Goed advies in het belang van de klant

Goed advies met het oog ook op de toekomst gericht met diverse scenario’s bekeken.

Goed bedrijf

Wij zijn zeer goed geholpen door Van Emmerloot en Koole. Ze nemen de tijd voor je en hebben jaren ervaring.

beter kan niet

buiten gewoon geweldige begeleiding met onze hypotheek en verzekering realistisch en eerlijk

Goed en klantgericht advies

Door dit bedrijf is de aankoop van ons huis financieel en ook als aankoop adviseur heel goed ennsnel verlopen. Door de korte lijnen die het bedrijf aan houdt is het zeer prettig werken met van Emmerloot en Koole.

Altijd goed!

De mannen zijn al 20 jaar mijn hulp bij grote financiële vraagstukken. Altijd eerlijk en recht door zee. De place to be voor een goed financieel advies.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

altijd erg behulpzaam, en gaan altijd professioneel te werk!

Voor vragen en informatie kan ik altijd bij ze terecht en wordt ik fijn geholpen met de juiste wijzes

Professioneel en klantgericht geholpen

Na een schadegeval met onze bedrijfswagen zijn wij enorm vriendelijk professioneel geholpen. De communicatie was duidelijk en ook de opvolging was erg fijn. Alomvattend kunnen wij spreken van een enorm goede service!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Zoals altijd, meedenkend en eerlijk adviseren

Meermaals advies gehad, ook nu weer. Transparant, eerlijk, precies, meedenkend. Communicatie en bereikbaarheid dik in orde.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Deskundig, integer en betrouwbaar.

Prima advies en klantvriendelijke benadering

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Schademelding vlot en goed afgehandeld. Contact verloopt makkelijk en snel

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Fijne adviseurs met persoonlijke touch

Goede, duidelijke service

Wij zijn al jaren trouwe klanten bij Van Emmerloot&Koole. Zowel Sander als Jean-Marin voorzien je altijd van een goed en duidelijk advies. Als er wat geregeld moet worden, wordt dit nauwkeurig en snel gedaan.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Service met oog voor detail

Ik heb al vele jaren een verzekering lopen via de heer Koole. Ik heb ook enkele keren hulp nodig gehad en daarbij is de heer Koole steeds vlot bereikbaar geweest en duidelijk geweest in het te volgen traject. Telkens werden problemen verholpen en dat door iemand die vertrouwen geeft en uitstraalt. Ik kan me geen betere verzekeraar wensen.

Zeer goed!!

Van het begin tot het einde zeer goed begeleid en een hele fijne samenwerking! Zou beide heren aan iedereen aanraden!

Alles perfect geregeld!!

Wij hebben een schoorsteen brand gehad. Ik kon sander in het weekend bereiken en dat is erg fijn als er zoiets gebeurd. Hij heeft gelijk de verzekering ingeschakeld. Ik ben gebeld voor een afspraak met de verzekeringsexpert en bij dit gesprek wou meneer Koole ook aanwezig zijn. Dit voelde heel persoonlijk. Alles is snel afgehandeld. Ik zou ze zeer zeker aanraden want alles wordt heel persoonlijk en vlot afgehandeld. Ik zit met al mijn verzekeringen bij van Emmerloot en Koole tevens hebben ze me ook geholpen aan een hypotheek! Ik zit hier al jaren en zeer tevreden! Bedankt voor alle hulp!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Onze schadebehandeling werd snel opgepakt!

Het fijne aan Emmerloot en Koole is de korte lijn en het snelle handelen. Al heel wat jaren met grote tevredenheid onze tussenpersoon

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Ik hebJean marin Emmerloot en Sander Koolen leren kennen als zeer bedreven en gemotiveerde mannen die voor mij als zzp er het onderste uit de kast hebben gehaald om mijn financiering rond te krijgen... is inmiddels 8 jaar geleden. Ik kan dit kantoor aan iedereen van harte aanbevelen

Echt uitstekende dienstverlening

Vele jaren mijn fotoverzekering bij hun ondergebracht.

Goede service en vertrouwen

Wanneer er iets is kan je altijd terugvallen op deze partij met goede dienstverlening en snelle service.

Vertrouwd adres

Prettige ervaring met Van Emmerloot&Koole als tussen persoon met Nationale Nederlanden. Correcte en prettige communicatie.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Altijd vriendelijk, persoonlijk en consequent geholpen.

Er wordt altijd snel geschakeld, en het persoonlijke contact vindt ik zeer prettig. Mijn schademelding was bij de verzekeraar blijven liggen en dit is door Van Emmerloot en Koole opgemerkt en deze hebben de verzekeraar hierop gewezen waardoor e.e.a. snel kon worden afgehandeld.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Ik zie Van Emmerloot en Koole als een zeer vakkundig bedrijf in allerlei zaken! Ze denken altijd goed mee met je en kijken goed naar jouw persoonlijk verhaal. Zeker de korte lijnen, als je iets hebt, en je belt, altijd tijd voor een persoonlijk praatje. Als je iets hebt wat via de verzekering o.i.d. gedaan moet worden, word het snel geregeld! Ik raad iederéén dit bedrijf zeker aan!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Topservice voor al je financiële zaken & verzekeringen

Menselijke benadering & duidelijke uitleg voor ietwat lastige, doch noodzakelijke zaken die simpelweg ‘ geregeld’ dienen te worden als je bijv. een eigen woning koopt. Kan Van Emmerloot & Koole van harte aanbevelen !

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

erg klantvriendelijk en een hele prettige begeleiding

ik ben bij de afhandeling van een schadegeval heel goed begeleid en alles is mij uit handen genomen. Werd keurig op de hoogte gehouden.

Heel tevreden

Duidelijke communicatie, snel resultaat m.b.t. de verzekering die wij hebben bij Van Emmerloot & Koole.

HA Lorentzstraat 4

3331EE ZWIJNDRECHT

078 610 57 32

Over Van Emmerloot & Koole financieel advies

Van Emmerloot & Koole is al meer dan 20 jaar een vertrouwd kantoor in de regio en weet uw wensen op een goede manier te vertalen naar het best passende advies. Mensen ervaren het contact en de service als persoonlijk en vertrouwelijk in een ongedwongen sfeer.