LET OP ! Deze provider vind het normaal dat de snelheid 750Mbit van 100Mbit bedraagt. Gemiddeld vallen de snelheden NOG veel lager uit. Dus als je 25% van je Gigabit kwijt bent, dan is dat gewoon acceptabel volgens SNLLR. Diverse keren geklaagd hierover , screenshots gegeven maar de klantenservice verstopt zich achter beleid en smoesjes. Mijn gemiddelde snelheid lag tussen de 300Mbit en 600Mbit. Ik ben dus nu gelukkig weg bij die prutsers. Bij de gemiddelde gebruiken zal dit probleem niet eens opvallen, maar ik download veel , dus merk je het direct. Begin niet over een linecheck, daar beginnen ze niet eens aan. Ik zit nu bij KPN en ik haal weer gewoon de beloofde snelheden met eigen apparatuur. SNLLR is liever groen dan dat ze een deugdelijk product aanbieden.
Beste Patrick, Uit de schriftelijke conversatie die je met ons had, laat je weten dat je GEEN bezoek wil van onze monteur. Naar jouw oordeel is dat 'een momentopname' en zou dat geen soelaas bieden voor jouw probleem. We begrijpen dat je graag de gewenste snelheid wil, maar dan moet je ons ook de kans geven het op te lossen. Jammer dat je daar niet voor open stond. In bijna alle gevallen lossen onze monteurs namelijk de problemen gewoon op. Met vriendelijke groet, Team SNLLR
Een deurverkoper kwam in April 2024 aan mijn deur om mij een aanbieding te doen. Ik gaf direct aan dat de timing hiervoor niet goed was, want ik had net een jaar abbonnement afgesloten bij Ziggo. Mits mijn nieuw gelegde vloer niet open zou hoeven, zou ik na afloop van dat contract met Ziggo open staan voor een overstap. Hoe dan ook vertel ik ze dat ze nu dus te vroeg komen. Daarop dringt de deurverkoper aan. Hij zegt dat SNLR nú kostenloos en vrijblijvende aanbiedingen doet, en dat er kostenloos een monteur kan komen kijken of mijn vloer open zou moeten. Maar dan moet ik wel mijn IBAN achterlaten. Vervolgens komt er een monteur langs die onder de indruk is dat hij direct de bekabeling moet doen, én lijk ik aan een contract vast te zitten. De monteur slaagt er (gelukkig!) niet in om de kabels te leggen. Er gaat een poos voorbij waar ik geen contact heb met SNLR, en plots zie ik een afschrijving voor 225 euro! Voor gemaakte kosten... Daar bel ik nu al máánden over met de klanten service, die na het verhaal te horen meermaals aangeeft deze kosten te schrappen. Maar daar blijkt in de praktijk niets van waar, inmiddels heb ik zelfs een aanmaning gekregen. Te absurd voor woorden!
Beste Lars, Vervelend dat je dit zo ervaart. Als onze verkopers een bestelling noteren krijg je daar een bevestiging van en heb je 2 weken bedenktijd. Wanneer je op die bevestiging had gereageerd was dit allemaal niet gebeurd. Wanneer je de diensten alsnog afneemt, en dat kan zodra je contractvrij bent bij Ziggo, hoef je uiteraard het afkoopbedrag van 225 euro niet te betalen. Bel hiervoor met 088 8820300. Met vriendelijke groet, Team SNLR
ik heb echt spijt van dat hadden we de contract getekend met hun mid december.tot nu toe gee internet,de storing moest ik zelf uitzoeken wanner word het opgelost en hun weten niks.belooft dat ik terug word gebeld,dat gebeurd er ook niet meerdere keren.storing opgelost a week geleden maar de enige wat ik krijg te hooren dat ik geduld moet hebben omdat de net bij ziggo is nog niet afgezegd..als ik wil afzeggen dan moet ik 250e betalen,maar toen de contract was getekend voor montaze en kabel legging stond 50. dus ik heb heel erg spijt van en nu de contract is voor2jaar..
Best familie Morak, We proberen met u in contact te komen om de installatie af te ronden. Helaas kunnen we u niet bereiken. Wilt u contact opnemen met 088 2444579. Met vriendelijke groet, Team SNLR
Mark was heel vriendelijk, hij was ruim op tijd bij de afspraak en hielp me heel snel. Alles is duidelijk uitgelegd en het internet doet het heel goed. Alles was binnen tien minuten rond Veel betere service als bij ziggo.
Het installatie pakket had best opgestuurd mogen, zoveel steld het eigenlijk niet voor. Desalniettemin had Mark (de monteur) het zeer vlotjes aangesloten, aangemeld en gecontroleerd. Hij is hooguit 15 minuutjes binnen geweest. Het geheel werkte direct naar behoren met één Gbps, heerlijk!
Mark kwam goed optijd met en monteerde alles snel in elkaar
Prettige ervaring goeie service
In de avond de hulplijn gebeld met problemen router en streaming. Gelukkig de juiste persoon aan de telefoon die stapsgewijs en uiterst helder uitlegde wat te doen. Goede rustige opgewekte medewerker met fijne intonatie, ook nadat we bijna een uur verder waren en het probleem verholpen was! Ze zijn er nog....!
Mijn eerste factuur was niet voldaan. Omdat er iets niet goed gaatv met mijn mail, de herinneringen niet ontvangen. Nu een brief gekregen met administratiekosten. Na contact hoeft deze niet betaalt te worden. De gebruikte inmiddels ook voldaan!
Beste J. Boekel, We helpen graag! Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
Door een stomme fout van mijn kant had ik mijzelf de toegang tot mijn modem ontnomen. Gebeld met de servicedesk en geluk van Yusuf in staat op afstand in te loggen en de aanpassing ongedaan te maken. Super snel en super relaxed. Dit is nog service waar ik van hou. Nogmaals enorm bedankt Yusuf! Ik moet er niet aan denken dat ik een reset had moeten doen en alles weer opnieuw in had moeten stellen.
Beste Patrick, Fijn hé! We proberen onze klanten altijd vriendelijk en snel te helpen, dus we vinden het prachtig dat jij dit ook zo ervaren hebt. Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
Heel fijn samengewerkt aan een oplossing
Beste Clemens, Wat fijn om te horen! Daar doen we het voor, iedere dag weer, onze klanten blij maken. Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
Mark heeft goede service gegeven. Netjes alles aangesloten en alles werkte meteen. Tips gegeven voor de vervolg stappen die ik nog moest doen. Ik had er helemaal geen vertrouwen in maar door mark gerust gesteld.
Beste Jose, Kijk, een topper die Mark! Dat wisten wij al, maar het is extra leuk als onze klanten het ook zo ervaren. En we waarderen het dat je het hier met ons wilt delen. En mocht er in de toekomst eens iets zijn, laat het dan gerust even weten. Kijken wij of we Mark weer aan je kunnen koppelen! Team SNLR
Mark was mooi op tijd, vriendelijk en geduldig. De installatie ging heel snel.
Beste Connie, Bedankt voor de positieve feedback, dat waarderen we! Fijn dat je zo tevreden bent over onze monteur en hoe hij te werk is gegaan! Geniet van je SNLR diensten en als je een keer een vraag hebt, dan weet je ons te vinden. Team SNLR
Ik ben goed geholpen. De monteur was snel met zijn werkzaamheden, sociaal in zijn communicatie en duidelijk met de informatie die hij gaf. Hij zorgt dat je alle informatie hebt en alles duidelijk is voordat hij vertrekt. 10/10
Beste Joey, Kijk, dat is nog eens positief nieuws! Fijn om te horen en we zijn blij dat je dit met ons wilt delen! Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
Ik ben tot nu toe positief over snlr. Het opzeggen van mijn oude abonnement was een ellende en ook een tegenvaller dat de monteur niet eerder kon. Maar de monteur was heel vriendelijk.
Beste Niek, Wat fijn dat je positief bent over ons en onze diensten! Jammer dat er wat tijd tussen je oude abonnement zat en de afspraak met de monteur. Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
Mark de installateur heeft heel goed en snel de modem geïnstalleerd. Mijn complimenten!!
Beste Gijs, Complimenten houden we van, dankjewel! En we waarderen het dat je jouw ervaringen met ons wilde delen. Mocht je in de toekomst een vraag hebben, dan weet je ons te vinden. We helpen je graag! Team SNLR
De monteur heeft alles snel kunnen plaatsen op de gewenste plek. Had kennis van zaken en geeft bruikbare tips. Al met al nog geen 20 minuten bezig geweest, alles werkt als een trein en alles is netjes achtergelaten.
Beste Rik, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie feedback met ons te delen. Dat waarderen we! Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
Ondanks de stroeve aanloop bij SNLR is het uiteindelijk toch helemaal goed gekomen :-). Ik ontving een email dat het serienummer van de door mijn aangeschafte G-PON module en het Modem-ID gekoppeld waren aan mijn account en dat ik mijn eigen modemapparatuur per direct kon aansluiten. Dit ging heel gemakkelijk en vanaf dat moment was het leed dan ook geleden. Hierop volgde nog een persoonlijk telefoontje van de klantenservice, wat door mij zeer op prijs werd gesteld. Dat het uiteindelijk toch lukte toont aan dat activering van een eigen modem dat voldoet aan de vereiste specificaties op zichzelf geen technische uitdaging is. De wetgever heeft bepaald dat de internetaanbieder verplicht is om binnen 1 dag de door de gebruiker verstrekte gegevens van het eigen modem te verwerken. Omdat er geen duidelijk omschreven activeringprocedure te vinden is op de SNRL website, noch bij andere aanbieders overigens, gaat er veel tijd verloren in de communicatie waardoor 1 dag zeker niet gehaald wordt. De klantenservice zegt dat het 5 werkdagen duurt, maar zelfs dat wordt niet gehaald. Het zou mooi zijn indien binnen de "Mijn SNLR" omgeving een module gemaakt zou worden waar toegangsgegevens van eigen modem door de klant ingevoerd kunnen worden en evt. foto's van de SFP-module en Modem-ID geüpload kunnen worden, met een geautomatiseerde response. Nog mooier is als klanten hun modemgegevens vóór de fysieke aansluiting door de monteur kunnen verstrekken, zodat gebruikers na vertrek van de monteur direct hun eigen apparatuur kunnen aankoppelen. Ik snap enerzijds dat aanbieders het gebruik van een eigen modem willen ontmoedigen; anderzijds komt voor gebruikers die zelf een modem van hoge kwaliteit aanschaffen een bijzonder hoog gebruiksgemak binnen bereik, wat uiteraard de waardering voor de aanbieder positief beïnvloedt…
Beste E.G.M., Uiteraard hebben we je n.a.v. jouw review meteen even gebeld, we helpen je natuurlijk graag en willen dat alles goed werkt voor onze klanten. We zijn dan ook blij dat we alles naar tevredenheid op hebben kunnen lossen! Team SNLR
Originele beoordeling
Sinds september 2023 ligt hier glasvezel, aangelegd door E-Fiber (ODF) In januari contract afgesloten bij Odido, na telefonische colportage. Uitdrukkelijk vermeld dat ik mij het recht wilde voorbehouden het contract te beëindigen als onverhoopt zelf aangeschaft Fritz!Box 5590 Fiber modem niet zou werken, dit i.v.m. reeds aanwezige investeringen en Fritz!Box randapparatuur (telefoons, repeaters ed.). Modem bleek na 10 dagen kastje-muur niet te werken en dus contract opgezegd. Vervolgens alle aanbieders op mijn verbinding afgebeld om er één te vinden die zelf een Fritz!Box modem installeert bij hun afnemers. Dit bleek SNLR te zijn. Mij werd telefonisch bevestigd dat hun monteur bij mij een Fritz!Box modem zou installeren. Prima! Gelijk contract afgesloten. Wie schetst vervolgens mijn verbazing (en afgrijzen) dat de monteur bij installatie een Chinees Huawei modem uit de doos haalde. Dit was mij niet in het vooruitzicht gesteld. Dan maar zelf een modem aangeschaft, een G-PON modem, precies zoals op de SNLR website vermeld staat onder "Eigen modem". Inmiddels ben ik bija twee weken bezig om de verbinding werkend te krijgen, tot dusver zonder resultaat. De wettelijke verplichting van de ACM voor het aansluiten van een eigen modem bevat de volgende bepaling: Soms heeft uw aanbieder gegevens van u nodig om het apparaat goed te laten werken. Hebt u deze gegevens doorgegeven? Dan moet de aanbieder binnen 1 werkdag deze gegevens verwerken. Zodat u het apparaat kunt aansluiten. SNLR klantenservice vermeldt dat hun technische dienst desondanks 5 dagen nodig heeft om een door de klant zelf gekocht modem te activeren. Om SNLR in mijn geval niet voldoet aan haar wettelijke verplichting heb ik een klacht over de SNLR diensten ingediend bij de Autoriteit Consument & Markt. Vanmiddag nogmaals gebeld. De medewerker beperkt zich tot betekenisloze uitspraken van "We hebben het doorgegeven" en "Ja, we hebben het toegevoegd". Ik verlang terug naar mijn KPN koperverbinding…!
Beste E.G.M., Uiteraard hebben we je n.a.v. jouw review meteen even gebeld, we helpen je natuurlijk graag en willen dat alles goed werkt voor onze klanten. We zijn dan ook blij dat we alles naar tevredenheid op hebben kunnen lossen! Team SNLR
Werkzaamheden zijn super uitgevoerd in een korte tijd!
Beste Khadra, Kijk, zo horen we het graag! Snel en efficiënt dus, maar ook goed! Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
Goede service van Wilfred. Gaat niet eerder weg voordat alles werkt
Beste Peter, Dat is Wilfred! Die gaat inderdaad pas weg als het werkt, service hé! Mooi dat je het zo ervaren hebt, bedankt dat je jouw feedback met ons wilde delen. Team SNLR
Goede communicatie en prima uitleg. Alles werkt direct na aansluiting. Aanrader!
Beste Tim, Kijk, dat horen we graag! Bedankt voor het delen van jouw feedback, dat waarderen we. Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
Zie boven
Beste Emile, Dankjewel voor je positieve feedback en dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen! Geniet van je SNLR diensten! Team SNLR
De installatie ging snel en goed, de monteur was zeer vriendelijk en legde ook alles uit.
Beste Frans, Wat fijn om te horen dat alles zo naar tevredenheid geïnstalleerd is! Geniet van je SNLR diensten en als je eens een vraag hebt, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag! Team SNLR
Sinds 21 december heb ik het contract bij SNLR beëindigd, nu 4 maanden later wacht ik nog steeds op o.a. de borg, extra verzendkosten en restitutie van het teveel betaalde abonnement geld. Als het contact beëindigd wordt is er ronduit slechte communicatie vanuit SNLR. - Allereerst is er geen communicatie/bevestiging dat het contact beëindigd wordt. - Tevens wordt er niet gecommuniceerd dat er spullen retour gezonden moeten worden - Weken na beëindiging contract krijg je een brief dat de glasvezelmodem retour gezonden moet worden. De retourkosten zijn voor jezelf, het retouradres is een postbus, waar alleen PostNL kan leveren. (Bij Ziggo krijg je netjes een doos om alles te retourneren naar een antwoordnummer) - Later blijkt dat ze een foutje hebben gemaakt en dat ze ook de Fritzbox retour wilden hebben. Dus de brief is ook nog eens onvolledig. Voor de Fritzbox heb ik weer extra retourkosten moeten maken (welke toegezegd is dat deze vergoed zou worden). Deze is in februari retour gestuurd. Hiervan ook de bevestiging gehad, maar de afhandeling laat maar op zich wachten. Via WhatsApp contact gezocht, hun meldde dat het z.s.m. overgemaakt zou worden. Later nog eens contact via de klantenservice gehad, daarin vermeldde ze dat het nog tot 30 dagen kon duren voordat de borg, het teveel betaalde abonnementsgeld en verzendkosten overgemaakt zouden worden. En ondertussen ben ik al 4 maanden geen klant meer en wacht ik nog steeds op m'n geld. Tijdens de contractperiode werkte het prima, echter hun afhandeling is ronduit slecht.
Geen aansluitkosten, sneller internet was me beloofd. Uiteindelijk betaal ik veel aansluitkosten, meer per maand dan m’n vorige provider en heb ik constant slecht internet, in de halve woning helemaal geen internet. Ik probeer al 6 weken op te zeggen en te beroepen op het herroepingsrecht, al die tijd zonder internet! Niemand kan me verder helpen hoelang het nog gaat duren en wat de stand van zaken is.
Het Zuiderkruis 63 B
5215 MV S-HERTOGENBOSCH
Wij zijn SNLLR! Een provider voor sneller internet, televisie en vaste telefonie via glasvezel. Vaak geloven onze klanten in de toekomst van glasvezel en vinden zij de wereld, de natuur en het klimaat belangrijke onderwerpen. SNLLR is een groene provider, dit betekent dat wij graag iets terug willen doen voor het milieu en dat doen we samen met jou. Iedere klant van SNLLR draagt automatisch bij aan een beter milieu, voor nu en in de toekomst. Dat vinden wij belangrijk. Jij toch ook?
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.