Heel tevreden

Duidelijke communicatie, snel resultaat m.b.t. de verzekering die wij hebben bij Van Emmerloot & Koole.

Schade regelen aan bank

Een hele goeie service helpen je altijd gelijk. En staan klaar met professionele advies.

Vakkundige hulp op maat!

Onze aankoop werd erg goed begeleid. Hier en daar wat vertraging door de kerst drukte, maar uiteindelijk helemaal in kannen en kruiken. Sander en Jean-Marin waren goed op de hoogte van onze situatie en stonden vrijwel altijd direct klaar om iets toe te lichten of om ons even gerust te stellen. Absolute aanrader voor de starter.

Alles word netjes geregeld

Alles word duidelijk en netjes afgehandeld heel vriendelijk en je bent er altijd welkom voor advies of vragen kom er al 20 jaar.

Snelle en juiste afhandeling

Snelle en duidelijke communicatie, al meer dan 10 jaar goede ervaringen met van Emmerloot en Koole.

Goede service!

Wij zijn goed geholpen.

Goed duidelijk en snel

Word goed geholpen zit er kort op en snelle afhandeling

Prima!

Goede service! Staan altijd klaar voor financieel advies. Al jaren trouwe klant. Gaan vertrouwelijk om met de informatie. Hebben kennis van zaken. Geven en vertrouwd gevoel.

Geweldig geholpen!!

Via via in contact gekomen met Jean-Marin en Sander. Diverse gesprekken gehad met Jean-Marin over de mogelijkheid voor een hypotheek, alles werd super duidelijk uitgelegd en er werd echt goed gekeken naar wat haalbaar is en wat niet! Sander heeft mij vervolgens geholpen met het traject om een woning aan te kopen, de communicatie hier was ook top en het resultaat was een mooi appartement! De hele begeleiding kon niet beter. Ik zal dit kantoor zeker aan iedereen aanraden!

Persoonlijk

Je merkt dat de heren zich goed hebben voorbereid op onze komst. Ze kennen je bij je voornaam. Je wordt vriendelijk ontvangen met een kopje koffie of thee. v.w.b. de bewezen diensten is passend op de situatie, gezinssamenstelling etc. Kortom zeer aan te bevelen

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Zeer vriendelijke en vooral behulpzame heren.

Als ik hulp nodig of een vraag hen staan ze gelijk voor me klaar. En handelen het op de juiste manier die ik nodig heb.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Matige terugkoppeling/communicatie over afhandeling verzekering

Na het indienen van een schadegevalletje (eerste in meer dan 15 jaar) is de communicatie van de afhandeling erg summier/matig. Uiteindelijk is bedrag van de schade betaald na een telefonisch berichtje. Verder geen schriftelijke terugkoppeling.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Hypotheek en verzekeraar onder één dak prima hoor.

Wordt snel geholpen was laatst kleinigheidje ben direct geholpen en snel afgewerkt zeer te vreden

Klantvriendelijk en behulpzaam!

Wij zijn al jaren klant bij van Emmerloot en Koole. ‘Gelukkig’ hebben we weinig contact met elkaar maar wanneer het nodig is, staan ze direct voor je klaar. Na schade gereden te hebben met de auto is er direct een garage gevonden welke ons binnen redelijke termijn kon helpen. Om toch van A naar B te kunnen stond er ook meteen een leenauto voor ons klaar. Zo zorgden de klantvriendelijke en behulpzame medewerkers bij van Emmerloot en Koole ervoor dat alles binnen zeer korte tijd voor ons geregeld was. We hopen ze niet vaker op deze manier nodig te hebben maar het is ontzettend fijn dat ze er zijn!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Fijne mensen en denken goed mee.

Onze financiering had wat hobbels, maar deze zijn gelukkig opgelost. Jean-Marin en Sander zijn aardige personen en ik kan ze zeker aanbevelen.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Erg klantvriendelijk, goed advies en duidelijk

Jean Marin en Sander zijn beide erg professioneel, klantvriendelijk en betrokken. Ze denken out of de box om de best mogelijke adviezen te geven. Al jaren trouw klant en zeer tevreden over hun dienstverlening.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Zeer tevreden omdat er pro-actief werd meegedacht en voor- en tegens goed werden uitgelegd, waardoor we weloverwogen keuzes hebben kunnen maken. Ook bij de het uiteindelijk afsluiten van de hypotheek werden alle belangrijke punten, incl. onze gemaakte keuze, nogmaals kort met voorbeelden toegelicht. We hebben er alle vertrouwen in dat voor onze situatie de juiste, lees beste, hypotheek is voorgesteld en inmiddels afgesloten. Met dank aan Jean-Marin.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Wederom een enorm prettige ervaring!

Voor de derde maal heeft Van Emmerloot & Koole het complete aankooptraject van mijn nieuwe woning kunnen begeleiden. Alle stappen verliepen snel, soepel en vervolgstappen werden duidelijk uitgelegd.

Daadkrachtig

Goede hulp en advies, persoonlijk, luid en duidelijk. Goed bereikbaar, en neemt niet onbelangrijk de tijd ervoor.

Altijd goede & vriendelijke service

Heel blij met de hulp die ik heb gekregen. Uitleg is altijd helder en vriendelijk.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Bij schadeafhandeling zijn ze er voor jou.

Elke keer als ik een schade of ongeluk heb gehad, merk je dat ze er voor jou zijn. Daarbij hebben ze een scherp oog voor waar je recht op hebt, zelfs als je zelf niet eens wist dat je er recht op hebt. Voor advies over verzekeringen, maar ook over hypotheek zoeken ze echt naar een passende oplossing voor jouw situatie, en dat voelt heel vertrouwd.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Het bestaat nog: vakmanschap en dienstverlening ineen.

Toe een aan nieuwe verzekering, neem ik contact op. Er is onmiddellijk bereik, je wordt duidelijk voorgelicht, men handelt voortvarend, en de documenten krijg je met een paar dagen toegestuurd. Complimenten! Dat is het mooie van dit bedrijf: je kunt je er gerust aan toevertrouwen.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Altijd duidelijk en goed advies

Altijd de juiste hulp die wij nodig hebben. Ze handelen altijd snel en correct. Heel anders als de grotere spelers in deze brance. Hier ben je een nummer en bij deze heren niet.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Super snelle en goede schadeafwikkeling

Ontzettend goed geholpen door Sander met de schadeafwikkeling van onze douchedeur. Al een tijdje geleden ingediend, maar waren zelf wat nalatig in het aanleveren van informatie. Sander herinnerde ons er netjes aan en heeft vervolgens alles binnen een paar dagen afgewikkeld. Het contact verloopt altijd heel goed, vriendelijk en snel. Top service!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Mijn zaken worden professioneel afgehandeld

Ik ken de heer Koole al heel lang. Als ik iets heb, dan bel ik even naar hem en hij zorgt dat het gelijk opgepakt en opgelost wordt.

HA Lorentzstraat 4

3331EE ZWIJNDRECHT

078 610 57 32

Over Van Emmerloot & Koole financieel advies

Van Emmerloot & Koole is al meer dan 20 jaar een vertrouwd kantoor in de regio en weet uw wensen op een goede manier te vertalen naar het best passende advies. Mensen ervaren het contact en de service als persoonlijk en vertrouwelijk in een ongedwongen sfeer.