Duidelijke uitleg en directe aanpak. Eerst vragen en overleggen, top service!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze top review Michiel! Dit omschrijft inderdaad onze manier van werken en we zijn blij dat u dit als prettig ervaart. Tot de volgende keer en fijne vakantie. Mvg Team Autofirst Herman-Bourgois

Snelle en betaalbare service, altijd vriendelijke ontvangst !

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen Annie, Heel erg bedankt voor jou positieve review en top score die u ons gaf. Tot de volgende keer. Mvg team Autofirst Herman-Bourgois

Goeie service,vriendelijk,leveren kwaliteit!

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen Daan, Bedankt voor uw mooie review, we zijn zeer blij dat u tevreden bent over onze diensten. Fijne dag! Mvg team AutoFirst Herman-Bourgois

Super service

De auto in super conditie terug bezorgd

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goedemiddag Sjaak, Bedankt voor deze top review! Tot de volgende keer! Mvg team Autofirst Herman-Bourgois

Ontvangen als een goede vriend, toch slechts de eerste maal aldaar voor een groot onderhoud. Vlugge service en er wordt degelijk uitgelegd wat er is gedaan. Bedankt

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goedemorgen Herman, Bedankt voor jou positieve review, leuk om te lezen. Wij waren u graag van dienst! Tot de volgende keer. Mvg Team AutoFirst Herman-Bourgois

Vriendelijke mensen

Vlotte bediening

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt Angelo voor deze mooie score en review! Wij proberen altijd volgens afspraak en een strakke planning te werken en we zijn blij dat je dit ook zo ervaart. Tot de volgende keer. Mvg team AutoFirst Herman-Bourgois

Zeer goeie service!

Zeer goeie service!

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze top review Pierre! Graag tot ziens! Voor andere mensen die de moeite nemen om onze reviews te lezen: Zoekt u een goede, eerlijke, spontane tuinman? Contacteer dan Pierre Tuinen uit Knokke Heist! Met vriendelijke groeten Team AutoFirst Herman-Bourgois

Altijd perfect

Vriendelijk, goede service, perfect onderhoud, je wordt op de hoogte gehouden van de eventuele kosten, geen verrassingen bij afhalen. Altijd tevreden !

• Prijs/Kwaliteit

Dag Annie, Bedankt voor je top score die je aan ons bedrijf gaf en ook heel erg bedankt voor de mooie review! Dit word erg gewaardeerd! Graag tot ziens. Mvg Team Autofirst Herman-Bourgois

• Prijs/Kwaliteit

Dag Franky, Bedankt voor je mooie score die je aan ons bedrijf gaf! Graag tot ziens. Mvg Team Autofirst Herman-Bourgois

Topservice met oog voor detail

Als nieuwe klant was ik zeer te spreken over de manier en deskundigheid waarmee mijn wagen werd behandeld. Heel belangrijk was de gedetailleerde uitleg bij het overlopen van de uitgevoerde werken.

• Prijs/Kwaliteit

Dag Tom, Bedankt voor uw mooie duidelijke review! Wij overlopen altijd graag samen de gedetailleerde factuur. Tot de volgende keer. Mvg team Autofirst Herman-Bourgois

Top service, duidelijke communicatie.

Top service, duidelijke communicatie.

• Prijs/Kwaliteit

Dag Lander, Bedankt voor deze top review, tot de volgende keer. Mvg Team Autofirst Herman-Bourgois

Goede service en snel geholpen

Goed en snel geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Dag Leo, Bedankt voor jou mooie review, we zijn u graag weer van dienst in de toekomst. Mvg Team Autofirst Herman-Bourgois

Aanrader !

AutoFirst Autobedrijf Herman Bourgois is al enige tijd naar alle tevredenheid mijn vaste garage voor onderhoud aan mijn auto. Heldere communicatie wat betreft het maken van een afspraak, je wordt netjes op de hoogte gehouden van de eventuele (extra) kosten en alles wordt netjes in overleg uitgevoerd. Zoals de titel al aangeeft, aanrader wat mij betreft !

• Prijs/Kwaliteit

Dag Stefan, Bedankt voor jou mooie review en uitleg waarom je bij ons een tevreden klant bent! Top! Hier doen we het voor. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten Team Autofirst Herman-Bourgois

Betrouwbaar en eerlijk

Wij hebben 2 auto's in onderhoud bij Autobedrijf Herman Bourgois en zijn zeer tevreden. Er wordt altijd netjes overlegd voordien er reparaties worden uitgevoerd en er wordt meegedacht mbt vragen en mogelijkheden. Ondanks dat we vanuit IJzendijke het best een eind vinden naar Eede, zijn wij van mening dat deze garage het waard is om dit stuk te rijden.

• Prijs/Kwaliteit

Dag Niek, Bedankt voor deze mooie review! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groeten Team Autofirst Herman-Bourgois

Duidelijke en heldere communicatie

Afspraak is afspraak, doe zo verder!

• Prijs/Kwaliteit

Dag Michiel, Bedankt voor jou mooie review, wij stellen dit zeer op prijs en zeer blij dat je tevreden bent van onze aanpak. Tot de volgende keer. Goed weekend! Mvg Team Autofirst Herman-Bourgois

Fantastische service!

Fantastische service!

• Prijs/Kwaliteit

Dag Angelique, Heel erg bedankt voor deze top review, blij om te horen dat jullie onze service fantastisch vinden! Top. Daar zijn ook wij zeer blij mee. Tot de volgende. Mvg team Autofirst Herman-Bourgois

Vakkundig en klant vriendelijk.

We werden steeds op de hoogte gehouden van hoe de reparatie verliep. En ondanks dat het een zeer grote klus was binnen een week mijn auto terug.

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen Karina en Peter, Bedankt voor jullie top review, voor dit soort reacties doen we het uiteindelijk allemaal! Heel blij om te horen dat jullie tevreden zijn. Tot de volgende. Mvg team Autofirst Herman-Bourgois

Geweldige ervaring

Na een dramatische ervaring bij een andere garage, waarbij de auto kapotter de garage eruit kwam dan dat hij erin ging, is de auto op transport gezet naar Eede. Zeer vakkundig gemaakt door mensen die wel verstand hebben van Opel hardtops. Iedereen bedankt die gewerkt hebben aan het weer rijdbaar maken van de auto. Wij gaan er van genieten.

• Prijs/Kwaliteit

Goedemiddag Mevr. Zwart, Zeer leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze herstelling en vanaf nu vooral genieten van uw cabrio vanaf het terug mooi weer word. Ook de dochters zullen er terug met volle teugen kunnen van genieten ;-) Met vriendelijke groeten Team Autofirst Herman-Bourgois

Een topservice.

Alles verloopt altijd heel correct aan een betaalbare prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Goedemiddag Willy, Bedankt voor deze prachtige review, word enorm gewaardeerd. Tot de volgende keer. Fijn weekend alvast. Met vriendelijke groeten Team Autofirst Herman-Bourgois

Deskundig en vriendelijk,open communicatie

Je wordt zeer snel geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen Marco, Bedankt voor je top review! Met vriendelijke groeten team Autofirst Herman-Bourgois

Betrouwbaar

Zeer klantvriendelijk

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen Jan, Bedankt voor uw leuke review! Mvg team AutoFirst Herman-Bourgois

perfecte afspraak en service

perfecte afspraak en service

Hardwerken

Snel, netjes cominikatie heel goed en heel leave mensen just top

SUPER

Steeds vriendelijk en rap geholpen met genoeg info indien er iets wordt meer gedaan aan de wagen

• Prijs/Kwaliteit

Altijd snelle en goede service

Accu kapot en binnen een ochtend had ik een nieuwe: auto werd zelfs opgehaald en teruggebracht.

Nijverheidsweg 19 c

4529 PP Eede