Filters

8

Na dat mijn fiets was gestolen kon ik bij Broekhuis terecht om een nieuwe fiets aan te schaffen.

Zij hebben alles keurig voor mij geregeld met de verzekering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en fijne samenwerking

Snel geholpen bij het uitzoeken van de juiste fiets. Snelle levering. En ondanks een administratieve fout goed geholpen door Ruud, dank!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service & goed advies ontvangen!

Bij het oriënteren naar twee nieuwe elektrische fietsen super goed geholpen. Mogelijkheid om de fiets aldaar te proberen en vandaar de keuze gemaakt. Broekhuis Limmen is echt een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geadviseerd

Goed advies nemen de tijd bij aanschaf nieuwe fiets.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Goed geholpen door kundige mensen, en altijd persoonlijke aandacht

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede voorlichting, uitleg en afhandeling.

Verkoper nam alle tijd voor informatie en instructie.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe racefiets

Prima en deskundig geholpen bij de keuze en aanschaf van mijn nieuwe Trek Madone. Door de bikefitter op maat gemaakt en de fiets rijd top. Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijke en ongedwongen

Ik heb een nieuwe racefiets gekocht bij Broekhuis Limmen. De verkoper was vriendelijk en gaf je het gevoel dat je rustig rond kon kijken en proefrijden. Daarnaast reageert hij ook snel op E-mails. Enige punt was dat de DI2 niet geladen was tijdens proefrit. Ging mij vooral om de zithouding op de fiets, dus niet zo belangrijk. Ben blij met mijn nieuwe fiets.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima ervaring

Vlotte hulp en prima werk geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd netjes gehopen door robert

kom al jaren eerst bij Kroone Liefting nu verder als Broekhuis zelfde werknemers nieuw leidinggevende peter er zijn altijd verbeter punten maar daar zijn ze goed mee bezig o ja waar gewerkt word vallen spaanders dus dat komt in elk bedrijf voor bespreek het met elkaar om beter te worden broekhuis fietsen voor mij betrouwbaar om weer mijn fiets daar te kopen

  • Aanbevelen? Ja
8

Een goede service en snelle levering

Wij hebben 3 kalkhoff fietsen gekocht. Vanaf de 1e contacten tot aan de levering perfect geholpen. Zijn zeer tevreden over dit filiaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed geholpen, vriendelijke mensen

Mijn dochter en ik zijn zeer goed geholpen met het uitzoeken van de juiste fiets en fiets kleding

  • Aanbevelen? Ja
8

Heeft wat lang geduurd maar reparatie is goed uitgevoerd.

Mijn electrische fiets Riese & Muler had een onderhoudsbeurt nodig waarbij onder andere de aandrijfriem en 2 tandwielen moesten worden vervangen. Hiervoor heb ik een afspraak gemaakt. De reparatie zou 2 weken na het maken van de afspraak plaats vinden en ik heb mijn fiets op woensdagochtend 9 oktober gebracht. Ik werd woensdagmiddag gebeld dat de reparatie noet kon worden afgemaakt omdat er een onserdeel niet voorradig was. Dat bevreemde mij omdat de afspraak al 2 eeken daarvoor was gemaakt. De levering van het onderdeel kon wel 2 tot 3 weken duren. Ik vroeg daarom tot die tijd gewoon van mijn fiets gebruik te maken maar dat ging helaas niet omdat de fiets gedemonteerd in de werkplaats stond. Uiteindelijk kreeg ik op 24 oktober de melding dat mijn fiets klaar was en kon worden opgehaald. Het heeft even geduurd maar hij fietst weer fantastisch. Arjan Lute, Castricum

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Ik ging om een canondale mountainbike maar was er niet in m’n maat Maar met deskundig advies van de verkoper kwamen we op een cube uit, prima fiets en met een leuke korting mee genomen

  • Aanbevelen? Ja
9

uitstekend

je wordt op een uitermate vriendelijke manier geholpen, klant staat voorop. En als het dan toch een keertje fout gaat wordt dat adequaat verholpen. Men denkt mee als er een probleem met de fiets is en zoekt net zolang tot de malheur gevonden is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima servicebeurt

Vakkundig servicebeurt uitgevoerd door deskundige ATB- en Racefietsmonteur

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel geslaagd, wist wat ik wilde.

Veel tijd gekregen om proefrit te doen op twee fietsen maat XL-L stonden beide klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoed geholpen

Namen alle tijd om je te adviseren en drongen niets op, een prachtige fiets rijker

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen!

Opzoek naar een set Cube E-bikes kwamen we bij Ruud uit. Gebeld of de fietsen in de gewenste maat op voorraad waren. Dat waren ze en toen we aankwamen stonden ze al netjes klaar voor in de showroom. Na een proefrit hebben we uiteindelijk een paar nieuwe fietsen besteld en deze zijn binnen een maand aan ons afgeleverd! we zijn er erg blij mee en ook erg blij met de behandeling in Limmen!

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden

Toen we voor de fiets gingen kijken duurde het eindeloos lang voordat we werden geholpen, ondanks dat wij de enige klanten waren en er drie man personeel liep….. we wilden net vertrekken toen er een verkoper kwam, die heeft ons fijn geholpen en dus toch een fiets gekocht. Ophalen verliep ook prima, leuke man die ons hielp. Toen al snel bleek dat het slot haperde, werd deze direct vervangen. Kortom, tevreden, maar een fietsenwinkel is geen kledingwinkel, dus een klant snel aanspreken lijkt me niet verkeerd.

  • Aanbevelen? Ja
2

In eerste instantie goede communicatie, daarna zeer slecht !

Prima leenfiets gehad ! In eerste instantie goede communicatie dat het tijdje zou duren.. Daarna hoorde ik niets, moest zelf bellen en zou teruggebeld worden, helaas steeds niet. Na boos worden en dreigen werd er werk van gemaakt en kreeg ik mijn fiets na bijna 2 maanden terug ! Heb er verder geen woord meer over vuil gemaakt maar ben niet tevreden over de hele situatie. Het enige was, ik kreeg mijn fiets vlak voordat we 2 maanden naar Spanje gingen weer terug. Daarbij voor een fiets van geen 4 jaar is een prijs €300,- ook geen fijn gevoel.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte communicatie en afhandeling klacht

Mijn fiets weggebracht voor onderhoud. Na 1.5uur wachten in de winkel kwam het verhaal dat er een fabrieksfout in de naaf van het voorwiel zat. Dit moet gerepareerd moet worden. Er zou contact opgenomen worden met Cube. Zelf meermaals moeten bellen wat de stand van zaken is, waar telkens beloofd werd dat ik terug gebeld zou worden op afgesproken data. Gebeurde nooit. Uiteindelijk zelf naar de winkel gegaan om een update te vragen. Bleek dat er gesteggel was tussen Cube en Shimano. Wiel vergeten op te sturen, wat ook weer de nodige tijd kostte. Het probleem is na ruim 2 maanden opgelost door een wiel uit een andere vestiging te halen. Bij ophalen fiets spreek ik mijn ongenoegen uit over het niet hebben van mijn fiets gedurende 2 maanden in de zomer, waarbij ik te horen krijg “soms hebben mensen hun fiets 6 of 9 maanden niet…” Al klachtenformulier ingevuld maar nooit iets van vernomen.

  • Aanbevelen? Nee
7

De koop in de winkel ging heel goed, service daarna iets minder.

We kwamen op aanraden van familie bij Broekhuis in Limmen. In de winkel zijn we goed geholpen door Wesley, hij had verstand van zaken en heeft ons goed geadviseerd. De fietsen zijn besteld en 2 weken later bezorgd. Helaas ontbrak er een slot, deze is per post na gezonden. Daarna kwam ik er achter dat er een onderdeel van mijn oplader ontbrak, deze is ook nagezonden. We hoorden maar niets over de fietsverzekering en na wat mailverkeer bleek dat er iets was misgegaan met de verzekering. Ook dit is goedgekomen, maar best wel wat foutjes dus:-( Om positief af te sluiten de fietsen zijn mooi en rijden heerlijk:-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

De medewerker heeft mij vakkundig geholpen de juiste racefiets te kopen. Bij afleveren een en al behulpzaamheid bij het monteren van klikpedalen en bidonhouders.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloze communicatie en afhandeling klachten

Fiets met elektronische storing en voorvork storing. Fiets kan opgehaald worden. Oeps niet klaar dus weer terug naar huis. Fiets klaar elektronische storing verholpen, voorvork storing oeps niks aan gedaan. Weer voor niks gereden dus weer naar huis. Fiets klaar heen gereden blijkt elektronische storing terug te zijn. Voorvork?? Oh ja daar was ook wat mee. De nieuwe is nog niet binnen. Weer voor niks gereden. Krijgen een telefoontje dat er een nieuwe zadelpen binnen is dus de fiets kan gebracht worden. Hij staat nig steeds in Limmen. Oh???. Kortom 3 keer voor niks vanuit Hoorn naar Limmen gereden. Vertrouwen in jullie winkel is helemaal weg.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 137

1906 BG Limmen

072 505 1239

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.