Filters

9

Goede en nette service

goede en nette service

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeker

NIETTEMIN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR. Wij zochten een auto met voldoende trekkracht voor onze caravan. Roel Egberts, verkoper bij Broekhuis Ede, heeft ons uitstekend geholpen en geïnformeerd over de mogelijkheden. Door zijn ter zake kundig advies hebben wij nu een prachtige Renault Megane gekocht waar we lang plezier van hopen te hebben. Jan van der PERK

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed geholpen

Erg goed geholpen door Philippe. Prima service en, niet onbelangrijk, goede kennis van zaken. Erg blij met de aankoop van een DS7.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

In korte tijd heeft Menno een paar mooie auto's voor onze familie geregeld. Niet opdringerig, behulpzaam, zoeken naar mogelijkheden. Wij ervaren het contact met Menno als heel prettig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige professionele garage

Keurige aflevering en procedure, tevreden over aankoop

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

Alle afspraken zijn nagekomen en keurig gebeld dat de auto klaar was om opgehaald te worden. Ook top dat de auto gewassen en de auto uitgezogen is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Werd goed geholpen door verkoopmedewerker

De verkoopadviseur hielp goed en dacht mee, ondanks dat hij ons probleem niet eerder had meegemaakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel en vakkundig, vriendelijk.

Prima ervaring met dit bedrijf, in het bijzonder met Menno, en auto gekocht, 2 weken later netjes afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ruim voldoende

Ruim voldoende maar mis toch het persoonlijk contact en aandacht die ik hiervoor altijd wel had. De afwikkeling ging snel en zakelijk. Op de auto niets aan te merken en alles in orde

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede indruk bij aankomst en een vertrouwd gevoel bij aanschaf van onze 108

Onze ervaring is positief bij aanschaf van de Peugeot 108 bj2016. Ook de afhandeling is goed verlopen en een bijpassende service verricht! Ook blijven we graag in contact met onze professionele verkoper Menno Boersma. Die ons vakkundig heeft voort geholpen. Graag tot ziens! Gr Anita &Martin.

  • Aanbevelen? Ja
4

Technisch wel in orde, communicatie beneden peil

Mijn auto was toe aan een onderhoudsbeurt en bandenwissel. Bij het brengen van de auto heb ik duidelijk gemaakt dat ik van te voren wilde weten welke zaken eventueel vervangen dienden te worden. Dat werd toegezegd. Er was geen uitleg betreffende de voorgenomen werkzaamheden. Bij het ophalen van de auto vond ik een melding in de auto dat ik snel moest tanken en na een halve tank weer bijvullen; dit i.v.m. een toevoeging aan de brandstof. Op de rekening bleek ook de batterij van de afstandsbediening vervangen; deze was een week eerder door mij zelf vervangen. Bij reclamatie werd mij kortaf door de baliemedewerker (een andere dan bij afgifte auto en ook een andere dan bij ophalen auto) te verstaan gegeven dat de werkzaamheden ( vervangen interieur- en koolstoffilter) voor hem geen reden waren om contact op te nemen en dat een dergelijke afspraak nooit gemaakt kon zijn. Additief en batterij werden na enige discussie gecrediteerd maar deze wijze van omgaan met de klant is voor mij reden om om te zien naar een klantvriendelijke vakgarage.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima service!

Auto werd prima afgeleverd met persoonlijke uitleg etcetera. Vriendelijk en deskundig personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Werkzaamheden na goed overleg.

Uitstekend service

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, snel geregeld

Aan alles voldaan, ook aan mijn wensen vandaar dat alles heel erg snel ging en ik donderdag al in mijn andere auto rij !!

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer wisselende ervaringen de laatste 2 maanden

Mijn ervaring is dat de communicatie, zowel intern onderling als naar klanten toe, onder de maat is. De diverse centraal aangestuurde systemen van waaruit klanten geïnformeerd/benaderd werken op een irritante manier blijmoedig langs elkaar heen zonder al teveel menselijke interventie. Een tweede slechte ervaring is dat mijn auto vandaag na onderhoud klaar was om opgehaald te worden. Dus ik loop eerst een half uur naar de garage en wil daar wegrijden, maar hij start niet, alleen maar getik. Dat is zéér teleurstellend. En zo anders dan de week ervoor, toen ik met een emissiestoring langs kwam en men mij voor de boodschappen een leenauto meegaf, en toen ik terug was, was alles gefikst. Dat was een topervaring, maar deze keer dus totaal weer anders. Voorbeeld van miscommunicatie: ik bracht mijn auto voor een normale beurt bij Broekhuis, altijd de economische basisbeurt zoals eerder bij Van der Werf en Versteeg Buurman - althans dat dacht ik. Maar bij het ophalen had ik ineens een Broekhuis jaarbeurt op de factuur staan, inclusief Broekhuispas voor pechhulp. Daar had ik niet om gevraagd. Ter plekke kwamen we er niet uit. En er leek ook verkeerde olie in de auto gedaan te zijn, wat bij navraag ter plekke werd bevestigd (waarbij ik ook nogal badinerend werd toegesproken). Later bleek dat toch weer anders te liggen: de monteur had de juiste olie erin gedaan, maar op de factuur konden ze alleen het standaard type aangeven blijkbaar (opgelegd door het systeem). Uiteindelijk heeft een gesprek met de vestigingsmanager moeten plaatsvinden om de miscommunicaties op te lossen, en de uitlijning van de nieuwe banden opnieuw te doen (want dat was ook niet goed gegaan, het stuur trilde bij 100 km/u). E.e.a. is toen wel naar tevredenheid opgelost, maar al deze miscommunicatie, en nu in korte tijd 2 deels mislukte onderhoudsbeurten en reparaties, maakt wel dat mijn vertrouwen in Broekhuis Peugeot Ede tot een dieptepunt is gedaald, na jaren goede ervaringen met de vorige eigenaren.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer vriendelijke bejegening

Fijn vlot geholpen. Tijd om je verhaal te doen Goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen

Van tevoren ingelicht voor de afspraak datum. Bij het brengen overzicht wat er gedaan wordt en rekening overzicht Kreeg van te voren bericht dat de auto klaarstaat. Bij het ophalen werdt alles nog eens doorgenomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Duidelijkheid en service gericht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het team denkt mee

Bij Van der Werf werd ik al ondergedompeld in een bad met service. Broekhuis stelt mij wat dat betreft niet teleur en legt de lat nog hoger. Ze kennen je bij naam maar weten intussen wel alles van je auto. Geweldig!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Citroen - Peugeot Broekhuis een toppet

De verkoper Roel Egberts, een prettige verkoper. Die zijn best heeft gedaan om een juiste auto voor ons te vinden. Hij luistert en kan zich de wens en vragen van een koper inleven. Vraag naar Roel en het komt helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goede ervaring met de basisbeurt door Broekhuis. Bij brengen auto beetje raar: er waren diverse extra dingen nodig, zei medewerkster, had iemand op papier gezet, maar ik kon weerleggen dat dit niet nodig was, omdat we erg weinig rijden en/of dit kort geleden al gebeurd was. Toen werd het weer zoals het we het afspraken toen we de onderhoudsbeurt afspraken. Je moet dus zelf heel alert zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect op tijd geleverd

Roel heeft ons perfect geholpen met de aanschaf van de C5 aircross. Uitgebreide instructies voor het afleveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg van de uitvoering.

Alles wat gedaan moest worden is ook goed uit gevoerd. Zal wel prettig vinden als sommige/alle instelling weer terug gezet worden zo als ze waren. O.a. verlichting komt er vaak te laag achter dat ze niet aan staan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service!

Goed geholpen van begin tot eind. Vriendelijke verkoopadviseur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Alles wordt netjes overleg

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Keesomstraat 20

6716 AB Ede

0318-637878

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.