Geweldige persoonlijke en flexibele service

Via via zijn we in contact gekomen met Jean-Marin en Sander. Vanaf het allereerste contactmoment waren we onder de indruk van hun aandacht voor onze specifieke situatie. Hun persoonlijke en flexibele opstelling wekt veel vertrouwen. Ze namen altijd ruim de tijd om de zaken uit te leggen en in te gaan op onze vele en soms lastige vragen. De combinatie van adviezen voor de aankoop, hypotheek en verzekeringen werkt perfect en vult elkaar heel goed aan. We kunnen hen dan ook van harte aanbevelen. Jean-Marin en Sander, hartelijk dank voor alles!

Goed geregeld

Alles is geregeld zelfs de taxatie.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? N.v.t.

Snel en adequaat geholpen

Met 1 belletje was de reparatie aan autoschade geregeld en ingepland, klasse!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Hier wordt het goed en snel geregeld

Schadeclaim ingediend binnen drie dagen geheel gereed daar hou ik van! We hebben alles bij van Emmerloot & Koole en zijn er erg tevreden over.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Een financieel adviseur die echt met je mee denkt.

Je hoort overal dat ondernemers moeilijk een hypotheek kunnen krijgen, maar via Emmerloot & Koole was dat geen probleem. Zij weten precies wat er nodig is om tot een juiste aanvraag te komen en begeleiden het hele proces. Ik ben keurig op de hoogte gehouden van de voortgang en binnen een maand was de financiering rond.

Prettig en persoonlijk

Prettige en persoonlijke gesprekken en goed advies met duidelijke uitleg

Perfect geholpen, zoals altijd

Opnieuw heeft Jean-Marin ons perfect geholpen met de aanvraag van ons tweede bouwdepot. Dankzij hem konden we maximaal bijlenen voor o.a. verbouwing en onze nieuwe badkamer. We zijn super tevreden en zullen volgende keer zeker weer kiezen voor Van Emmerloot & Koole financieel advies!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Handelen snel en altijd vriendelijk, niks is teveel.

Bij Emmerloot en Koole ben je geen nummer en alle zorg word uit handen genomen. Bel ze op met het probleem en zij zorgen voor de rest. Binnen 3 dagen was het geregeld met de verzekering en werd het uitgekeerd. Heel blij met jullie!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Duidelijk en goede informatie, vriendelijk en snelle service!

Aan de telefoon hebben we contact gehad over het verzekeren van mijn eerste auto. Hij hielp mij super goed en dacht goed mee wat voor mij de juiste keuze zou zijn. Hij legde eerlijk uit wat de voor en nadelen zijn, van het verzekeren van mijn eerste auto. Ook dacht hij goed mee op financieel gebied. Het voelt heel vertrouwd omdat ik hem altijd kan bellen met vragen maar ook als ik langs de kant van de weg sta en er moet iets geregeld worden voor de verzekeringen! De verzekering is dezelfde dag nog geregeld! Ik raad dit iedereen aan!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Denken in oplossingen en staan altijd klaar.

Ook als er spoed is zijn ze er voor je. En ze waarderen de loyaliteit van de klant. Betrouwbaar en eerlijk.

Snel en vakkundig!

Snelle en vakkundige afhandeling van schade aan de televisie!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Prettig in de omgang. Zeer deskundig.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

bij deze mensen is niks teveel

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Altijd prima en accurate service

Al ruim 20 jaar tevreden klant bij dit kantoor!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Kundig, vriendelijk en duidelijk!

Wij hebben het advies en bemiddeling van Jean-Marin als zeer positief ervaren. Het contact was vriendelijk, en we werden tijdig en goed geïnformeerd vanaf het begin. Erg fijn dat de gesprekken op kantoor konden, er werd ruim de tijd genomen. De dingen werden rustig en duidelijk uitgelegd, en het advies bleek kundig en goed. Uiteindelijk het traject afgerond met een goed resultaat!

Prima samenwerken

Klant staat voorop, denken altijd prima mee over oplossingen!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Zeer goede begeleiding bij de aankoop en financiering van ons nieuwe huis.

Zeer veel kennis kwam er bij kijken om voor ons de aankoop mogelijk te maken. En die hebben ze. Eerlijk advies en alles zonder stress. Super!

Grandioos

Vertrouwd,meedenkend en goede kennis van zaken .

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Geweldig, wat een toppers.

Jean-Marin en Sander staan altijd voor je klaar, en bieden deskundig advies op maat. Je voelt je altijd welkom, geen enkele vraag die je stelt is teveel. Deze toppers nemen echt de tijd voor je en denken mee in oplossingen. Deze mannen zijn voor mij goud waard.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Eerder zijn schades zijn prima afgewikkeld. Later naar tevredenheid voordeligere verzekeringen aanbevolen.

Goede financiële adviseur.

Goede afhandeling van een schade geval aan onze woning.

Zeer ervaren vakmensen.

Het zijn vriendelijke en geduldige professionals ! Nemen de tijd voor jouw en geven gedegen uitleg over jouw financiële situatie, denken met je mee en komen met verschillende mogelijkheden voor jouw situatie.

Het toppunt van klantenservice

We zijn al bijna 10 jaar naar alle tevredenheid klant bij Emkoo. Ze hebben ons geholpen met het kopen van twee woningen en het afhandelen van verzekeringszaken. Als iemand een perfect voorbeeld wilt zien van hoe klantenservice behoort te zijn hoef je niet verder te kijken.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Klant staat centraal, zeer vakkundig!

We hebben een hele fijne samenwerking ontwikkeld omdat onze dienstverlening op elkaar aansluit. Er wordt snel en adequaat gereageerd! De klant staat centraal!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? N.v.t.

heel professioneel en vriendelijk

Goed geadviseerd

HA Lorentzstraat 4

3331EE ZWIJNDRECHT

078 610 57 32

Over Van Emmerloot & Koole financieel advies

Van Emmerloot & Koole is al meer dan 20 jaar een vertrouwd kantoor in de regio en weet uw wensen op een goede manier te vertalen naar het best passende advies. Mensen ervaren het contact en de service als persoonlijk en vertrouwelijk in een ongedwongen sfeer.