Filters

10

uitstekend

Ervaring, deskundig en klantvriendelijk. En dat is alles wat iemand wil

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bemiddeld met Garmin, uitstekende service

Mijn Tacx Neo 2T was stuk, Broekhuis heeft alles geregeld met Garmin. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig personeel

Bij het uitzoeken van mijn fiets vriendelijk geholpen. Goede uitleg van de verschillende fietsen. We kregen een kopje koffie aangeboden en konden met de gekregen informatie zelf even bij de fietsen kijken. Bij het ophalen wederom goed en vriendelijk geholpen. Ben met de juiste fiets voor mij de winkel uit gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

prettig, kundig advies en verkoop

Goede voorlichting, men liet een kleinere fiets komen om te proberen, ondanks de drukte voelden we ons tevreden behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Niks mis mee

Mooie winkel, behulpzaam personeel en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

pegasus fiets

Op zoek naar een tour/stadsfiets kwam ik bij Broekhuis. Daar werden al mijn wensen op een rijtje gezet en daar kwam gelukkig maar een paar fietsen uit. De Pegasus voldeed aan alle wensen en was ook nog een heel aantrekkelijke aanbieding omdat deze eruit ging. Nog wat extra's erbij waar onder een kilometerteller. Deze bleek het een dag later al niet meer te doen, maar toen ik er mee terug ging, werd deze direct vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima winkel met veel keus en goede service

Ben vriendelijk geholpen, er werd alle tijd genomen. Fijn dat je meerdere fietsen in de winkel kunt uitproberen. Uiteindelijke keus nog weer bijgesteld, was geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima. Goede service

Fijne ervaring Alle tijd. Veel informatie. Goed geholpen Erg blij met de aankoop

  • Aanbevelen? Ja
8

8

Het ging met haperen en stoten Ten eerste was het zadel niet lekker het was de smal en ik heb een nieuwe moeten kopen Oude zadel hebben ze gehouden Wat eigenlijk niet de bedoeling was. Ten tweede was mijn loader niet compleet en moest ik weer terug om een andere Loader te halen en dat vond ik wel jammer Maar uiteindelijk werd goed geholpen en was men zeer voorkomend. De mensen van de afdeling verkoop zijn vriendelijk en hebben mijn problemen direct opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Vriendelijke mensen en netjes mijn fiets gemaakt en een leenfiets meegekregen geweldig

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

Wordt altijd goed geholpen en als iets niet helemaal goed gaat wordt er een oplossing gezocht. Ze hebben het wel druk, dus je kunt er meestal niet meteen terecht voor reparatie. We hebben ook een gereviseerde elektrische fiets gekocht, waar we erg tevreden over zijn. Al met al, prima winkel en werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vijf maanden geen fiets; is opgelost

Allereerst wil ik nageven dat de medewerkers ontzettend vriendelijk waren echter heb ik meer dan 5 maanden een kapotte fiets gehad. Ik ben minimaal 6 keer langs geweest. Dan zou de fiets weer gemaakt zijn, sta je buiten de winkel, toch niet gemaakt. Ik heb aangegeven dat het aan het display lag en niet alleen aan de accu, hier werd weken erna pas gecontroleerd, en toen was de levertijd hiervan maanden. Of ze het van een andere fiets konden halen.. Nee lag aan de leenaccu die was stuk.. Helaas was dat niet alleen het geval. Kastje muur verhaal, maanden later; de nieuwe accu is binnen komt u de fiets weer brengen? Jes gebracht, maar ik haal hem pas weer op als die helemaal klaar is. Week later, uw display is binnen kunt u de fiets brengen? De fiets stond er al een week. Wanneer je naar de werkplaats belt neemt niemand op, of pas na 10 min in de wacht. Showroom gebeld, aangegeven dat ik gemiste oproep had, zegt de jongeman aan de telefoon: oke? Jongeman, doe aub wat.. help mij verder in plaats van ongeïnteresseerd de telefoon op nemen! En zo zijn in deze 5 maanden nog meer vervelende, slecht gecommuniceerde voorvallen geweest. Na een klacht in te dienen via het klantcontactcentrum, heb ik nog steeds niemand gesproken over mijn ellendig lange moeizame proces. Inmiddels met Tonnie gesproken na aanleiding van mijn review. Ik heb gevraagd om extra garantie, er is excuus aangeboden en ik zou mijn review aanpassen. We zijn er uit gekomen.

  • Aanbevelen? Nee
8

helemaal prima

mijn eerste racefiets gekocht! Goed op maat afgesteld, 2 maten bekeken in 2 weken tijd. Goede adviezen tav mijn houding en mijn heupblessure. Schoonmaakadviezen erbij. Vervelende was dat ik alles in 1x wilde aanschaffen en dat er geen schoenen in mijn prijsklasse in mijn maat waren en dan koop je dus schoenen omdat ze alleen die schoenen hebben. Maar met een kleine korting op fiets en de accessoires zijn we geheel tevreden de winkel uit gegaan. Met leuke flesenpost van Peter in mijn bidon!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen met de aankoop van een elektrische fiets!

Kundigheid en accurate verkopers, behulpzaam en professioneel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed geholpen,

Prettige ontvangst en een goede voorlichting ontvangen,

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Wij hebben onze Trek UM4+ fietsen in goed overleg laten ombouwen naar Enviolo Automatic. Er werd een vaste prijs per fiets afgesproken. Voor ons alswel voor Broekhuis was het een pioniers project. Wij wilden in eerste instantie traploos kunnen versnellen maar Dion van Broekhuis kwam met het plan om voor de Automatic te gaan. De meerprijs daarvoor was erg aantrekkelijk en we zegden toe. Er is meer gedaan dan noodzakelijk en we zijn erg content met het resultaat. Alle lof voor Dion.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, meedenkende medewerker

12 jaar geleden kochten mijn vriendin en ik (beide senioren) bij - toen nog - Belga een elektrische fiets van het merk Kalkhoff en die bevallen nog altijd prima. Maar mijn vriendin durft sinds kort niet meer zo goed te fietsen omdat ze klein van stuk is en, zittend op het zadel, niet goed met haar voeten bij de grond kan. Medewerker Herman van Broekhuis heeft tot tweemaal toe een vervangende zadelpen geplaatst. De tweede was goed. Hij heeft er haast achter gezet omdat hij wist dat we met vakantie moesten en heeft maar één zadelpen gerekend, en voor het werk niets. Klantgericht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Erg goed en fijn geholpen door Sagar, goede uitleg en ook erg fijn dat hij meedacht over wat voor mij de betere fiets was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende en vriendelijke uitleg!

Bij de keuze voor een e-bike heb ik op basis van de uitleg en de bij mij bekende service van Broekhuis tijdens de open dagen gekozen voor een fiets bij Broekhuis. Er was een mooie aanbieding tijdens de open dagen met een gratis fietsverzekering, waardoor de keuze snel gemaakt was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zien de mens achter de fiets

Mijn Koga e bike voor de eerst beurt gebracht, was op de fiets 37 km. 1700 uur zou de fiets jlaar zijn, was er om 10 uur. Toen ik zei dat wel laat was om terug te fietsen ( het was eind februari) beloofden ze de beurt iets vroeger te doen. Na ruim anderhalf uur kon ik de fiets al weer ophalen. Hier was ik heel blij mee, verloren schroefje was weer geplaatst de fiets fiets weer helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima geholpen!

Had mezelf al wel aardig ingelezen, maar met behulp van een terzake kundige kwamen wij er vlot uit! Prima fiets!

  • Aanbevelen? Ja
9

goede uitleg en service

De medewerker die mij hielp kon mij heel duidelijk het verschil tussen 2 optionele aankopen uitleggen waardoor mijn keuze voor de Scott Speedster 40 na een korte test rit uiteindelijk gemakkelijk was. De inruil prijs van mijn Koga Merida was voor mij voldoende. Dus al met al plezante manier om de aankoop af te sluiten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, professioneel advies

Wij kwamen voor 2 fietsen: Een hybride en een MTB. Ieder van ons werd door een specialist geholpen, waarbij goed geluisterd werd naar onze wensen en het budget dat we hadden. Onderhandelen over de prijs van de fietsen was moeilijk, maar dat werd ruim gecompenseerd door korting op accessoires. Wij zijn erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Verwarrend, verschilt per personeelslid

Ivm de verbouwing was het al wat rommelig, dat is logisch, maar de administratieve onderdelen hoeven daar niet onder te lijden. De fiets die ik had uitgezocht was niet aanwezig, stond in het magazijn, zou naar de winkel komen. Heb ik bijna 2 weken op moeten wachten, kon ivm werk niet direct komen; heb binnen 1 week 2 mails en sms gekregen dat er een fiets klaar stond..... Ik had aangegeven dat ik via een fietsplan de fiets zou aanschaffen dus kon even duren. Wéér meerdere mails en sms'jes!! Bij het afhalen geef ik aan dat ik het erg naar vind dat mijn naam en adres voor iedereen te lezen aan de fiets hangt. Maak er een grapje van door te zeggen dat ik hem voorlopig maar op slot in de schuur zet omdat iedereen die geïnteresseerd is weet dat ie op mijn adres in de schuur staat. Word ik door een medewerker beschuldigt van 'vreselijke gedachten waar hij van schrikt' ... en hoe ze het dan anders zouden moeten doen. Privé gegevens moeten ALTIJD beschermd zijn! Plak ze af, doe de brief omgekeerd in de enveloppe en schrijf alleen de naam erop, geef het een nummer..... verzin iets! Het afstellen van zadel en stuur heb ik voortijdig gestopt; lukte niet zo goed, kon het niet meer aanzien en heb zelf gedaan . Ik heb ook mensen met kennis, kunde en klantvriendelijkheid gesproken dus lastig om 1 beoordeling te geven over iedereen maar de laatste contacten waren minder prettig.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Sontplein 3 b

9723 BZ Groningen

050 311 4780

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.