Filters

3

Blij dat het jaar er op zit !

LET OP ! Deze provider vind het normaal dat de snelheid 750Mbit van 100Mbit bedraagt. Gemiddeld vallen de snelheden NOG veel lager uit. Dus als je 25% van je Gigabit kwijt bent, dan is dat gewoon acceptabel volgens SNLLR. Diverse keren geklaagd hierover , screenshots gegeven maar de klantenservice verstopt zich achter beleid en smoesjes. Mijn gemiddelde snelheid lag tussen de 300Mbit en 600Mbit. Ik ben dus nu gelukkig weg bij die prutsers. Bij de gemiddelde gebruiken zal dit probleem niet eens opvallen, maar ik download veel , dus merk je het direct. Begin niet over een linecheck, daar beginnen ze niet eens aan. Ik zit nu bij KPN en ik haal weer gewoon de beloofde snelheden met eigen apparatuur. SNLLR is liever groen dan dat ze een deugdelijk product aanbieden.

  • Aanbevelen? Nee
1

Echt extreem slecht - dit is gewoon diefstal!

Een deurverkoper kwam in April 2024 aan mijn deur om mij een aanbieding te doen. Ik gaf direct aan dat de timing hiervoor niet goed was, want ik had net een jaar abbonnement afgesloten bij Ziggo. Mits mijn nieuw gelegde vloer niet open zou hoeven, zou ik na afloop van dat contract met Ziggo open staan voor een overstap. Hoe dan ook vertel ik ze dat ze nu dus te vroeg komen. Daarop dringt de deurverkoper aan. Hij zegt dat SNLR nú kostenloos en vrijblijvende aanbiedingen doet, en dat er kostenloos een monteur kan komen kijken of mijn vloer open zou moeten. Maar dan moet ik wel mijn IBAN achterlaten. Vervolgens komt er een monteur langs die onder de indruk is dat hij direct de bekabeling moet doen, én lijk ik aan een contract vast te zitten. De monteur slaagt er (gelukkig!) niet in om de kabels te leggen. Er gaat een poos voorbij waar ik geen contact heb met SNLR, en plots zie ik een afschrijving voor 225 euro! Voor gemaakte kosten... Daar bel ik nu al máánden over met de klanten service, die na het verhaal te horen meermaals aangeeft deze kosten te schrappen. Maar daar blijkt in de praktijk niets van waar, inmiddels heb ik zelfs een aanmaning gekregen. Te absurd voor woorden!

  • Aanbevelen? Nee
1

slechtste klantenservice oit

ik heb echt spijt van dat hadden we de contract getekend met hun mid december.tot nu toe gee internet,de storing moest ik zelf uitzoeken wanner word het opgelost en hun weten niks.belooft dat ik terug word gebeld,dat gebeurd er ook niet meerdere keren.storing opgelost a week geleden maar de enige wat ik krijg te hooren dat ik geduld moet hebben omdat de net bij ziggo is nog niet afgezegd..als ik wil afzeggen dan moet ik 250e betalen,maar toen de contract was getekend voor montaze en kabel legging stond 50. dus ik heb heel erg spijt van en nu de contract is voor2jaar..

  • Aanbevelen? Nee
10

Op tijd, snel, duidelijk

Mark was heel vriendelijk, hij was ruim op tijd bij de afspraak en hielp me heel snel. Alles is duidelijk uitgelegd en het internet doet het heel goed. Alles was binnen tien minuten rond Veel betere service als bij ziggo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle installatie (en internet)

Het installatie pakket had best opgestuurd mogen, zoveel steld het eigenlijk niet voor. Desalniettemin had Mark (de monteur) het zeer vlotjes aangesloten, aangemeld en gecontroleerd. Hij is hooguit 15 minuutjes binnen geweest. Het geheel werkte direct naar behoren met één Gbps, heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Mark kwam goed optijd met en monteerde alles snel in elkaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service door Mark

Prettige ervaring goeie service

  • Aanbevelen? Ja
10

problemen met wifi en router opgelost door juiste telefonische acties

In de avond de hulplijn gebeld met problemen router en streaming. Gelukkig de juiste persoon aan de telefoon die stapsgewijs en uiterst helder uitlegde wat te doen. Goede rustige opgewekte medewerker met fijne intonatie, ook nadat we bijna een uur verder waren en het probleem verholpen was! Ze zijn er nog....!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en direct geholpen

Mijn eerste factuur was niet voldaan. Omdat er iets niet goed gaatv met mijn mail, de herinneringen niet ontvangen. Nu een brief gekregen met administratiekosten. Na contact hoeft deze niet betaalt te worden. De gebruikte inmiddels ook voldaan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Service als geen andere provider die ik heb meegemaakt.

Door een stomme fout van mijn kant had ik mijzelf de toegang tot mijn modem ontnomen. Gebeld met de servicedesk en geluk van Yusuf in staat op afstand in te loggen en de aanpassing ongedaan te maken. Super snel en super relaxed. Dit is nog service waar ik van hou. Nogmaals enorm bedankt Yusuf! Ik moet er niet aan denken dat ik een reset had moeten doen en alles weer opnieuw in had moeten stellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kundig en geduldig op afstand werkend naar een oplossing

Heel fijn samengewerkt aan een oplossing

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Mark heeft goede service gegeven. Netjes alles aangesloten en alles werkte meteen. Tips gegeven voor de vervolg stappen die ik nog moest doen. Ik had er helemaal geen vertrouwen in maar door mark gerust gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super Service

Mark was mooi op tijd, vriendelijk en geduldig. De installatie ging heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, sociaal, duidelijk

Ik ben goed geholpen. De monteur was snel met zijn werkzaamheden, sociaal in zijn communicatie en duidelijk met de informatie die hij gaf. Hij zorgt dat je alle informatie hebt en alles duidelijk is voordat hij vertrekt. 10/10

  • Aanbevelen? Ja
7

Monteur was heel correct

Ik ben tot nu toe positief over snlr. Het opzeggen van mijn oude abonnement was een ellende en ook een tegenvaller dat de monteur niet eerder kon. Maar de monteur was heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geïnstalleerd!

Mark de installateur heeft heel goed en snel de modem geïnstalleerd. Mijn complimenten!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle installatie

De monteur heeft alles snel kunnen plaatsen op de gewenste plek. Had kennis van zaken en geeft bruikbare tips. Al met al nog geen 20 minuten bezig geweest, alles werkt als een trein en alles is netjes achtergelaten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Klantenservice maakt zijn naam toch waar

Ondanks de stroeve aanloop bij SNLR is het uiteindelijk toch helemaal goed gekomen :-). Ik ontving een email dat het serienummer van de door mijn aangeschafte G-PON module en het Modem-ID gekoppeld waren aan mijn account en dat ik mijn eigen modemapparatuur per direct kon aansluiten. Dit ging heel gemakkelijk en vanaf dat moment was het leed dan ook geleden. Hierop volgde nog een persoonlijk telefoontje van de klantenservice, wat door mij zeer op prijs werd gesteld. Dat het uiteindelijk toch lukte toont aan dat activering van een eigen modem dat voldoet aan de vereiste specificaties op zichzelf geen technische uitdaging is. De wetgever heeft bepaald dat de internetaanbieder verplicht is om binnen 1 dag de door de gebruiker verstrekte gegevens van het eigen modem te verwerken. Omdat er geen duidelijk omschreven activeringprocedure te vinden is op de SNRL website, noch bij andere aanbieders overigens, gaat er veel tijd verloren in de communicatie waardoor 1 dag zeker niet gehaald wordt. De klantenservice zegt dat het 5 werkdagen duurt, maar zelfs dat wordt niet gehaald. Het zou mooi zijn indien binnen de "Mijn SNLR" omgeving een module gemaakt zou worden waar toegangsgegevens van eigen modem door de klant ingevoerd kunnen worden en evt. foto's van de SFP-module en Modem-ID geüpload kunnen worden, met een geautomatiseerde response. Nog mooier is als klanten hun modemgegevens vóór de fysieke aansluiting door de monteur kunnen verstrekken, zodat gebruikers na vertrek van de monteur direct hun eigen apparatuur kunnen aankoppelen. Ik snap enerzijds dat aanbieders het gebruik van een eigen modem willen ontmoedigen; anderzijds komt voor gebruikers die zelf een modem van hoge kwaliteit aanschaffen een bijzonder hoog gebruiksgemak binnen bereik, wat uiteraard de waardering voor de aanbieder positief beïnvloedt…

  • Aanbevelen? Ja
10

Installatie verliep vlekkeloos en een geweldige monteur met ervaring

Werkzaamheden zijn super uitgevoerd in een korte tijd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goede service van Wilfred. Gaat niet eerder weg voordat alles werkt

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, professioneel, kundig.

Goede communicatie en prima uitleg. Alles werkt direct na aansluiting. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede, sympathieke monteur, werkt netjes

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

De installatie ging snel en goed, de monteur was zeer vriendelijk en legde ook alles uit.

  • Aanbevelen? Ja
2

Maandenlang wachten op je borg, slechte communicatie bij opzegging

Sinds 21 december heb ik het contract bij SNLR beëindigd, nu 4 maanden later wacht ik nog steeds op o.a. de borg, extra verzendkosten en restitutie van het teveel betaalde abonnement geld. Als het contact beëindigd wordt is er ronduit slechte communicatie vanuit SNLR. - Allereerst is er geen communicatie/bevestiging dat het contact beëindigd wordt. - Tevens wordt er niet gecommuniceerd dat er spullen retour gezonden moeten worden - Weken na beëindiging contract krijg je een brief dat de glasvezelmodem retour gezonden moet worden. De retourkosten zijn voor jezelf, het retouradres is een postbus, waar alleen PostNL kan leveren. (Bij Ziggo krijg je netjes een doos om alles te retourneren naar een antwoordnummer) - Later blijkt dat ze een foutje hebben gemaakt en dat ze ook de Fritzbox retour wilden hebben. Dus de brief is ook nog eens onvolledig. Voor de Fritzbox heb ik weer extra retourkosten moeten maken (welke toegezegd is dat deze vergoed zou worden). Deze is in februari retour gestuurd. Hiervan ook de bevestiging gehad, maar de afhandeling laat maar op zich wachten. Via WhatsApp contact gezocht, hun meldde dat het z.s.m. overgemaakt zou worden. Later nog eens contact via de klantenservice gehad, daarin vermeldde ze dat het nog tot 30 dagen kon duren voordat de borg, het teveel betaalde abonnementsgeld en verzendkosten overgemaakt zouden worden. En ondertussen ben ik al 4 maanden geen klant meer en wacht ik nog steeds op m'n geld. Tijdens de contractperiode werkte het prima, echter hun afhandeling is ronduit slecht.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos

Geen aansluitkosten, sneller internet was me beloofd. Uiteindelijk betaal ik veel aansluitkosten, meer per maand dan m’n vorige provider en heb ik constant slecht internet, in de halve woning helemaal geen internet. Ik probeer al 6 weken op te zeggen en te beroepen op het herroepingsrecht, al die tijd zonder internet! Niemand kan me verder helpen hoelang het nog gaat duren en wat de stand van zaken is.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63 B

5215 MV S-HERTOGENBOSCH

088 882 0300

[email protected]

Over SNLLR

Wij zijn SNLLR! Een provider voor sneller internet, televisie en vaste telefonie via glasvezel. Vaak geloven onze klanten in de toekomst van glasvezel en vinden zij de wereld, de natuur en het klimaat belangrijke onderwerpen. SNLLR is een groene provider, dit betekent dat wij graag iets terug willen doen voor het milieu en dat doen we samen met jou. Iedere klant van SNLLR draagt automatisch bij aan een beter milieu, voor nu en in de toekomst. Dat vinden wij belangrijk. Jij toch ook?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.