Prima.

Zeer goede service,netjes behandeld,en geholpen.

Opgelost!

Ik heb de afspraak voor een beurt digitaal gereserveerd inclusief het welkomst aanbod. Tevens een fiets gereserveerd voor de terugweg. Het begint bij binnenkomst, men vraagt niet naar mijn naam, maar naar mijn kenteken. Heel onpersoonlijk! Tweede teleurstelling; fietsen waren op!! En dan als derde is het welkomstaanbod van € 75,00 niet verwerkt op de factuur. Dit heb ik dezelfde avond nog gemaild, maar nu, bijna een week verder nog geen reactie hierop gehad. Inmiddels telefonisch contact gehad met de filiaal manager op zijn initiatief en is alles opgelost en uitgepraat. We gaan zeker voor een 2e kans!

Prima geholpen

Het was helemaal niet onze bedoeling om een andere auto te kopen, maar kwamen in gesprek met Philippe en kregen een prachtig aanbod. Hij dacht mee en was heel behulpzaam. Wij zijn heel tevreden.

Snel goed maar wel prijzig

Eerste keer bij broekhuis voor keuring meteen een rekening vanwege een kapotte katalysator? Kan niet ontdekken waar.verder 2 koplampen gepolijst 50 euro per stuk.

Vriendelijkheid ten top

Zeer vriendelijke verkoper. Mee denkend en ervaren. Klant vriendelijk.

Zeer prettig

Een zeer prettige en deskundige ervaring wat onderhoudsbeurt betreft.

Ondanks extreem lange lever tijd toch tevreden

Levertijd van mijn nieuwe Peugeot 3008hybrid4 was meer dan een jaar. Toch ben ik tevreden over de manier Philippe hiermee om wist te gaan.

Ik ben erg fijn geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Peugeot3008

Philippe heeft er alles aan gedaan om op tijd de auto af te leveren. Deze extra inspanning heb ik zeer gewaardeerd.

comfortabel

ik vond de gehele procedure van aankoop tot aflevering heel plezierig en vakkundig. Jeroen is een topmedewerker die ook interesse heeft in de mens achter de autokoper, heel plezierig

vlot en efficient afgewerkte beurt en keuring

niets op aan te merken

goede service en vriendelijke mensen.

Door de drukte was er een foutje gemaakt op mijn nota, dit werd gelijk hersteld met excuses. kom zeker terug voor service auto.

Ik ben tevreden over onderhoudsbeurt

Voor een eenvoudige onderhoudsbeurt is een gehele dag dat wij de auto moesten missen, wel erg lang. Nog iets over de leenfietsen. Het zadel is zeer gebruiksonvriendelijke. Had een paar dagen zadelpijn. S.v.p. vervangen die rot zadels!

Goede service, vertrouwd.

Ben al paar jaar bij deze garage en ben altijd tevreden. Problemen (kleine…..) altijd meteen naar tevredenheid opgelost. Alle onderhoud, beurten en bandenwissel keurig uitgevoerd en krijg mijn auto schoon weer terug. Zou geen punt van kritiek kunnen vinden. Chapeau. Geeft vertrouwd gevoel.

helemaal goed

Prima te woord gestaan en geholpen

Onderhoud goed uitgevoerd, administratie minder.

Bij eerste afspraak wist niemand dat ik ingepland stond, dus weer naar huis en een nieuwe afspraak gemaakt, tweede afspraak ging wel goed.

prima service en vriendelijke benadering

onderhoudsbeurt naar tevredenheid uitgevoerd

Contact goed, Service en Rekening matig

Het contact met de receptie was prima, overleg over kosten en uitvoering prima. Wat ik heel gek vindt is de uitleg over vervangen van de aandrijfriem (waarbij er een actie vanuit Peugeot is) die alleen maar gebruik mag worden als hij kapot is. Dus bij preventief vervangen zijn de kosten voor de eindgebruiker. Dus dan maar wachten tot hij kapot gaat... En verder vindt ik het heel vreemd dat ik als particulier prijzen ex btw te horen krijgen, m.a.w. ik kreeg te horen factuur is € 330 en factuur komt binnen en dat blijkt dan zonder btw te zijn geweest. Heel vreemd dus over deze beide punten ben ik echt ontevreden en dit is voor het eerst sinds 15 jaar klant bij vd Werff. (tegenwoordig broekhuis dus eerste ervaring hiermee is zeer matig.

Keesomstraat 20

6716 AB Ede