Filters

10

Prima service

Meerdere fietsen gekocht bij deze zaak, voorheen Kroone en Liefting. Ik maak ook regelmatig gebruik van de werkplaats voor (kleine) reparaties of onderhoud. Opnieuw prima geholpen afgelopen week.

  • Aanbevelen? Ja
7

Vakkundig geholpen

Goede uitleg bij aflevering

  • Aanbevelen? Ja
5

Na de overnamen door Broekhuis is het er niet beter op geworden .

In Februari een nieuwe heren en dames fiets gekocht . De heren fiets had na een week al problemen ,een paar keer terug geweest om het probleem te laten verhelpen maar ze konden het probleem niet vinden . Na een paar weken komen ze erachter dat de voorvork niet goed is . Maar eerst moet je er zelf er achteraan om iets voor elkaar te krijgen. Het is tot nu toe opgelost maar …….

  • Aanbevelen? Nee
9

top winkel

zeer vakkundig geholpen bij het uitzoeken van een ebike.

  • Aanbevelen? Ja
10

Waar vind je dit nog!!!

Bellen, afspraak.....reparatie, een dikke 10+

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne zaak, veel expertise en netjes geholpen

Er wordt echt goed met je meegedacht, de tijd genomen om alles uit te leggen zodat je als klant weloverwogen de juiste keuze kunt maken. Adviseurs zijn heel vriendelijk. Ook de samenwerking met de Bikefitter in hetzelfde pand is een pre.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een prachtige fietsenwinkel

Veel keus, goede service en je wordt goed voorgelicht. Dit is een echte fietsenwinkel, niet alleen fietsen maar ook een ruime keuze aan onderdelen en accessoires en een professionele werkplaats. Nadat we 7 jaar met veel plezier op onze Cube fietsen hebben gereden hebben we bij Broekhuis weer twee nieuwe Cubes gekocht. Ze rijden heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed advies. Snelle levering.

Na een goed advies van de verkoper is mijn fiets ook prima afgesteld op mijn maat. En kon ik de fiets ook weer snel ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch geholpen leenfiets in een woord geweldig

Voor jaarlijkse beurt. Voorvork gebroken was garantie. Beurt wel betaald. Maar mocht leenfiets een week gebruiken. Was er erg blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Op de dag van service ging de accu van mijn elektrische fiets kapot, na een belletje en overleg eerst mijn fiets keurig opgehaald. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Al jaren zijn we klant bij Broekhuis( wij zeggen thuis nog Kroone Liefting) Nieuwe fietsen , onderhoud , reparaties. Altijd naar tevredenheid. Eerlijk. Geen verrassingen. Heb je een spoedreparatie kun je ook terecht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, vriendelijk personeel en denken actief mee.

Zeer goed geholpen bij een garantie geval van mijn mtb. Zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
5

Had beter gekund, service is nog niet verbeterd

Mijn vrouw en ik kwamen langs voor nieuwe fietsen en een goed gesprek gehad en keus kunnen maken. Ook qua verzekering want we zaten bij ENRA en wilden dat ook weer gaan doen me de nieuwe fietsen. De verkoper vertelde toen dat dat wel mogelijk was en dat ENRA nog geen track en trace verplicht stelde als een van de weinige. Daarna belletje dat de fietsen klaar waren, we hadden samen dezelfde fiets. Kwamen we daar bleek dus dat de fiets van mijn vrouw een recht stuur had en geen comfort stuur. Bij het omzetten hiervan ook een kabelbreuk opgetreden in het voorlicht enz. Al met al zit je dan ongeveer een uur te wachten totdat alles in orde was. Dit voelde niet goed net zoals een maandagochtend auto van vroeger. Op de factuur stond toch duidelijk wat voor fietsen en uitvoering we hadden besteld. Daarna de verzekering geregeld voor de ENRA, blijkt dus dat ze tot 4250 euro verzekeren, daarboven moest een Track en Trace met abonnement verkregen worden bleek later uit de briefwisseling met ENRA. Dit had dezelfde verkoper ons zo toch niet uitgelegd, dit vonden wij toch ook wel weer een minpuntje. Uiteindelijk heb ik de verzekering maar bij centraal beheer ondergebracht waar we al klant waren. Waren we bijna klaar zagen dat beide fietsen verschillen handvaten erop gemonteeerd waren, nu is dat snel opgelost, maar dat had zo niet gehoeven, zorg meteen dat alles gelijk is en volgens de factuur, scheelt een hoop ergernis. Met mijn vorige R-M heb ik ook veel problemen gehad en ook met name in de werkplaats waar ze veel vergeten en dat gaat en koste van je klanten het zijn geen knullige prijzen voor deze fietsen maar dan verwacht je er ook wat van en goede service van de werkplaats, hierover heb ik trouwens al contact gehad met Robert. Voor de rest hoop ik dat de beide fietsen blijven presteren anders is het de laatste keer.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed assortiment, ervaring afhankelijk van door wie je geholpen wordt

Bij het eerste bezoek zijn we goed geholpen met het uitzoeken van een fiets. De verkoper had duidelijk kennis van zaken en bleef binnen het aangegeven segment. Hij dacht mee over de juiste maat en gaf aan dat er voor iets meer ook een nieuwere versie van de fiets was, waar we uiteindelijk voor gekozen hebben. Het was even wachten op de levering vanuit het andere filiaal, maar dat was prima voor ons. De proefrit/ophalen was rommelig: de afspraak was niet te vinden en daardoor liep de communicatie niet lekker (de afspraak dat de fiets na de proefrit direct meekon was bijvoorbeeld niet bekend). Uiteindelijk kon de fiets toch mee, met een fijne korting, want in de tussentijd was de fiets in prijs verlaagd. De afstelling is nog niet helemaal in orde, maar daar neem ik nog contact over op.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima!!

Onze fietsen voor onderhoud geweest en rijden weer prima! Werkplaats slecht te bereiken (druk)?

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Prima personeel die alle tijd voor je nemen en de juiste framemaat bij je zoeken.

  • Aanbevelen? Ja
4

Moeizaam

Problemen met mijn fiets vanaf het begin, echter meerdere klachten worden genegeerd. (Geluiden horen erbij, of er wordt helemaal niet op mijn klacht ingegaan) Soms oordelen 3 medewerkers dat er niks is, de 4e is het dan met mij eens, waardoor er toch een nieuw wiel komt. Echter bleek na 4 weken wachten helemaal niet besteld. Nu vervangen, maar blijkt een oplossing met de duur van een halve dag en bijkomende problemen zijn nog steeds niet opgelost. Na 2 reparaties nu een derde keer retour. Hadden heel mijn vakantie de tijd het probleem op te lossen, maar had na 1 uur al bericht dat hij klaar was. Wederom tijdelijke oplossing (wat olie gesprayd) geluid is retour en bijkomende problemen met trapper kunnen zij niet lokaliseren. Kortom Broekhuis zegt; probleem opgelost. Ik heb een andere mening.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Zeer nette en deskundige adviseurs niets is te gek om de klant tevreden te krijgen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

De batterij van mijn fiets ging stuk en zou onder garantie vervangen worden door bosch,maar dat duurde lang,toen kreeg ik een nieuwe van broekhuis,top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

deskundig en bijzonder klantvriendelijk

goed advies bij keuze en voorkomend bij problemen met online betaling

  • Aanbevelen? Ja
10

Naar aanleiding van mijn review gesprek gehad, dat mij een goed gevoel heeft gegeven

Had wat mij betreft wel met wat meer schwung gemogen. Je wordt geholpen, alles wordt snel uitgelegd en weer weg. Je hebt het gevoel, dat je een brood koopt. n.b. moet hieronder een aanbevelings keuze maken, maar het is geen ja noch nee. ik vul maar ja in, want anders kan ik deze niet versturen .

  • Aanbevelen? Ja
5

Een aanschaf van een dure fiets. Lang gespaard. Alsof ik een broodje kwam afrekenen.

Weinig aandacht, weinig uitleg. Toen bleek dat de standaard tekort was, gebeld. Hierop werd gezegd dat ik kon komen. Werd zeer kortaf behandeld, omdat ik zomaar aan kwam waaien. Moest wachten en werd verwezen naar de koffie. Na zo n 3 kwartier een seintje: klaar!! Fiets stond al buiten. Geen kans gehad om dank je wel te zeggen. Het voelde niet goed. Het kan beter.

  • Aanbevelen? Ja
4

Matig

Vorig jaar elektrische fiets gekocht voor kleindochter 1. Dit jaar voor kleindochter 2. Allebei voor de middelbare school. Ik vond de verkoper ongeïnteresseerd en hij gaf vage informatie die achteraf ook nog eens niet klopte. De aflevering van de fiets ging ook niet relaxed. Vrijdag om 14.00 gebeld dat de fiets klaar was, er werd weinig ruimte gegeven om de fiets op te halen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Na lang wachten een prachtige fiets

Ik had online een Cube Nuroad hybride gezien en wilde een proefrit maken. Online aangevraagd en ik verwachte een reactie. Dus dag ervoor telefonisch contact en alles in kannen en kruiken. Erheen gereden en bleek de cube er niet te staan. Teleurstelling. In Enschede bleek in een filiaal de fiets te staan. Werd erbij verteld dat het wel 2 weken kon duren. Ik was verbaasd daar het een transport binnen nl is. Werd uiteindelijk 4 weken. Dus wat dat betreft valt er winst te behalen. Verkoper Ray kon hier niets aan doen en hij hield me constant op de hoogte. Fiets afgenomen en reeds menig km gefietst op de prachtige Cube. Bij de verkoop kreeg ik de pedalen, binnenband, bidonhouder en bidon, gratis. Tevens eerste servicebeurt is gratis en volgende beurten met reductie.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 137

1906 BG Limmen

072 505 1239

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.