Snelle reaktie op mijn email en prima geholpen

Mijn schade werd snel en adequaat afgehandeld

Wederzijds vertrouwen.

Ik werk graag samen met Emmerloot en Koole omdat we samenwerken op basis van wederzijds vertrouwen. De klant ervaart volledige support bij Sander en Jean-Marin. Ik kan deze adviseur van harte aanbevelen.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Altijd goed advies en helpen je graag

Goede service , altijd vriendelijk en ze kunnen je altijd helpen. Als er iets is gebeurt komt het goed en ze houden altijd contact met je zolang het loopt. Ook daarna even nog contact of het goed is afgehandeld .

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Schadeafwikkeling op verzekering

Top team dat je ontzorgt

Al vele jaren klant bij Sander en Jean-Marin, zowel zakelijk als prive. Ze nemen echt de tijd voor je en ontzorgen je waar nodig en gewenst. Goede adviezen en super dienstverlening, ga zo door!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? N.v.t.

snelle en prettige service

de service staat hoog in het vaandel bij van Emmerloot enKoole. je belt en de vraag word direct bekeken en in behandeling gezet. snel en accuraat. een prettige tussenpersoon.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Fijne, deskundige mensen die oog hebben voor je situatie

Waar je ook voor komt, welk advies je ook nodig hebt. Jouw situatie telt voor hen bij het advies dat ze je geven.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Heel vriendelijk te woord gestaan en super goed geholpen.

N.a.v. schade aan ruit contact opgenomen. Duidelijk informatie en advies gekregen omtrent onze verzekering. Na verwijzing naar Autotaalglas en reparatie aldaar, ben ik nog gebeld over de afhandeling van de verzekering. Heel attent!

Zeer deskundig

Goed bereikbaar, snel antwoord. Denken heel goed mee, zeer betrouwbaar en alles snel geregeld.

Hele fijne samenwerking!

Zowel zakelijk als privé ontzorgt Van Emmerloot & Koole mij m.b.t. hypotheek en verzekering. Altijd bereikbaar en bereid te helpen. Daarnaast hebben we van daar uit een fijne samenwerking ontwikkeld omdat onze dienstverlening complementair is. Als dat zo uitkomt kunnen we elkaars cliënten van dienst zijn. Betrouwbare mensen die ik zeker zou aanbevelen!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Goede persoonlijke service en altijd meedenkend.

Wij zijn zowel voor onze verzekeringen als hypotheek altijd goed geadviseerd.

Grote klasse

Ik heb de koop van mijn huis samen met emmerloot en Koole als zeer prettig ervaren, Jean-marie heeft op financieel gebied goed meegedacht, ook alles goed uitgelegd, en goed naar mijn wensen geluisterd. Net dat stukje extra aandacht en meedenken vond ik erg prettig. Sander: heeft me goed geholpen en geadviseerd met de daadwerkelijke bieding en het overbieden wat redelijk is. Heeft een mooie Toelichting geschreven en toen werdt mijn bod geaccepteerd. Ook daarna stond hij voor me klaar met vragen. Het is nooit te veel.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Zeer ervaren, deskundig en adviserend.

Al 20 jaar klant, hypotheek, verzekeringen en schadeafwikkelingen. Betrouwbaar, bereikbaar en persoonlijk uiteraard. Wat voor mij de meeste waarde heeft. Sander en Jean-Marin zijn erg fijne mensen!

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

Afhandeling bij schade zeer goed geregeld

Ze hebben ons zeer goed en snel geholpen en alles keurig afgewikkeld toen we schade aan onze auto hadden. Gelukkig was hij weer snel hersteld.

Voortreffelijk

Wij zijn al vanaf het beging klant bij van Emmerloot & Koole. En nog altijd met veel plezier onlangs hebben wij een nieuw huis gekocht en op alle fronten hebben ze ons weer goed maar vooral ook duidelijk geholpen echt een betrouwbare partij! Voor de hypotheek en de verzekeringen hebben alles via hun geregeld.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Fijne persoonlijke service van uiterst bekwame heren

De Heren van Van Emmerloot & Koole staan mij al jaren bij met hypotheek en verzekeringen. Altijd word er alle tijd voor je genomen en zullen ze altijd zoeken naar een oplossing met het beste belang voor jou. Kortom toppers en zal nog jaren gebruik maken van hun service!

Deskundigheid en snelheid

Het probleem duidelijk maken en het oplossen ervan met de verzekeraar verdient 5 sterren!

Uitmuntende service

Meedenken in je persoonlijke situatie

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Emmerloot&koole voor alle financiële diensten

Ik heb twee keer gebruik gemaakt van hun diensten,en ben voor hun kennis en betrokkenheid zeer tevreden. Cj roze

Deskundig en betrouwbaar

Ze geven eerlijk advies en denken goed mee qua mogelijkheden en wat verstandig is om te doen binnen je persoonlijke situatie. Hypotheken en verzekeringen.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Absolute aanrader voor professioneel advies

Nadat mijn relatie verbroken was moest ik op zoek naar een eigen plek en ben via mijn ouders bij Van Emmerloot &Koole terechtgekomen. Ik heb gebruik gemaakt van zowel het hypotheek advies als de aankoopmakelaar en ben hier ontzettend tevreden over. Het contact met Jean-Marin over mijn hypotheek mogelijkheden en daarna het afsluiten ervan en met Sander als aankoopmakelaar en hulp met alle benodigde verzekeringen was vanaf het eerste moment heel prettig. Doordat we toen nog midden in de Covid pandemie zaten was het contact vooral via telefoon en beeldbellen, heel fijn dat die mogelijkheid er was! Ik had echt het gevoel dat ze mijn wensen en mogelijkheden meenamen in hun advies, maar ook aangaven als iets niet kon. Ook vond ik het heel prettig dat ze transparant zijn over de kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

positieve ervaring

onze vragen over het aanpassen van de hypotheek zijn deskundig behandeld. Er zijn ons een aantal mogelijkheden voorgehouden vergezeld van goede adviezen; wij hebben hierdoor een keuze kunnen maken.

Super goed geholpen

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Verzekering

We worden al 19 jaar lang heel goed geholpen en krijgen goed advies met hypotheek en verzekeringen en zijn altijd heel vriendelijk en vrolijk in 1 woord toppers.

• Voor welke dienst bent u bij ons geweest? Hypotheek

Van voorlichting tot ondertekening contract uitstekend!

Prima voorlichting en uitleg over de hypotheek, de mensen van " Van Emmerloot & Koole" nemen er de tijd voor totdat alles duidelijk is. Dit is voor mij de derde keer dat ik een hypotheek heb afgesloten mede door hun uitstekende advies!

Zij zijn erg goed vertrouwelijke kantoor

Klant vriendelijk expert met meer dan 20 jaar ervaring

HA Lorentzstraat 4

3331EE ZWIJNDRECHT

078 610 57 32

Over Van Emmerloot & Koole financieel advies

Van Emmerloot & Koole is al meer dan 20 jaar een vertrouwd kantoor in de regio en weet uw wensen op een goede manier te vertalen naar het best passende advies. Mensen ervaren het contact en de service als persoonlijk en vertrouwelijk in een ongedwongen sfeer.