Meerdere fietsen gekocht bij deze zaak, voorheen Kroone en Liefting. Ik maak ook regelmatig gebruik van de werkplaats voor (kleine) reparaties of onderhoud. Opnieuw prima geholpen afgelopen week.
Beste Mike, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over ons team. Veel veilige kilometers en veel fietsplezier gewenst. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Goede uitleg bij aflevering
Beste Theo, Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn te lezen dat u door onze collega vakkundig en prettig geholpen bent en uw positieve ervaring wilt delen. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
In Februari een nieuwe heren en dames fiets gekocht . De heren fiets had na een week al problemen ,een paar keer terug geweest om het probleem te laten verhelpen maar ze konden het probleem niet vinden . Na een paar weken komen ze erachter dat de voorvork niet goed is . Maar eerst moet je er zelf er achteraan om iets voor elkaar te krijgen. Het is tot nu toe opgelost maar …….
Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij zijn met u in contact om het te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
zeer vakkundig geholpen bij het uitzoeken van een ebike.
Beste Wendy, Gefeliciteerd met uw nieuwe fiets. Wat fijn dat u hierbij zo goed geholpen bent. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Bellen, afspraak.....reparatie, een dikke 10+
Bedankt Sjoerd, voor uw positieve review en 10+. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Er wordt echt goed met je meegedacht, de tijd genomen om alles uit te leggen zodat je als klant weloverwogen de juiste keuze kunt maken. Adviseurs zijn heel vriendelijk. Ook de samenwerking met de Bikefitter in hetzelfde pand is een pre.
Bedankt Remco, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen, daar doen we het voor. Bij het volgende bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Veel keus, goede service en je wordt goed voorgelicht. Dit is een echte fietsenwinkel, niet alleen fietsen maar ook een ruime keuze aan onderdelen en accessoires en een professionele werkplaats. Nadat we 7 jaar met veel plezier op onze Cube fietsen hebben gereden hebben we bij Broekhuis weer twee nieuwe Cubes gekocht. Ze rijden heerlijk
Beste Hans, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Cubes! Het doet ons goed te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Na een goed advies van de verkoper is mijn fiets ook prima afgesteld op mijn maat. En kon ik de fiets ook weer snel ophalen.
Beste Niels, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Voor jaarlijkse beurt. Voorvork gebroken was garantie. Beurt wel betaald. Maar mocht leenfiets een week gebruiken. Was er erg blij mee.
Beste Gerda, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Op de dag van service ging de accu van mijn elektrische fiets kapot, na een belletje en overleg eerst mijn fiets keurig opgehaald. Prima service.
Bedankt Ed, voor uw mooie beoordeling. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Al jaren zijn we klant bij Broekhuis( wij zeggen thuis nog Kroone Liefting) Nieuwe fietsen , onderhoud , reparaties. Altijd naar tevredenheid. Eerlijk. Geen verrassingen. Heb je een spoedreparatie kun je ook terecht.
Beste Joke, Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat de service al jaren naar volle tevredenheid is. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Zeer goed geholpen bij een garantie geval van mijn mtb. Zeer vriendelijk personeel.
Beste Nico, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega's. Dat horen wij graag. Veel veilige en plezierige kilometers op uw MTB, De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Mijn vrouw en ik kwamen langs voor nieuwe fietsen en een goed gesprek gehad en keus kunnen maken. Ook qua verzekering want we zaten bij ENRA en wilden dat ook weer gaan doen me de nieuwe fietsen. De verkoper vertelde toen dat dat wel mogelijk was en dat ENRA nog geen track en trace verplicht stelde als een van de weinige. Daarna belletje dat de fietsen klaar waren, we hadden samen dezelfde fiets. Kwamen we daar bleek dus dat de fiets van mijn vrouw een recht stuur had en geen comfort stuur. Bij het omzetten hiervan ook een kabelbreuk opgetreden in het voorlicht enz. Al met al zit je dan ongeveer een uur te wachten totdat alles in orde was. Dit voelde niet goed net zoals een maandagochtend auto van vroeger. Op de factuur stond toch duidelijk wat voor fietsen en uitvoering we hadden besteld. Daarna de verzekering geregeld voor de ENRA, blijkt dus dat ze tot 4250 euro verzekeren, daarboven moest een Track en Trace met abonnement verkregen worden bleek later uit de briefwisseling met ENRA. Dit had dezelfde verkoper ons zo toch niet uitgelegd, dit vonden wij toch ook wel weer een minpuntje. Uiteindelijk heb ik de verzekering maar bij centraal beheer ondergebracht waar we al klant waren. Waren we bijna klaar zagen dat beide fietsen verschillen handvaten erop gemonteeerd waren, nu is dat snel opgelost, maar dat had zo niet gehoeven, zorg meteen dat alles gelijk is en volgens de factuur, scheelt een hoop ergernis. Met mijn vorige R-M heb ik ook veel problemen gehad en ook met name in de werkplaats waar ze veel vergeten en dat gaat en koste van je klanten het zijn geen knullige prijzen voor deze fietsen maar dan verwacht je er ook wat van en goede service van de werkplaats, hierover heb ik trouwens al contact gehad met Robert. Voor de rest hoop ik dat de beide fietsen blijven presteren anders is het de laatste keer.
Beste Rene, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons en gaan we intern bespreken, bedankt hiervoor. Wij hebben contact met u opgenomen en de aangegeven punten besproken. Wij wensen u en uw vrouw veel rijplezier toe en zien jullie graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Bij het eerste bezoek zijn we goed geholpen met het uitzoeken van een fiets. De verkoper had duidelijk kennis van zaken en bleef binnen het aangegeven segment. Hij dacht mee over de juiste maat en gaf aan dat er voor iets meer ook een nieuwere versie van de fiets was, waar we uiteindelijk voor gekozen hebben. Het was even wachten op de levering vanuit het andere filiaal, maar dat was prima voor ons. De proefrit/ophalen was rommelig: de afspraak was niet te vinden en daardoor liep de communicatie niet lekker (de afspraak dat de fiets na de proefrit direct meekon was bijvoorbeeld niet bekend). Uiteindelijk kon de fiets toch mee, met een fijne korting, want in de tussentijd was de fiets in prijs verlaagd. De afstelling is nog niet helemaal in orde, maar daar neem ik nog contact over op.
Beste Annette, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn te horen dat u bij het eerste bezoek goed geholpen bent. Jammer te vernemen dat de afspraak voor een proefrit en ophalen niet goed verliep. Dit is beslist een leermoment en pakken wij intern op. Wij zien u dan ook graag terug voor de juiste afstelling van de fiets en horen graag wanneer u hiervoor in de gelegenheid bent om dit in te plannen. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers met uw nieuwe fiets. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Onze fietsen voor onderhoud geweest en rijden weer prima! Werkplaats slecht te bereiken (druk)?
Beste Carla, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze fietsservice te beoordelen. Fijn dat we jullie weer op weg hebben kunnen helpen zodat jullie weer mooie fietsmomenten kunnen beleven. Weet dat het geen excuus mag zijn maar klopt dat onze werkplaats overbezet is waardoor zij wat minder goed te bereiken zijn. Het heeft onze aandacht. Veel veilige en plezierige fietskilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Prima personeel die alle tijd voor je nemen en de juiste framemaat bij je zoeken.
Beste Marco, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Veel veilige en plezierige fietsmomenten gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Problemen met mijn fiets vanaf het begin, echter meerdere klachten worden genegeerd. (Geluiden horen erbij, of er wordt helemaal niet op mijn klacht ingegaan) Soms oordelen 3 medewerkers dat er niks is, de 4e is het dan met mij eens, waardoor er toch een nieuw wiel komt. Echter bleek na 4 weken wachten helemaal niet besteld. Nu vervangen, maar blijkt een oplossing met de duur van een halve dag en bijkomende problemen zijn nog steeds niet opgelost. Na 2 reparaties nu een derde keer retour. Hadden heel mijn vakantie de tijd het probleem op te lossen, maar had na 1 uur al bericht dat hij klaar was. Wederom tijdelijke oplossing (wat olie gesprayd) geluid is retour en bijkomende problemen met trapper kunnen zij niet lokaliseren. Kortom Broekhuis zegt; probleem opgelost. Ik heb een andere mening.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 24-09-2024: De reparatie aan uw fiets is inmiddels door ons uitgevoerd en het probleem is verholpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Problemen met mijn fiets vanaf het begin, echter meerdere klachten worden genegeerd. (Geluiden horen erbij, of er wordt helemaal niet op mijn klacht ingegaan) Soms oordelen 3 mensen dat er niks is, de 4e is het dan met mij eens, waardoor er toch een nieuw wiel komt. Echter bleek na 4 weken wachten helemaal niet besteld. Nu vervangen, maar blijkt een oplossing met de duur van 1/2 dag en bijkomend problemen nog steeds niet opgelost. Na 2 reparaties en meerdere bezoeken problemen nog niet opgelost helaas. Ben het een beetje zat..
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Update 24-09-2024: De reparatie aan uw fiets is inmiddels door ons uitgevoerd en het probleem is verholpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Zeer nette en deskundige adviseurs niets is te gek om de klant tevreden te krijgen!
Beste Joop, Bedankt voor deze mooie review! Kan niet bestaat niet! Fijn te lezen dat u zo prettig geholpen bent door onze adviseurs. Veel veilige en plezierige kilometers op uw fiets gewenst. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen.
De batterij van mijn fiets ging stuk en zou onder garantie vervangen worden door bosch,maar dat duurde lang,toen kreeg ik een nieuwe van broekhuis,top geregeld.
Beste Kees, Bedankt voor deze mooie review en fijn dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat de batterij het af liet weten en gelukkig nog onder garantie viel. Wij zijn dan afhankelijk van de leverancier en soms duurt dat wat langer dan wij verwachten. Wij zijn blij dat ons team in Limmen dat goed heeft opgelost. Veel veilige kilometers en veel fietsplezier gewenst. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Heel goed geholpen
Beste Lucy, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn te lezen dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
goed advies bij keuze en voorkomend bij problemen met online betaling
Beste Don, Bedankt voor deze mooie review! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel veilige kilometers en veel fietsplezier en staan de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Had wat mij betreft wel met wat meer schwung gemogen. Je wordt geholpen, alles wordt snel uitgelegd en weer weg. Je hebt het gevoel, dat je een brood koopt. n.b. moet hieronder een aanbevelings keuze maken, maar het is geen ja noch nee. ik vul maar ja in, want anders kan ik deze niet versturen .
Beste Yvonne, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag komen wij met u in contact om uw ervaring te bespreken, helaas is het tot op heden niet gelukt om u te bereiken. Update 21-08-2024: Bedankt voor uw bezoek aan onze winkel en het gesprek dat wij met u hebben gehad. Wij wensen u veel veilige kilometers en veel fietsplezier. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Had wat mij betreft wel met wat meer schwung gemogen. Je wordt geholpen, alles wordt snel uitgelegd en weer weg. Je hebt het gevoel, dat je een brood koopt. n.b. moet hieronder een aanbevelings keuze maken, maar het is geen ja noch nee. ik vul maar ja in, want anders kan ik deze niet versturen .
Beste Yvonne, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag komen wij met u in contact om uw ervaring te bespreken, helaas is het tot op heden niet gelukt om u te bereiken. Graag zien wij uw reactie bij gelegenheid tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Weinig aandacht, weinig uitleg. Toen bleek dat de standaard tekort was, gebeld. Hierop werd gezegd dat ik kon komen. Werd zeer kortaf behandeld, omdat ik zomaar aan kwam waaien. Moest wachten en werd verwezen naar de koffie. Na zo n 3 kwartier een seintje: klaar!! Fiets stond al buiten. Geen kans gehad om dank je wel te zeggen. Het voelde niet goed. Het kan beter.
Beste Ans, Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Hartelijk bedankt voor dit gesprek en de gegeven feedback. Het was fijn om te horen dat u heel blij bent met uw fiets en wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Vorig jaar elektrische fiets gekocht voor kleindochter 1. Dit jaar voor kleindochter 2. Allebei voor de middelbare school. Ik vond de verkoper ongeïnteresseerd en hij gaf vage informatie die achteraf ook nog eens niet klopte. De aflevering van de fiets ging ook niet relaxed. Vrijdag om 14.00 gebeld dat de fiets klaar was, er werd weinig ruimte gegeven om de fiets op te halen.
Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit gesprek en we zijn blij dat wij in de toekomst voor u klaar mogen blijven staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Ik had online een Cube Nuroad hybride gezien en wilde een proefrit maken. Online aangevraagd en ik verwachte een reactie. Dus dag ervoor telefonisch contact en alles in kannen en kruiken. Erheen gereden en bleek de cube er niet te staan. Teleurstelling. In Enschede bleek in een filiaal de fiets te staan. Werd erbij verteld dat het wel 2 weken kon duren. Ik was verbaasd daar het een transport binnen nl is. Werd uiteindelijk 4 weken. Dus wat dat betreft valt er winst te behalen. Verkoper Ray kon hier niets aan doen en hij hield me constant op de hoogte. Fiets afgenomen en reeds menig km gefietst op de prachtige Cube. Bij de verkoop kreeg ik de pedalen, binnenband, bidonhouder en bidon, gratis. Tevens eerste servicebeurt is gratis en volgende beurten met reductie.
Beste Nick, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Cube! Wij willen u ook bedanken voor uw geduld en het contact dat wij met u hebben gehad. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Limmen
Originele beoordeling
Ik had online een Cube Nuroad hybride gezien en wilde een proefrit maken. Online aangevraagd en ik verwachte een reactie. Dus dag ervoor telefonisch contact en alles in kannen en kruiken. Erheen gereden en bleek de cube er niet te staan. Teleurstelling. In Enschede bleek in een filiaal de fiets te staan. Werd erbij verteld dat het wel 2 weken kon duren. Ik was verbaasd daar het een transport binnen nl is. Werd uiteindelijk 4 weken. Dus wat dat betreft valt er winst te behalen. Verkoper Ray kon hier niets aan doen en hij hield me constant op de hoogte. Fiets afgenomen en reeds menig km gefietst op de prachtige Cube. Bij de verkoop kreeg ik de pedalen, binnenband, bidonhouder en bidon, gratis. Tevens eerste servicebeurt is gratis en volgende beurten met reductie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.