Geholpen door Menno, hij heeft kennis van waar hij over praat

Prettig geholpen door Menno, hij kijkt naar wat de klant vraagt. Wil een tevreden klant, is niet uit op: ik moet verkopen. Neemt de tijd om alles uit te leggen! Hij is service gericht. Bedankt Menno voor je tijd en service!

Ik ben geheel tevreden

Prettig geholpen en goed op de hoogte gehouden

geweldig

fijn geholpen, goede uitleg gehad en niet opdringerig en fijne service

Op alle punten slecht

Van brengen tot service en ophalen en het eerst niet krijgen van een factuur, maar wel een herinnering een zeer slechte ervaring met zowel de balie medewerkers alsmede de geboden diensten

Goede klant behandeling.

Netjes en vriendelijk.

Zoals altijd goed en fijn geholpen.

Zie boven.

Vlot en vriendelijk geholpen

Bij de receptie vlot en vriendelijk. Prijs vooraf duidelijk. 535,- euro basisbeurs plus koelvloeistof en airco, totaal 800 euro. Daar schrok ik wel even van.

Goeie service en vriendelijk

Heldere offerte en prima uitvoering.

Mijn Peugeot 206CC is 20 jaar oud en o.a. de distributieriem en waterpomp moest vervangen worden. Ik kreeg een heldere offerte. De reparatie is conform die offerte uitgevoerd. De aangename verrassing was dat de rekening lager uit viel. De auto gewassen en het motorblok er als nieuw uitzag.

Gewoon attente en vriendelijke aandacht voor de klant

zeer goed

Heel fijn en goed geholpen door Roel , zeker een aanrader. Voor mijn volgende auto ga ik zeker eerst hier langs.

Een deskundige en klantvriendelijk dealer

Goed en duidelijk advies voor een onderhoudsbeurt. Denk mee met klant en is zeer duidelijk met het geven van van de juiste informatie

Prima geholpen en nette afhandeling

Positief

Mijn ervaring is hartverwarmend !

Ik zag er tegen op om naar een nieuwe garage te moeten gaan. Maar , mijn ervaring is hartverwarmend ! Ik viel met de fiets toen ik naar huis wilde gaan. Uit de garage kwam een man aanrennen; hij liet onderweg alles wat hij bij zich had uit zijn handen vallen en hielp mij opstaan !! In de ontvangstruimte werd ik door Franka geweldig geholpen ! Kortom , beter kon niet ! En ik ga ervan uit dat onze auto ook zo’n zorgvuldige behandeling heeft gehad.

Prettig en duidelijk

Zeer fijn en netjes geholpen door verkoopadviseur philippe!!!

prima geholpen

klantvriendelijk, overleg over reparatie

We hadden een moeilijk op te lossen probleem, maar het ze gelukt.goed gedaan.

Remmen van leenfietsen nakijken

Klantvriendelijkheid

Een vriendelijke verkoper Menno. Open en eerlijkheid na de uitzendingen op TV m.b.t. te TSI problemen. Wat ons niet heeft weerhouden om een 2008 te kopen

Geweldig. Mooie winkel en zeer dienstverlenende mensen. Koffie was ook van goede kwaliteit. Mooi familiebedrijf met menselijke benadering.

Mijn eerste ervaring met Broekhuis was prima.

Mijn auto moest voor een servicebeurt. Afspraak gemaakt en kreeg een bevestiging op mijn p.c. Ook heb ik een afspraak kunnen maken over het tijdstip, dat ik de auto op kon halen. Kreeg keurig een telefoontje, dat ik de auto klaar stond. Kreeg keurig een uitleg over de rekening. Kortom Geweldig. Klantvriendelijke mensen.

Ik ben goed op de hoogte gehouden van wat ze met mijn auto hebben gedaan omtrent de beurt en Apk

Onderhoud ging prima maar niet teruggebeld

Onderhoud ging prima. Helaas niet teruggebeld na vragen over werkzaamheden. Ook navigatiesysteem systeem niet geüpdatet.

goede service en doen wat ze beloven, informatie wordt duidelijk gemaakt door foto's

Zoals gewend werd ik goed geholpen.

Wel zou ik en aanmoediging, bericht, willen ontvangen voor een zomer- en winterbeurt.

Keesomstraat 20

6716 AB Ede