Perfecte ondersteuning bij rugklachten

Inmiddels kom ik meer dan 10 jaar bij deze praktijk. Altijd goed geholpen, goed bereikbaar.

Heel erg fijn en goed!!

Veel zeurende klachten in spieren in bovenrug, nek en schouders. Regelmatig leidend tot migraine. Sinds behandeling zóveel beter!!! En het fijne is, behandelingen duren kort, nu is eens per 3 mnd genoeg! Ook fijn: super vriendelijke sfeer en behulpzaam. Blij dat dit zo vlakbij mijn huis zit!

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Zeer deskundige en werkzame behandelingen

Gedegen onderzoek naar (oorzaak) van de klachten, doeltreffende behandelingen, goede uitleg tijdens de behandeling en tips ter voorkoming.

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Deskundige aanpak met oog voor het gehele lichaam

zo'n 6 keer per jaar bezoek ik de praktijk voor een behandeling. Er wordt ruim de tijd genomen om naar mijn verhaal te luisteren en goede vragen gesteld. Dat schept vertrouwen wat ik zeer belangrijk vindt. Ik heb dan ook elke keer fors baat de behandeling. Deze praktijk is een professionele en zeer kundige plek voor de behandeling van mijn klachten.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? ga zo door

Professioneel, effectief en betrokken

Ik ben prettig en professioneel benaderd. Mijn klachten zijn effectief behandeld aangevuld met oefeningen voor thuis. Ik ben als totaal-mens gezien en geholpen; van nek en rug tot mijn voeten.

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Geweldig resultaat en een hele fijne sfeer .

Vakmanschap

Zeer professionele hulp; fijne sfeer

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Deskundig en helpend voor mijn rugklachten die al lang bestonden

Na een behandeling met lichte manipulatie en massage en oefenadvies nog steeds een enorme klachtenvermindering

Professioneel en deskundig

Alles wordt rustig besproken en toegelicht, met een duidelijk plan van aanpak.

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Al jarenlang vol vertrouwen onder behandeling.

Sinds 1999 ben ik onder behandeling bij Chiropractie Hilversum. Jarenlang bij de heer Rob Knegt en sinds 2021 bij mevrouw Nicoline Lambers. Mijn ervaringen zijn positief en ik ben altijd vol vertrouwen m.b.t. het resultaat van de behandelingen. Ook nieuwe klachten breng ik onder de aandacht en het is geweldig te ervaren dat deze vaak door een effectieve behandeling opgelost of verminderd worden. Ik ervaar het als verhelderend dat tijdens een behandeling benoemd wordt welke handelingen verricht worden en met welk doel.

• Mogen wij je review delen op onze website? Ja

Na een ernstig auto-ongeluk 20 jaar geleden heb ik tot nu toe altijd goed door kunnen functioneren.

• Ben je tevreden over de bereikbaarheid per telefoon en/of email?
  • Heb je suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? geen

Kerkelandenlaan 3 L

1216 RN Hilversum

Over Chiropractie Hilversum

Chiropractie Hilversum is al ruim 30 jaar een veilig en vertrouwd adres voor het onderzoeken, diagnosticeren en behandelen van rug- en nekklachten en diverse andere klachten gerelateerd aan de wervelkolom, het zenuwstelsel en het bewegingsapparaat. Persoonlijke aandacht, duidelijke communicatie en deskundig advies staan hoog in ons vaandel. Ben je tevreden over Chiropractie Hilversum, zeg het anderen. Heb je suggesties om onze dienstverlening te verbeteren, zeg het ons! Team Chiropractie Hilversum