Filters

2

Probleem met afvoer oplossen zonder de hoofdprijs te betalen

Je mag verwachten van een bedrijf wat elke dag maar met 1 ding bezig is, dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb gemeld, een verstopping, water komt naar boven, riool is kapot. Na het weekend komt er iemand langs. Deze persoon komt en constateert hetzelfde wat ik al in mijn mail had verwerkt een verstopping, water komt naar boven, riool is kapot, daar begint meneer niet aan hij is alleen, dan ga ik geen riool repareren. Zonder blikken of blozen krijg ik een factuur voor dezelfde informatie die ik heb doorgegeven. Balen 3 panden die geen riool kunnen gebruiken. Er komt een offerte die er niet om liegt, ik geef opdracht. 3 panden geen riool moet je dan gaan shoppen, daar heb je geen tijd voor. Hun website zegt immers: Probleem met afvoer oplossen zonder de hoofdprijs te betalen. Wordt gesuggereerd op de website van Zegwaard Rioolbeheer B.V. Helaas is mijn ervaring anders. Op deze pagina staan netjes de tarieven en wat het meer kost bij een deel tijd besteding. Kan niet anders zeggen ziet er betrouwbaar uit. De jongens van Zegwaard ontstoppen het riool doen de reparatie die 300mm onder de straat was en zijn met 2 man na 3 tot max 4 uur gevlogen. Als ik dat dan omreken naar de tarieven op de website komt dit geen eens in de buurt van het bedrag wat wij moeten neer tellen. Als ze gewoon een richtprijs hadden geven en dan een na verrekening maken hadden ze zich deze review kunnen besparen. Na contact met Zegwaard is het simpel moet je geen opdracht voor de offerte geven. En dan wetende dat dat eerste meneertje vertikte om die ontstopping slang er in te stoppen of ook maar iets meer informatie heeft toegevoegd voor een reële offerte. Na zoveel ervaring in deze branche zou je mogen verwachten dat ze dit soort gedoe willen voorkomen. Het probleem met de afvoer is opgelost, helaas heb ik de hoofdprijs betaald.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie N.v.t.
2

Bar slecht

Berichtje gestuurd dat ik riool vliegjes had en hulp nodig had omdat ik niet wist waar het probleem vandaan kwam. Binnen een kwartier stond er iemand voor de deur. 1 man met een hulp man die net in dienst was. Hij heeft 5 minuten in me kruip ruimte gezeten, Een vaag verhaal verteld wat er mis was. Vervolgens 3 sigaretten gerookt voor de deur terwijl hij op zijn telefoon stond, en een half uur later tikte ik 217 euro af. Ze zouden nog komen met een offerte voor de werkzaamheden maar ze hebben niet meer reageert

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Vakmanschap/Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg en Garantie

Bedrijfsgegevens

Schieweg 33

2627 AT DELFT

152626161

[email protected]

Over Techniek Nederland

Techniek Nederland is de belangrijkste vereniging voor ondernemers in de installatiebranche, de technische dienstverlening en de elektrotechnische detailhandel. De leden van de vereniging zijn technische experts en dienstverleners op een breed terrein. Ze plaatsen niet alleen technische systemen in uw woning of bedrijf, maar leveren ook advies en voeren de regie over ingewikkelde technische projecten, van ontwerp en plaatsing tot beheer en onderhoud.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.