Staan altijd voor je klaar en je bent hier geen nummer

wat je ook nodig hebt en welke vraag je ook hebt, niks is teveel. Het mooiste is dat je hier geen nummer bent maar iedere klant kennen ze en helpen ze tot in de puntjes en juist dat is wat ik zoek als ik belangrijke zaken zoals een hypotheek of verzekering moet regelen

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Een fantastische dienstverlening. Geduldig, duidelijk en je voelt je echt welkom. Er wordt alle tijd voor je genomen en de uitleg voor een leek is zeer begrijpelijk. Niets is hen teveel. Wij zijn heel erg blij dat wij bij Emmerloot & Koole ons gehele pakket ondergebracht hebben. Een note voor onderstaande vraag : Quote “voor welke dienst bent u bij ons geweest?” Unquote De keuze moet zijn voor Hypotheek en voor Verzekering. Het gehele pakket dus.

Zorgeloos verzorgd.

Helaas was met de storm onze dakkapel beschadigd, de boeidelen moesten opnieuw gemaakt en aangebracht worden. Fijn dat de afwikkeling zo makkelijk is was en dus prima verzorgd. Een telefoontje en wat foto’s waren afdoende. Sander en collega’s dank voor jullie bemiddeling. Hans Steeds, Oud Gastel.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Onze ervaring met van Emmerloot & Koole omschrijf ik als zeer prettig, Het is een zeer net en betrouwbaar bedrijf. Je wordt er netjes en vriendelijk ontvangen en ze nemen echt de tijd voor je, en doen wat ze beloven . Ze hebben veel kennis van zaken en alles is tot in de puntjes geregeld. Wij komen er al wat jaren en raad iedereen van Emmerloot & Koole aan voor financieel advies of andere zaken.

Zorgvuldig, zakelijk en correct

De aanvraag van hypotheek wordt zorgvuldig behandeld met het best zakelijke voorstel voor de klant met een correcte begeleiding. Het advies wordt uitgebreid doorgesproken waar een luisterend oor van de klant boven aanstaat. Een zeer prettige ervaring om een toch niet alledaagse aankoop te behandelen. Kan jullie adviesbureau voor iedereen aanbevelen.

Vakmanschap is meesterschap

Weer heel goed geholpen met onze Hypotheek en verzekeringen ! Zowel Dhr Emmerloot als Dhr Koole allebei vakmannen !

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Heel.goed geholpen .nemen de tijd voor vragen

Fijne service, aardige mensen

Persoonlijk en betrokken

Na eerdere positieve ervaringen zijn we ook nu weer goed geholpen. Dit keer met een complex en gevoelig dossier. De benadering is zeer persoonlijk en heel betrokken. Alles wordt duidelijk uitgelegd. En als er toch iets onduidelijk is of misgaat in het proces wordt dit snel opgepakt. Net zolang tot het duidelijk en / of gecorrigeerd is.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Hét adres voor financiële zaken

Van Emmerloot & Koole is al een aantal jaar ons vaste adres voor financiële zaken. door de persoonlijke benadering verloopt het contact altijd prettig, en belangrijker nog: je krijgt er altijd gedegen advies. Indien nodig komen wij zeker weer terug!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Uitstekend financieel advies en betrouwbare verzekeraar

Van Emmerloot & Koole is zonder twijfel een van de beste financieel advieskantoren en verzekeraars in de branche. Ik ben al geruime tijd klant bij hun en mijn ervaringen zijn altijd positief geweest. Het team is zeer professioneel, deskundig en toegewijd aan het bieden van hoogwaardig advies dat volledig is afgestemd op mijn persoonlijke behoeften en belangen. Wat mij het meest opvalt, is hun betrouwbaarheid en transparantie. Bij Van Emmerloot & Koole krijg ik altijd eerlijk en duidelijk advies. Ze hebben nooit geprobeerd om me producten te verkopen waar ik niet op zat te wachten. In plaats daarvan begrijpen ze mijn wensen en doelen en stellen ze op maat gemaakte oplossingen voor die perfect bij mij passen. Het maatwerk dat ze bieden is ook van onschatbare waarde. Ze luisteren echt naar mijn behoeften en passen hun advies daarop aan. Ze hebben me geholpen bij het kiezen van de juiste verzekeringen die passen bij mijn levensfase en financiële doelen. Het voelt goed om te weten dat mijn belangen altijd voorop staan en dat ze geen nee zeggen tegen het meenemen van mijn eigen belangen in hun advies. Het klantenserviceteam van Van Emmerloot & Koole is ook uitstekend. Ze zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en bereid om mijn vragen te beantwoorden. Ik voel me gewaardeerd als klant en het geeft mij vertrouwen dat ik altijd op hen kan rekenen wanneer dat nodig is. Al met al kan ik Van Emmerloot & Koole ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbaar financieel advies en een verzekeraar die echt om hun klanten geeft. Dit kantoor is een voorbeeld van professionaliteit, transparantie en maatwerk. Ik ben blij dat ik voor hen heb gekozen en zal zeker blijven vertrouwen op hun expertise.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Dankbaar dat Sander mij zo goed geholpen heeft

Ik dank Sander voor t nauw contact houden met mij….. zodra er ontwikkelingen waren, kreeg ik een belletje v Sander , daarop volgende een mail Mijn compliment aan iedereen, dat mijn zaak zo snel is afgehandeld Nogmaals dank je wel Sander dat je mij constant de vertrouwen gaf dat t goed kwam Vriendelijke groet Dankbare klant Maria João dos Santos Brandão

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Sinds kort werken wij nauw samen om de autoschadeafwikkeling van de klanten zo professioneel en spoedig mogelijk op te lossen. De communicatie van Van Emmerloot & Koole is altijd erg vriendelijk en ze zijn altijd bereid om net dat extra stapje te doen om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Toppers!

Al twintig jaar ben ik klant van Sander en Jean. Afgelopen week ging ik kijken voor en nieuwe auto en had helemaal niet aan de verzekering gedacht. Ook in de avond werd mijn telefoontje netjes beantwoord en kon ik de volgende dag (zaterdag) mijn nieuwe auto ophalen. Ter plaatse via de mail een voorlopige dekking gekregen en maandag werd ik keurig teruggebeld om de polis door te nemen. Ook gelijk een doorlopende reisverzekering voor het gezin afgesloten. De andere verzekering die ik wilde werd ik netjes voor doorverwezen naar een andere partij. Eerlijk en oprecht advies en ze staan altijd voor je klaar. Toppers zijn het!

Altijd netjes en correct

Bij alle zaken altijd snelle actie / reactie en oplossing!!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Zeer snelle afspraak kunnen maken

Zeer snel een afspraak kunnen maken

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

De communicatie verliep goed, werd vriendelijk te woord gestaan. Er werd mij verteld wat ik kon verwachten en werd altijd direct op de hoogte gesteld. De afhandeling was ook super snel, al met al top services

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Zeer prettige ervaring met een goed advies en goede uitkomst!

Ons contact verliep via Jean-Marin, het waren duidelijke en fijne gesprekken in het kantoor en telefonisch. Betrouwbaar, afspraken werden nagekomen, duidelijk advies, en de beste optie wordt gezocht. Vasthoudend in een moeizaam proces bij de bank. Tussentijds updates en contact.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Hele fijne mensen, nemen de tijd en voorzien van een goed advies waarmee er een goede hypotheek geadviseerd is. Echt een aanrader.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Ik ben een zeer tevreden klant door hun professionaliteit, efficiëntie en klantvriendelijkheid.

Al jaren verzorgt dit bedrijf mijn verzekering als tussenpersoon tot volle tevredenheid. Groot voordeel is dat de lijnen kort zijn en je gewoon nog een mens aan de lijn krijgt ipv chatgesprek of een robot...

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Geweldig je voelt je echt een klant.

Een hele fijn kantoor speciaal Sander Koole bij deze Sander voel je je echt klant met zeer goede adviezen. Heb je een keer een schade dan wordt dat op een meer dan goede manier opgelost. Niks is teveel ik hoop hier nog jaren verzekerd te kunnen zijn. Bert

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Goed en eerlijk advies op diverse vlakken

Via een collega bij Van Emmerloot & Koole gekomen en daar heb ik nooit spijt van gehad. Sindsdien twee hypotheken bij de heren geregeld en diverse verzekeringen, aanpassingen en ander contact. Ze staan altijd voor je klaar met eerlijk en goed advies onder een ongedwongen sfeer.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Al vele jaren is Van Emmerloot& Koole, met name Sander Koole, mijn “contactpersoon” aangaande de verzekering voor mijn fotospullen. Wanneer ik apparatuur koop of verkoop, geef ik dit door via de mail. Deze wijzigen worden razend snel (vaak dezelfde dag) verwerkt. Bij vragen over mijn polis, wordt echt de tijd genomen om deze uitgebreid te beantwoorden. Een aantal keren had ik schade aan mijn fotoapparatuur. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Sander. Hij heeft dit snel opgepakt en naar volle tevredenheid afgehandeld. Kortom een prima bedrijf om als “tussenpersoon” voor zo’n verzekering in te huren.

Altijd bereikbaar

Sander en Jean zijn altijd beschikbaar via verschillende mediums om professioneel advies te geven over wat voor kwestie dan ook. Ze hebben jou dossier altijd binnen handbereik zodat ze snel weten met wie ze het genoegen hebben. Het eerste gesprek was heel open en vertrouwd en er wordt echt om de persoonlijk situatie gegeven. Met al die informatie gaan hun een zo goed mogelijke weg neerleggen zodat jij met zo min mogelijke inspanning geholpen wordt!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? N.v.t.

gelukkige samenwerk

Goed, goed,goed.

HA Lorentzstraat 4

3331EE ZWIJNDRECHT

078 610 57 32

Over Van Emmerloot & Koole financieel advies

Van Emmerloot & Koole is al meer dan 20 jaar een vertrouwd kantoor in de regio en weet uw wensen op een goede manier te vertalen naar het best passende advies. Mensen ervaren het contact en de service als persoonlijk en vertrouwelijk in een ongedwongen sfeer.