Professioneel advies en fijne communicatie

Altijd goed geholpen door Sander! Al jaren goede ervaringen met Van Emmerloot & Koole.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Doen net de extra moeite

Denken goed met je mee.

Tevreden

Goede ervaring tot nu toe

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Transparant en goed onderbouwd advies!

We werken graag samen met Van Emmerloot en Koole, zowel onze klanten als wij zelf waarderen de transparante werkwijze. Elk advies is goed onderbouwd en ze denken met je mee. Ze geven het meest passende advies wat voor jou het meest gunstigst is! Kortom deze adviseur is zeker aan te bevelen!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? N.v.t.

Wederom heel erg goed geholpen. Alles wordt duidelijk uitgelegd.

Al twee keer eerder geweest voor het afsluiten van onze hypotheek. Je wordt heel vriendelijk ontvangen en alles wordt duidelijk uitgelegd. Ik zou iedereen aanraden om bij Van Emmerloot en Koole langs te gaan voor o.a. je hypotheek of verzekeringen

Deskundig en professioneel advies en begeleiding

Deskundig en professioneel advies en begeleiding

Uitmuntend

Super goede service en vakkundige adviseurs.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen

Heel fijn contact en denken met je mee.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Persoonlijk en juiste advies.

Snel en goed geholpen. Aanspraak moeten maken op onze rechtsbijstand verzekering, doordat Sander weet waar je terecht moet binnen 1 uur contact gehad met rechtsbijstand verzekering en ná juridisch advies zorgverlof kunnen regelen bij mijn werkgever die eerder de aangevraagde zorgverlof had geweigerd. Enorm betrokken en dat wordt ook zeker gewaardeerd!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Prettige en ter zake kundige pragmatische afwikkeling. Zeer persoonlijke menselijke behandeling. Ik ben heel gelukkig met Van Emmerloot & Koole en zou een ieder deze adviseur aanraden.

Kundig en flexibel

Al heel lang klant bij dit kantoor, de kracht is om van een abstract eerste idee gaandeweg een concrete oplossing te maken. Ging bij ons om hypotheekadvies, verzekeringen en schadeafwikkeling. Wat ook goed werkt is het persoonlijke contact wat je met dezelfde personen hebt, geen kantoor met een onpersoonlijk callcenter o.i.d. We wonen nu ver buiten Zwijndrecht maar winkelen er nog graag. Kundig en flexibel zijn dus de kernwoorden.

Van Emmerloot & Koole is een zeer prettig bedrijf

Staan voor je klaar. Eerlijk en onafhankelijk. Ze proberen je echt te helpen met je vraagstukken.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Deskundig advies en persoonlijke benaderinf

Zeer deskundig advies en persoonlijke begeleiding van A tot Z

TOP !!

Je hoeft maar te bellen en het wordt direct opgepakt. Daarnaast zijn ze ook zeer klantvriendelijk. Een echte aanrader!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Fijne en duidelijke communicatie!

Van begin af aan prettige en duidelijke communicatie gehad met Sander. Vriendelijke man die snel schakelt en doet wat hij belooft. Bedankt!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? N.v.t.

Uiterst vriendelijk en zeer deskundig advies!

We hebben twee keer een hypotheek afgesloten met de hulp van dhr. Van Emmerloot. In het eerste geval was het zoeken naar de mogelijkheden om als startende een financiering rond te krijgen. Hierin hebben we verschillende scenario's besproken en de best passende oplossing gevonden. Zeer toegankelijk en persoonlijk zijn wat mij betreft de kenmerken. Alles wordt tot in detail besproken en duidelijk uitgelegd. We hebben meerdere personen uit onze omgeving geadviseerd om hier naar de mogelijkheden te vragen. Ook zij hebben de dienstverlening als zeer prettig ervaren.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Super snelle en adequate afhandeling!

Twee weken geleden is ons zonnescherm door stormschade afgebroken. Direct hierna contact opgenomen met Van Emmerloot & Koole die ons direct hielpen om melding te maken. Door de verzekeraar werd een schade-expert ingeschakeld, contact met deze partij verliep eveneens soepel. Door de tussenkomst van Van Emmerloot & Koole is heel het traject heel rap en prettig verlopen, werden wij deskundig geholpen en is het schade bedrag nog geen twee weken later al uitgekeerd waardoor wij een nieuw systeem kunnen bekostigen. Bedankt voor de topservice heren!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Hele fijne mannen met verstand van zaken

Altijd een luisterend oor en goed advies Voel me altijd op mijn gemak en geen vraag is te dom Ze zijn begripvol en prettig om mee samen te werken. Gewoon top

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Klantgericht en meedenkend maar wel to the point.

Op een hartelijke manier kunnen ze iedere keer weer moeilijke zaken eenvoudig uitleggen.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Altijd tijd voor je maken

Betrouwbaar Vriendelijkheid en klant gericht. Ze doen al jaren mijn belangen en ben altijd tevreden.

heel goed

van Emmerloot & Koole. daar heb ik goede ervaringen mee, In Mei had ik schade aan mijn auto, even langs hun kantoor met alle gegevens en zij hebben mij uitstekend geholpen met de afwikkeling daarvan.

Uitstekend financieel advies.

Dit is voor mij de 4e keer dat ik bij Van Emmerloot en koole kom. Altijd alles duidelijk, behulpzaam en staan altijd voor de klaar.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Goede service netjes in afhandeling

Goed en snelle afhandeling staan je netjes te woord

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Goede duidelijke communicatie Service gericht Altijd bereikbaar Heel fijn dat jullie mijn tussenpersonen zijn. Aan iedereen aan te raden.

Snelle afwikkeling van schade

Snel geholpen door Sander, en de schade was zeer snel afgewikkeld. Top gedaan.

HA Lorentzstraat 4

3331EE ZWIJNDRECHT

078 610 57 32

Over Van Emmerloot & Koole financieel advies

Van Emmerloot & Koole is al meer dan 20 jaar een vertrouwd kantoor in de regio en weet uw wensen op een goede manier te vertalen naar het best passende advies. Mensen ervaren het contact en de service als persoonlijk en vertrouwelijk in een ongedwongen sfeer.