  • Wat heeft de behandeling je opgeleverd? Zo goed als verdwenen
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Prima zo
  • Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Ik voel me echt gehoord en vooral goed geholpen

Wouter luistert erg goed en weet snel vooruitgang te bewerkstelligen. Ben blij dat deze praktijk en deze behandelaar op mijn pad is gekomen!

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Ik heb veel baat bij de behandelingen.

Rug en nek klachten gingen bij mij niet vanzelf over. Na enige behandelingen ging het al veel beter. Het heeft wel even geduurd, maar ik ben nu klachtenvrij. Regelmatige controle is voor mij noodzakelijk.

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Een positieve ervaring, ervaar het als periodiek onderhoud

geen

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Ik kwam bij Chiropractor Hilversum op advies van een kennis; voor mijn dagelijkse rugklachten ten gevolge van mijn scoliose. Na jaren fysio, mensendieck, etc. geprobeerd te hebben zonder succes was ik wat sceptisch, maar na mijn eerste consult bij Chiropractie Hilversum merkte ik al een enorm verschil. Last van mijn rug aan het einde van elke dag was voor mij gebruikelijk geworden en dit was nu eenmaal het gevolg van mijn scoliose. Nu loop ik soms weken zonder de klachten sinds ik systematisch bij de chiropractor kom. Chiropractie is voor mij echt de oplossing geweest voor mijn alledaagse rugklachten!

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Blij dat ik ooit gekozen heb om hier naar toe te gaan

Al jaren kom ik hier voor rug schouderklachten. Nu voor onderhoud 2 x per jaar

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Ben na jaren nek en schouder pijn echt geholpen.

De chiropracter kijkt naar het hele lichaam en niet alleen naar waar de klacht zit. Om de 3 maanden een behandeling bij Nienke houdt mijn fysieke klachten onder de duim.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Nee

Kerkelandenlaan 3 L

1216 RN Hilversum

Over Chiropractie Hilversum

Chiropractie Hilversum is al ruim 30 jaar een veilig en vertrouwd adres voor het onderzoeken, diagnosticeren en behandelen van rug- en nekklachten en diverse andere klachten gerelateerd aan de wervelkolom, het zenuwstelsel en het bewegingsapparaat. Persoonlijke aandacht, duidelijke communicatie en deskundig advies staan hoog in ons vaandel. Ben je tevreden over Chiropractie Hilversum, zeg het anderen. Heb je suggesties om onze dienstverlening te verbeteren, zeg het ons! Team Chiropractie Hilversum