Goed advies gekregen vakkundig geïnstalleerd

Tijdens de eerste opname mijn eigen renovatieplannen besproken met Joost en hij kwam met een nog beter advies en dezelfde dag nog een offerte. Een all electric warmtepomp met warmtapwater voorziening. Na opdracht liep alles op rolletjes en is er netjes gewerkt. Afspraken zijn nagekomen en je hebt persoonlijk contact mocht er iets mis zijn of je vragen hebt. De winter moet nog komen maar de afgelopen week hebben wij het al aangenaam warm gehad in huis tegen zeer lage energiekosten.

• Nazorg en Garantie

Prima informatie, duidelijke en persoonlijke communicatie, keurige installatie en afwerking, goed geïnformeerd over subsidie. Kortom een 10

• Nazorg en Garantie

Uiterst vakkundige installateur die afspraken netjes nakomt

Na wikken en wegen gekozen voor vervanging van onze gasketel door een warmtepomp.Onze keus viel op warmtepomp013 na een prettig gesprek en een snel ontvangen offerte.Binnen korte tijd kon de Nefit Bosch warmtepomp worden geplaatst.Joost werkt zeer vakkundig en netjes, communiceert goed en denkt mee met suggesties die je aandraagt.Ombouwen van de meterkast door een door Joost geregelde collega gebeurde ook vakkundig en netjes.Al met al zijn wij tot op heden erg tevreden met de installatie.Het geheel is erg netjes geïnstalleerd en wij gaan het koudere seizoen met vertrouwen tegemoet.

• Nazorg en Garantie

Wij hebben een aantal jaren geleden een offerte gevraagd. Er werd toen het advies gegeven op dat moment nog even te wachten. Nu gaf de cv lekkage en was aan vervanging toe. Eerlijk advies gekregen, was een lastige situatie met een nieuwe rookgas afvoer. Door het goede advies een paar jaar geleden, nu gekozen voor warmtepomp013. Nette offerte. Keurig werk geleverd. Beter afgewerkt dan de situatie die er was. Korte levertijd. Alle afspraken nagekomen

• Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekende, vakkundige en toegewijde installateur

Warmtepomp in twee dagen geïnstalleerd. Uitstekend werk. Prettige communicatie. In het voorlichtingsgesprek een aantal weken voorafgaand aan de installatie zijn de verschillende varianten uitvoerig besproken. De nazorg is ook prima. Kleine problemen in de samenspraak met de CV ketel werden adequaat en vlot opgelost. De installateur reageert vlot op e-mail en is ook telefonisch goed bereikbaar. De warmtepomp functioneert uitstekend, gemiddelde COP afgelopen 10 maanden 5.8

Vakkennis en goede servive

Eerlijk advies en komt afspraken na

Professor Dondersstraat 8

5017 HK TILBURG