Filters

9

nadat het eindelijk werkte zeker geen klachten

het duurde allemaal wat langer dan de bedoeling was, eerts een vrije dag genomen want monteur kwam, werd helaas afgebeld ivm ziekte (kan altijd gebeuren)maar er zou een andere komen later op de dag. helaas in de ochtend een telefoontje dat ook die niet kwam..... daar ging dus een compleet vrije dag die ik liever nuttig had besteed. maar goed dag later alsnog de monteur en die deed netjes en snel zijn werk, alleen helaas geen signaal (raar want 2 weken daarvoor is de verbinding opgeleverd met signaal) 2 maanden aan het bellen geweest met alle bedrijven die maar iets te maken hebben met de glasvezel hier ,geen beweging in te krijgen , tot er 1 bij snlr wakker werd en even aan wat andere touwtjes is gaan trekken en toen werkte het opeens erg snel :-) vanaf dat moment 0 klachten het internet is snel 900+ download en 800+ upload vindt ik echt netjes.. geen uitval en mooie ping tijden . beetje zonde als je dan vraagt om een kleine compensatie dat er wederom geen beweging in te krijgen is want ze doen niet aan kortingen of compensaties en dan zie je nu opeens dat er een actie is bij hun. daar zouden ze nog wel wat in kunnen verbeteren want het heeft mij 2 maanden extra drama internet van ziggo gekost en een vrije dag die niet nodig was geweest. als dat laatste stukje nu nog beter kan worden dan zijn jullie een top provider!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Team of Liars and Cheats

They visit our house and offer us rates with free Router, so we ask them for quote their executive fills forms and takes account number saying they cannot send quote without account details. Next day we get an email stating that they have confirmed our order along with router charges of €47. What kind of miserable tactics to make money.

  • Would you recommend us? No
10

Vlekkeloze overstap, vriendelijke en deskundige monteur Corné

De monteur was ruim op tijd en was lekker snel klaar, alles werkt prima, helemaal top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima werk

Mark heeft alles keurig aangesloten. Netjes gewerkt. Aangenaam persoon. Alles gecontroleerd. Werkt prima

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Tja, waar moet ik beginnen. Het begon hoopvol. Na volle tevredenheid 3,5 jaar Tweak/canal digital moesten we een overstap maken. Het werd snlr. Wat een foute keuze. De monteur is super aardig en lijkt kundig. Bij ons werd de Huwai geinstaleerd en alleen maar ellende. Het tv kastje werkte niet en het internet is bizar langzaam/slecht. Nog nooit gehad met Tweak. Na diverse keren met de klantenservice gesproken te hebben was de enige oplossing de Fritzbox van hun met een vast ip adres (wat natuurlijk weer extra kosten met zich meebrengt) voor alle slimme apps die wij hebben. Hun hebben in de Fritzbox geen directe opening voor de glasvezel kabel dus moet er een kastje tussen om het signaal om te zetten?? Het tv kastje heeft daadwerkelijk 2 uur gewerkt. Na het de volgende dag weer te willen gebruiken was er niets meer mee te doen. Hij start op en dan gaat hij naar NED 1 en blijft daar hangen en dan krijgen we 815 foutmelding. Nu is het zelfs zover dat als we Videoland kijken op tv we gewoon uit de app gegooid worden en naar het startscherm van de tv komen. Al met al heel slecht en wij raden het ook echt niet aan. We tellen de dagen dat we onder het contract uit kunnen want ze zeggen dat als hun alles doormeten het prima is en het probleem dus bij ons in huis ligt en niet bij hun. Toch raar dat we 3,5 jaar geen problemen met Tweak/canal digital hebben gehad en daar werkten alle slimme apps ook gewoon naar behoren.......

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Ik ben medio januari 2023 overgestapt van mijn huidige glasvezel internetprovider naar SNLR. SNLR heeft aangegeven dat per 20 februari de diensten worden opgeleverd en dat er een monteur langskomt om de modem te installeren. De monteur arriveerde op tijd en bracht twee modems mee - een tijdelijke voor 1 Gbps snelheid en de andere voor 2,5 Gbps snelheid, die ik later zelf moest installeren. Hij plaatste de tijdelijke modem, maar het werkte niet. Hij heeft foto's gemaakt van de serienummers van de modems om deze vervolgens door te geven. Op dat moment werkte mijn huidige internet nog steeds. Gisteren kwam een monteur van het glasvezelbedrijf langs om de modem van SNLR te controleren. Hij gaf aan dat hij de verbinding had gepatcht, maar daarna werkte mijn internet helemaal niet meer. Ik heb geen internet van mijn huidige provider en ook niet van SNLR. Ik heb twee keer de klantenservice gebeld, maar zij beweren dat het probleem niet bij hen ligt. Ik moet thuis werken en zonder internet kan ik niet werken. Mijn zoon heeft vakantie en ik kan ook niet naar kantoor. Er is ook geen zicht op wanneer het probleem wordt opgelost. Normaal gesproken zou dit allemaal op de achtergrond moeten gebeuren en op de dag van de oplevering zou alles gewoon goed moeten gaan. 5/3/2024. Ik begrijp dat draadloze verbindingen soms niet de maximale snelheid bereiken vanwege verschillende factoren, maar het is belangrijk dat de geadverteerde snelheid ook haalbaar is. Ik haal een gemiddelde snelheid van rond de 600 Mbps zelfs wanneer ik mijn laptop direct naast de modem plaats - mijn laptop heef een wifi-6 kaart die een maximale snelheid van 6Gbps kan halen. De Klantenservice heeft aangegeven dat de snelheid van 2,5Gbps alleen bekabeld haalbaar is, maar het is vervelend dat dit niet duidelijk wordt vermeld in de advertentie en op de website. Ik vind dat de advertentie en de website misleidend zijn. Ik wacht nu tot het einde van 1-jarige contract, zodat ik kan overstappen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Snel goed en vriendelijk

De monteur was er vroeger van verwacht dat was fijn hij was zo klaar en de antwoorden op mijn vraag waren duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk, Mark

Staat open voor vragen, dank Mark

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en informatie

Mark, een van uw installateurs, heeft goede kennis van zaken, en geeft goed advies. Een topper!

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker snel klaar.

Simpel en snel klaar. Geen rare dingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aardige monteur alles werk goed en hij was snel klaar

De monteur Mark was er al vroeg. En was snel klaar. Alles hangt netjes en werkt uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en installatie.

Super service en installatie. Extra inspanning om alles werkend te krijgen, prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Monteur Osman heeft zijn werk goed verricht

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, top uitleg en goed geregeld

Nette monteur, legt alles goed en netjes uit! Top service

  • Aanbevelen? Ja
8

Waardeloos

Op mijn vorige adres aan glasvezel begonnen, ongeveer 4 maanden in gebruik en geen klacht te vinden, het aansluiten duurde allemaal wat langer, maar dat heeft niks met SNLR zelf te maken. Internet was uitstekend. Vervolgens verhuist en aangegeven dat ik het abonnement dan meeneem, dat kon prima volgens de klantenservice, dus werd er een afspraak gemaakt om het glasvezel aan te sluiten (op 18 september 2023 is dit gebeurt). Vervolgens hangt het kastje inmiddels al 4-5 weken in de meterkast, aangesloten en wel, maar nogsteeds geen internet te vinden. Edit op 31 oktober: Dit probleem leek door de aannemer van het glasvezel (een groep zzp'ers bij E-fiber) te zijn veroorzaakt. Vanaf het moment dat het bekend was gemaakt dat het door een technische storing kwam aan de aannemers kant ben ik perfect geholpen en op de hoogte gehouden door de klantenservice van SNLR, waardoor ik inmiddels een afspraak heb kunnen inplannen met de monteur. Ik ben verder altijd vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Bij aansluiting, Goed advies over wifi

Willem kwam bij ons de aansluiting in orde maken en herkende de bestaande (WIFI) apparatuur. Na de installatie en test nam hij de tijd om te adviseren om de huidige setup eventueel uit te breiden/Vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Installatie verliep vlot

De installateur Willem arriveerde netjes binnen het aangegeven tijdvak, ging meteen aan de slag, dacht mee over het efficient gebruik van wifiversterkers in onze woning en bespaarde ons daarmee extra kosten. Bij vertrek werkte alles naar behoren en kregen we voldoende informatie over waar we terecht kunnen bij eventuele vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kon niet beter

Alles goed gedaan. Zeer vriendelijke meneer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn geholpen

Heel vriendelijk en super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle probleemloze installatie

Installateur Mark was lekker optijd en heeft de boel snel geïnstalleerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte aansluiting en service

Monteur Mark kwam op tijd en was zeer snel klaar. Uitleg en demonstratie was zeer duidelijk. Wifi en WLan werken perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

De overstap naar SNLR is vlekkeloos verlopen. Goede communicatie en goede producten. Installatie van de nieuwe apparatuur heeft op een zeer prettige en deskundige wijze plaatsgevonden. De monteur nam alle tijd om zaken uit te leggen. Een heel fijne overstap!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en ervaren

Installateur had veel kennis en heeft ons snel en goed geholpen met de installatie. Installateur was zeer aardig en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Aansluiten internet voorspoedig verlopen.

Vriendelijke medewerker Mark heeft het modem snel geïnstalleerd. Duidelijk uitleg gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed Geholpen

Na mijn vraag, kreeg ik al snel het antwoord wat ik moest hebben, router reset. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Het Zuiderkruis 63 B

5215 MV S-HERTOGENBOSCH

088 882 0300

[email protected]

Over SNLLR

Wij zijn SNLLR! Een provider voor sneller internet, televisie en vaste telefonie via glasvezel. Vaak geloven onze klanten in de toekomst van glasvezel en vinden zij de wereld, de natuur en het klimaat belangrijke onderwerpen. SNLLR is een groene provider, dit betekent dat wij graag iets terug willen doen voor het milieu en dat doen we samen met jou. Iedere klant van SNLLR draagt automatisch bij aan een beter milieu, voor nu en in de toekomst. Dat vinden wij belangrijk. Jij toch ook?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.