Worden altijd goed geholpen bij Van Vliet!

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf!

Wij zijn zeer tevreden over Van Vliet. Al meerdere bedrijfswagens aangeschaft, ze denken goed mee en doen wat ze beloven.

Goed bedrijf

Meedenkend bedrijf goede ervaring mee

Goeie service

Goeie service niet moeilijk doen maar handelen top bedrijf

Mooi bedrijf

Prachtig bedrijf met deskundige mensen!

Service snel en vakbekwaam eerlijk en transparant

Erg fijne relatie met dit bedrijf. Jongens waar je van op aan kan.... Betrouwbare en hoge kwaliteit

Belangstelling en meedenken met de klant i.v.m onderhoud en kosten. Plus punt is ook de leen auto.

Echt top geholpen bij langs de weg bij pech

Ben gelijk opgehaald toen ik belde met pech en de volgende werkdag was die alweer gemaakt.

Superservice van Van Vliet. Kreeg vrijdag aan het eind van de middag een lekke band in de buurt. Op het reservewiel doorgereden naar Van Vliet en ben daar door de medewerkers (na vijf uur) nog even geholpen aan vier mooie gebruikte velgen met verse banden. Kwam goed uit aangezien de oude set toch al tegen vervanging aan zat :). Dankzij van Vliet binnen no time weer op weg dus.

Heel fijn contact en snelle levering van onze nieuwe Renault Master

Via internet v Vliet gevonden en direct na het eerste contact een goed gevoel. Henk is een (zaken)man met oog voor de klant en kennis van zaken. Erg blij met de door hen geleverde Renault Master! We komen zeker terug voor de volgende bus.

Net en eerlijk bedrijf

Ik heb hier mijn 2e bedrijfsbus gekocht. Het is een eerlijk bedrijf met goede service. De bus is goed afgeleverd. En alle puntjes worden netjes opgelost. Zeker aan te bevelen.

Correct, snel en vakkundig!

Gebeld voor een nieuwe accu, ik kon direct komen en werd keurig en snel geholpen. Vriendelijk personeel!!

Prima communicatie, gedaan wat er afgesproken was.

Haarbos 5

3953 HA Maarsbergen

0343 745823

Over Van Vliet bedrijfswagens BV

Van Vliet bedrijfswagens, dé servicepartner voor uw bedrijfswagen! Wij staan graag voor u klaar als het gaat om onderhoud, service, in- en verkoop van uw bedrijfswagen. Heeft u een inrichting nodig? Kijk eens op de website naar onze mogelijkheden! Snel tot ziens!