duidelijk informerend en mooi op tijd, vervangende auto mee

Bedankt John, dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Duidelijk. Prijs service beurt vooraf.

Beste Gert, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Mijn eerste ervaring met Broekhuis was excellent! Duim en een pluim!

Dit was de eerste keer dat de auto de jaarbeurt kreeg bij Broekhuis na overname van de garage van Buurman Versteeg. Ik kan alleen maar vol lof over hen zijn. De uitleg was prima. Men hield zich aan de afspraken. Bovendien kreeg ik de auto netjes schoon terug! Ik ben over hun werkwijze en de omgang met klanten meer dan tevreden ! ! Nogmaals een duim en een pluim!

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. We zijn erg blij om te zien dat u zo tevreden bent en ons een dikke duim en pluim geeft, geweldig! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Nemen de tijd

Bedankt Jan, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Zowel de verkoop als aankoop op een fijne manier geregeld.

+ Geen agressieve van verkoper. Rustig rond kunnen kijken. Nemen de tijd voor je onder het genot van een kopje koffie.

Beste Gea, Dank u wel voor het delen van uw fijne ervaring. Wij zijn blij te zien dat u onze service op een rustige en waardevolle manier heeft ervaren. De volgende keer staan wij en de koffie weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Servicegericht

Prima geholpen met de aanschaf van een andere auto, duidelijkheid en geen poes pas eromheen, ook de afhandeling lekker vlot en duidelijk.

Bedankt Kees, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld bij de aanschaf van uw nieuwe auto. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Geweldig geholpen door Philippe

De verkoper was erg behulpzaam, wist veel te vertellen over de auto. En heeft alles behoorlijk snel in orde gemaakt.

Bedankt Sebastiaan, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Philippe. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Betrouwbaar en vriendelijk personeel.

Onlangs hier een Peugeot occasion gekocht. Auto werd netjes afgeleverd inclusief nieuwe banden en een halve tank benzine. Alles volgens afspraak. Goeie prijs voor inruil auto gekregen. Top bedrijf !

Bedankt John, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Gewoon goed geholpen!

Geen flauwekul, gewoon goed en correct.

Bedankt Marinus, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo heeft ervaring. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

netjes en correct geholpen

netjes en correct alles afgehandeld

Beste Anton, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Goede afwerking en afhandeling

Zie boven

Beste Wim, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Fijne duidelijke service.

Als de auto bekeken is wordt er gebeld met de bevindingen. Fijn overleg gehad.

Beste Henriette, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat uw onze service als fijn en duidelijk heeft ervaren. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Niet tevreden

Na meer dan 40 jaar ‘klant’ Thuisgekomen een melding over ‘bandenspanning en resetten’ Hoezo! Dit is niet qua service wat ik gewend ben. Niet onze job, wij moeten vanuit Arnhem terug….. Beetje mierenneuken… extra tijd … benzine kosten ??? Vriendelijke dame.. we kunnen een afspraak maken… natuurlijk… duh!!! Moet niet erger worden PS Broekhuis heeft hierna excuses en extra service aangeboden Voordeel van de twijfel……

Beste Margriet, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact opgenomen en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Op een prettige, deskundige, klantvriendelijke manier zijn we heel ed geholpen met onze peugeot 108!

We zijn goed geholpen en geïnformeerd over de auto's waar we interesse in hadden. Dit ging op een ontspannen, prettige manier, wat bij ons past! Proefrit in 2 verschillende auto's ging makkelijk en ontspannen. We kregen voldoende tijd om in de 2 auto's te rijden. We kregen de ruimte om er nog een nachtje over te slapen en de dag erna hebben we de koop ondertekend. Door de deskundige, betrouwbare en persoonlijke manier van ons helpen, hadden we een goed gevoel over 1 auto in het bijzonder. Zonder twijfel zijn we tot de aankoop overgegaan! Het ophalen van de auto was ook weer een bijzonder, mooi moment! We zijn nog steeds super blij met het advies en de mogelijkheid om de peugeot 108 te kopen!!

Hartelijk dank Margriet, voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor jullie is verlopen. Dat het ophalen van jullie auto als een mooi en bijzonder moment is ervaren, daar doen we het voor! Wij wensen jullie veel veilige kilometers en rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Fouten maken mag

Ik had een sleutel besteld bij Broekhuis. Daar is het een en ander bij mis gegaan. Toen ik dat meldde is daar uiterst zorgvuldig mee omgegaan. Ze hebben echt laten zien dat ze met de klant willen mee denken. Mocht u bij dit bedrijf tegen iets aanlopen? Melden, ze gaan er juist mee om. Fouten kan, de oplossing zegt hoe een bedrijf echt is.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen van uw ervaring! We zijn blij dat u uw bericht met ons heeft gedeeld zodat wij dit naar tevredenheid voor u hebben kunnen oplossen. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

uitstekend terug gekoppeld over de te verrichten werkzaamheden.

zie boven

Beste Ben, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Het was gewoon zo als het hoort !

Goede ontvangst en snelle afhandeling .

Beste Mart, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Afspraak maken goed geregeld. Daadwerkelijk onderhoud volgens afspraak

Alles verliep prima. Wel is get heen en weer gemail verwarrend in die zin dat t niet helder is wanneer de auto klaar is.

Beste Jaap, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Zeer tevreden met service en klantgerichtheid.

Na wat pech gehad te hebben met storing egr en kapotte startmotor zijn we snel weer op weg geholpen.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat wij u snel weer op weg konden helpen. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Wij zijn heel fijn behandeld door de verkoper echt TOP.

Beste Wim, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Samen naar de beste oplossing gezocht

Ik wist welk model en type ik wilde, samen met Philippe gekeken naar nieuw, voorraad en 2e hands. Daar kwam de perfecte auto voor mij uit.

Beste Odette, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

nooit meer naar broekhuis

zeer slecht,we gaan weer naar een normale kleine garage met normale service en eerlijke prijzen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor het gesprek dat wij met u hebben gehad naar aanleiding van uw review. Wij vinden het vervelend dat dit uw ervaring is en de coulance regeling vanuit Stellantis vanuit uw beleving onvoldoende toereikend is geweest. Wanneer wij iets voor u kunnen betekenen dan zullen wij graag voor u klaar staan. U bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Geholpen door Menno, hij heeft kennis van waar hij over praat

Prettig geholpen door Menno, hij kijkt naar wat de klant vraagt. Wil een tevreden klant, is niet uit op: ik moet verkopen. Neemt de tijd om alles uit te leggen! Hij is service gericht. Bedankt Menno voor je tijd en service!

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Ik ben geheel tevreden

Prettig geholpen en goed op de hoogte gehouden

Beste Hans, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

geweldig

fijn geholpen, goede uitleg gehad en niet opdringerig en fijne service

Bedankt Walter, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Ede

Keesomstraat 20

6716 AB Ede