het duurde allemaal wat langer dan de bedoeling was, eerts een vrije dag genomen want monteur kwam, werd helaas afgebeld ivm ziekte (kan altijd gebeuren)maar er zou een andere komen later op de dag. helaas in de ochtend een telefoontje dat ook die niet kwam..... daar ging dus een compleet vrije dag die ik liever nuttig had besteed. maar goed dag later alsnog de monteur en die deed netjes en snel zijn werk, alleen helaas geen signaal (raar want 2 weken daarvoor is de verbinding opgeleverd met signaal) 2 maanden aan het bellen geweest met alle bedrijven die maar iets te maken hebben met de glasvezel hier ,geen beweging in te krijgen , tot er 1 bij snlr wakker werd en even aan wat andere touwtjes is gaan trekken en toen werkte het opeens erg snel :-) vanaf dat moment 0 klachten het internet is snel 900+ download en 800+ upload vindt ik echt netjes.. geen uitval en mooie ping tijden . beetje zonde als je dan vraagt om een kleine compensatie dat er wederom geen beweging in te krijgen is want ze doen niet aan kortingen of compensaties en dan zie je nu opeens dat er een actie is bij hun. daar zouden ze nog wel wat in kunnen verbeteren want het heeft mij 2 maanden extra drama internet van ziggo gekost en een vrije dag die niet nodig was geweest. als dat laatste stukje nu nog beter kan worden dan zijn jullie een top provider!!
Beste Randy, Bedankt voor je eerlijke feedback en dat je de moeite en tijd hebt genomen om deze met ons te delen. Daar kunnen we iets mee! We zijn blij om te horen dat je nu zo tevreden bent over onze diensten! Zeker omdat het in het begin wat tegen heeft gezeten. We waarderen je enorm als klant en zullen ons uiterste best blijven doen om je jarenlang tevreden te laten zijn met onze diensten! Team SNLR
They visit our house and offer us rates with free Router, so we ask them for quote their executive fills forms and takes account number saying they cannot send quote without account details. Next day we get an email stating that they have confirmed our order along with router charges of €47. What kind of miserable tactics to make money.
Dear P. Negi, We're unpleasantly surprised to hear that, despite our high quality standards, someone has offered you a quote without informing you that it's actually an order. That's not our way of working and, because we want our customers to be happy, giving correct and honest information is actually what we stand for. I understood there's already been contact between you and our Customer Service, to solve the issue immediately. Our apologies for the inconvenience. Team SNLR
De monteur was ruim op tijd en was lekker snel klaar, alles werkt prima, helemaal top !
Beste Mia, Top! Onze monteur Corné is snel, dat weten we, maar wel heel leuk om te horen dat hij iedere dag de verwachtingen van onze klanten weer weet te overtreffen! En als je een keer vragen hebt, je mag ons altijd bellen! Team SNLR
Mark heeft alles keurig aangesloten. Netjes gewerkt. Aangenaam persoon. Alles gecontroleerd. Werkt prima
Tja, waar moet ik beginnen. Het begon hoopvol. Na volle tevredenheid 3,5 jaar Tweak/canal digital moesten we een overstap maken. Het werd snlr. Wat een foute keuze. De monteur is super aardig en lijkt kundig. Bij ons werd de Huwai geinstaleerd en alleen maar ellende. Het tv kastje werkte niet en het internet is bizar langzaam/slecht. Nog nooit gehad met Tweak. Na diverse keren met de klantenservice gesproken te hebben was de enige oplossing de Fritzbox van hun met een vast ip adres (wat natuurlijk weer extra kosten met zich meebrengt) voor alle slimme apps die wij hebben. Hun hebben in de Fritzbox geen directe opening voor de glasvezel kabel dus moet er een kastje tussen om het signaal om te zetten?? Het tv kastje heeft daadwerkelijk 2 uur gewerkt. Na het de volgende dag weer te willen gebruiken was er niets meer mee te doen. Hij start op en dan gaat hij naar NED 1 en blijft daar hangen en dan krijgen we 815 foutmelding. Nu is het zelfs zover dat als we Videoland kijken op tv we gewoon uit de app gegooid worden en naar het startscherm van de tv komen. Al met al heel slecht en wij raden het ook echt niet aan. We tellen de dagen dat we onder het contract uit kunnen want ze zeggen dat als hun alles doormeten het prima is en het probleem dus bij ons in huis ligt en niet bij hun. Toch raar dat we 3,5 jaar geen problemen met Tweak/canal digital hebben gehad en daar werkten alle slimme apps ook gewoon naar behoren.......
Beste Bianca, Het is natuurlijk erg vervelend dat je dit ervaart. Uiteraard hebben wij vanmiddag nog even contact met je opgenomen vanuit onze klantenservice. Wij zien de signalen goed binnenkomen op jouw adres, maar het lijkt erop dat dat de FRITZ!Box in combinatie met het andere kastje niet goed met elkaar communiceren. En omdat Videoland een applicatie is op de TV zelf, zou je daar ook niet van verwachten dat die niet functioneert op onze internetverbinding. Erg vervelend! Wij willen dat je kunt gaan genieten van onze diensten! Niet alleen van het internet, maar ook van de televisie van SNLR. Wij staan ervoor om al onze klanten goed te helpen, naar volle tevredenheid en met de best mogelijke service. Daarom bieden we je kosteloos een monteur aan, dat aanbod blijft staan, om onze apparatuur en diensten zó te installeren dat ze naar behoren werken. We helpen graag! Dus als je gebruik wilt maken van onze kosteloze monteur, laat het dan even weten aan onze klantenservice en we plannen hem voor je in. Team SNLR
Ik ben medio januari 2023 overgestapt van mijn huidige glasvezel internetprovider naar SNLR. SNLR heeft aangegeven dat per 20 februari de diensten worden opgeleverd en dat er een monteur langskomt om de modem te installeren. De monteur arriveerde op tijd en bracht twee modems mee - een tijdelijke voor 1 Gbps snelheid en de andere voor 2,5 Gbps snelheid, die ik later zelf moest installeren. Hij plaatste de tijdelijke modem, maar het werkte niet. Hij heeft foto's gemaakt van de serienummers van de modems om deze vervolgens door te geven. Op dat moment werkte mijn huidige internet nog steeds. Gisteren kwam een monteur van het glasvezelbedrijf langs om de modem van SNLR te controleren. Hij gaf aan dat hij de verbinding had gepatcht, maar daarna werkte mijn internet helemaal niet meer. Ik heb geen internet van mijn huidige provider en ook niet van SNLR. Ik heb twee keer de klantenservice gebeld, maar zij beweren dat het probleem niet bij hen ligt. Ik moet thuis werken en zonder internet kan ik niet werken. Mijn zoon heeft vakantie en ik kan ook niet naar kantoor. Er is ook geen zicht op wanneer het probleem wordt opgelost. Normaal gesproken zou dit allemaal op de achtergrond moeten gebeuren en op de dag van de oplevering zou alles gewoon goed moeten gaan. 5/3/2024. Ik begrijp dat draadloze verbindingen soms niet de maximale snelheid bereiken vanwege verschillende factoren, maar het is belangrijk dat de geadverteerde snelheid ook haalbaar is. Ik haal een gemiddelde snelheid van rond de 600 Mbps zelfs wanneer ik mijn laptop direct naast de modem plaats - mijn laptop heef een wifi-6 kaart die een maximale snelheid van 6Gbps kan halen. De Klantenservice heeft aangegeven dat de snelheid van 2,5Gbps alleen bekabeld haalbaar is, maar het is vervelend dat dit niet duidelijk wordt vermeld in de advertentie en op de website. Ik vind dat de advertentie en de website misleidend zijn. Ik wacht nu tot het einde van 1-jarige contract, zodat ik kan overstappen.
Beste SH, Naar aanleiding van jouw review heeft onze klantenservice direct even contact opgenomen. Wij willen uiteraard dat je kunt genieten van je diensten! Wij hebben uit het telefonische contact begrepen dat je de 2.5 Gbps internetsnelheid niet haalde, maar dat dit draadloos werd gemeten. Helaas haal je draadloos inderdaad niet altijd de maximale snelheid, vanwege het verlies van signaal door 'obstakels' zoals andere elektrische apparatuur in huis, muren, plafonds, de afstand die het moet overbruggen, etc. Draadloos heeft vele voordelen, maar dit kan er soms een nadeel van zijn. We vinden het fijn dat we je op deze manier hebben kunnen helpen vanuit onze klantenservice! Met vriendelijke groet, - SNLR
Originele beoordeling
Ik ben medio januari 2023 overgestapt van mijn huidige glasvezel internetprovider naar SNLR. SNLR heeft aangegeven dat per 20 februari de diensten worden opgeleverd en dat er een monteur langskomt om de modem te installeren. De monteur arriveerde op tijd en bracht twee modems mee - een tijdelijke voor 1 Gbps snelheid en de andere voor 2,5 Gbps snelheid, die ik later zelf moest installeren. Hij plaatste de tijdelijke modem, maar het werkte niet. Hij heeft foto's gemaakt van de serienummers van de modems om deze vervolgens door te geven. Op dat moment werkte mijn huidige internet nog steeds. Gisteren kwam een monteur van het glasvezelbedrijf langs om de modem van SNLR te controleren. Hij gaf aan dat hij de verbinding had gepatcht, maar daarna werkte mijn internet helemaal niet meer. Ik heb geen internet van mijn huidige provider en ook niet van SNLR. Ik heb twee keer de klantenservice gebeld, maar zij beweren dat het probleem niet bij hen ligt. Ik moet thuis werken en zonder internet kan ik niet werken. Mijn zoon heeft vakantie en ik kan ook niet naar kantoor. Er is ook geen zicht op wanneer het probleem wordt opgelost. Normaal gesproken zou dit allemaal op de achtergrond moeten gebeuren en op de dag van de oplevering zou alles gewoon goed moeten gaan.
Beste SH, Naar aanleiding van jouw review heeft onze klantenservice direct even contact opgenomen. Wij willen uiteraard dat je kunt genieten van je diensten! Wij hebben uit het telefonische contact begrepen dat je de 2.5 Gbps internetsnelheid niet haalde, maar dat dit draadloos werd gemeten. Helaas haal je draadloos inderdaad niet altijd de maximale snelheid, vanwege het verlies van signaal door 'obstakels' zoals andere elektrische apparatuur in huis, muren, plafonds, de afstand die het moet overbruggen, etc. Draadloos heeft vele voordelen, maar dit kan er soms een nadeel van zijn. We vinden het fijn dat we je op deze manier hebben kunnen helpen vanuit onze klantenservice! Met vriendelijke groet, - SNLR
De monteur was er vroeger van verwacht dat was fijn hij was zo klaar en de antwoorden op mijn vraag waren duidelijk
Beste Barry, Beter te vroeg dan te laat zeggen wij altijd! Mooi dat hij jullie zo goed heeft kunnen helpen. En mocht je later nog vragen hebben, laat het ons dan gerust weten. We helpen graag. Met vriendelijke groet, - SNLR
Staat open voor vragen, dank Mark
Beste Fam. Koster, Bedankt voor het delen van jullie positieve feedback! Dat waarderen we zeer. Met vriendelijke groet, - SNLR
Mark, een van uw installateurs, heeft goede kennis van zaken, en geeft goed advies. Een topper!
Beste Joshua, Wat goed om te horen, we geven de complimenten aan hem door! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Met vriendelijke groet, - SNLR
Simpel en snel klaar. Geen rare dingen.
Hi Wouter, Bij SNLR staan streven we naar snelheid, eenvoud en betrouwbaarheid. Fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd! - SNLR
De monteur Mark was er al vroeg. En was snel klaar. Alles hangt netjes en werkt uitstekend.
Hi Antoinette, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met onze monteur Mark. Wat goed dat alles goed werkt en dat Mark de apparatuur netjes heeft opgehangen. We zullen Mark op de hoogte brengen van deze positieve beoordeling. - SNLR
Super service en installatie. Extra inspanning om alles werkend te krijgen, prima opgelost.
Hi J.E. Wiersma, Bedankt voor het plaatsen van deze review! We zijn blij dat je onze service en installatie als positief hebt ervaren. - SNLR
Monteur Osman heeft zijn werk goed verricht
Hi Robbie, We zijn blij om te horen dat je service van onze monteur Osman als perfect hebt ervaren. Bedankt voor het delen! - SNLR
Nette monteur, legt alles goed en netjes uit! Top service
Hi Ed, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het monteursbezoek en de uitleg die er geboden is. We hebben je compliment doorgeven aan de monteur. - SNLR
Op mijn vorige adres aan glasvezel begonnen, ongeveer 4 maanden in gebruik en geen klacht te vinden, het aansluiten duurde allemaal wat langer, maar dat heeft niks met SNLR zelf te maken. Internet was uitstekend. Vervolgens verhuist en aangegeven dat ik het abonnement dan meeneem, dat kon prima volgens de klantenservice, dus werd er een afspraak gemaakt om het glasvezel aan te sluiten (op 18 september 2023 is dit gebeurt). Vervolgens hangt het kastje inmiddels al 4-5 weken in de meterkast, aangesloten en wel, maar nogsteeds geen internet te vinden. Edit op 31 oktober: Dit probleem leek door de aannemer van het glasvezel (een groep zzp'ers bij E-fiber) te zijn veroorzaakt. Vanaf het moment dat het bekend was gemaakt dat het door een technische storing kwam aan de aannemers kant ben ik perfect geholpen en op de hoogte gehouden door de klantenservice van SNLR, waardoor ik inmiddels een afspraak heb kunnen inplannen met de monteur. Ik ben verder altijd vriendelijk te woord gestaan.
Hi Eric, Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling. Wat vervelend dat je dit hebt ervaren. Goed om te lezen dat dit verholpen is en dat je gebruik kan maken van onze diensten. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. - SNLR
Originele beoordeling
Op mijn vorige adres aan glasvezel begonnen, ongeveer 4 maanden in gebruik en geen klacht te vinden, het aansluiten duurde allemaal wat langer, maar dat heeft niks met SNLR zelf te maken. Internet was uitstekend. Vervolgens verhuist en aangegeven dat ik het abonnement dan meeneem, dat kon prima volgens de klantenservice, dus werd er een afspraak gemaakt om het glasvezel aan te sluiten (op 18 september 2023 is dit gebeurt). Vervolgens hangt het kastje inmiddels al 4-5 weken in de meterkast, aangesloten en wel, maar nogsteeds geen internet te vinden. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice, en krijg constant hetzelfde antwoord "Er is een verzoek uitgezet". Dit spelletje gaat zo al 3 weken door, terwijl ik 4 dagen (van de 5) in de week thuis werk en heel erg afhankelijk ben van mijn verbinding en ik mijn werk zo niet fatsoenlijk kan uitvoeren. Uitermate teleurstellend en slecht wanneer het niet volgens het normale proces loopt. Het is een gok om hier mee in zee te gaan: als het allemaal gaat zoals het hoort, niks te klagen, uitstekend, maar als er ook maar iets niet goed gaat, ben je de pineut.
Willem kwam bij ons de aansluiting in orde maken en herkende de bestaande (WIFI) apparatuur. Na de installatie en test nam hij de tijd om te adviseren om de huidige setup eventueel uit te breiden/Vervangen.
Hi Job, Bedankt voor het plaatsen van deze review, Wat goed om te vernemen dat je tevreden bent over het advies welke de monteur heeft geboden op locatie betreffende de wifi apparatuur. - SNLR.
De installateur Willem arriveerde netjes binnen het aangegeven tijdvak, ging meteen aan de slag, dacht mee over het efficient gebruik van wifiversterkers in onze woning en bespaarde ons daarmee extra kosten. Bij vertrek werkte alles naar behoren en kregen we voldoende informatie over waar we terecht kunnen bij eventuele vragen.
Hi J, Bedankt dat je de tijd neemt om deze review te plaatsen, en wat een mooi compliment voor onze monteur Willem. We hebben dit dan ook direct aan hem doorgegeven. - SNLR.
Alles goed gedaan. Zeer vriendelijke meneer.
Hi Dini, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, goed om te lezen dat je tevreden bent. - SNLR.
Heel vriendelijk en super service
Hi Sjef, Fijn om te zien dat je onze service waardeert met zo'n mooie review! -SNLR.
Installateur Mark was lekker optijd en heeft de boel snel geïnstalleerd.
Hi Melanie, Bedankt voor jouw mooie review! We zijn graag SNLR als het maar goed gebeurt. We geven jouw complimenten door aan de monteur. -SNLR.
Monteur Mark kwam op tijd en was zeer snel klaar. Uitleg en demonstratie was zeer duidelijk. Wifi en WLan werken perfect
Hi Rob, Bedankt voor je beoordeling, wat fijn dat je tevreden bent over het monteursbezoek. We hebben dit aan onze monteur Mark doorgegeven. -SNLR.
De overstap naar SNLR is vlekkeloos verlopen. Goede communicatie en goede producten. Installatie van de nieuwe apparatuur heeft op een zeer prettige en deskundige wijze plaatsgevonden. De monteur nam alle tijd om zaken uit te leggen. Een heel fijne overstap!
Hi Henriëtte, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service. We doen altijd ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en we zijn blij dat dit ook in jouw geval is gelukt. -SNLR.
Installateur had veel kennis en heeft ons snel en goed geholpen met de installatie. Installateur was zeer aardig en behulpzaam
Hi Rick, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met de installatie en de service van de installatiemonteur. -SNLR.
Vriendelijke medewerker Mark heeft het modem snel geïnstalleerd. Duidelijk uitleg gegeven.
Hi Jaap, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat de installatie zo goed is verlopen. -SNLR.
Na mijn vraag, kreeg ik al snel het antwoord wat ik moest hebben, router reset. Bedankt.
Hi Jorel, Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je goed bent geholpen en je hiermee je router hebt kunnen resetten! - SNLR.
Het Zuiderkruis 63 B
5215 MV S-HERTOGENBOSCH
Wij zijn SNLLR! Een provider voor sneller internet, televisie en vaste telefonie via glasvezel. Vaak geloven onze klanten in de toekomst van glasvezel en vinden zij de wereld, de natuur en het klimaat belangrijke onderwerpen. SNLLR is een groene provider, dit betekent dat wij graag iets terug willen doen voor het milieu en dat doen we samen met jou. Iedere klant van SNLLR draagt automatisch bij aan een beter milieu, voor nu en in de toekomst. Dat vinden wij belangrijk. Jij toch ook?
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.