Zeer goede service,netjes behandeld,en geholpen.
Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Ik heb de afspraak voor een beurt digitaal gereserveerd inclusief het welkomst aanbod. Tevens een fiets gereserveerd voor de terugweg. Het begint bij binnenkomst, men vraagt niet naar mijn naam, maar naar mijn kenteken. Heel onpersoonlijk! Tweede teleurstelling; fietsen waren op!! En dan als derde is het welkomstaanbod van € 75,00 niet verwerkt op de factuur. Dit heb ik dezelfde avond nog gemaild, maar nu, bijna een week verder nog geen reactie hierop gehad. Inmiddels telefonisch contact gehad met de filiaal manager op zijn initiatief en is alles opgelost en uitgepraat. We gaan zeker voor een 2e kans!
Beste Henri, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat het naar tevredenheid is opgelost. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Originele beoordeling
Ik heb de afspraak voor een beurt digitaal gereserveerd inclusief het welkomst aanbod. Tevens een fiets gereserveerd voor de terugweg. Het begint bij binnenkomst, men vraagt niet naar mijn naam, maar naar mijn kenteken. Heel onpersoonlijk! Tweede teleurstelling; fietsen waren op!! En dan als derde is het welkomstaanbod van € 75,00 niet verwerkt op de factuur. Dit heb ik dezelfde avond nog gemaild, maar nu, bijna een week verder nog geen reactie hierop gehad.
Het was helemaal niet onze bedoeling om een andere auto te kopen, maar kwamen in gesprek met Philippe en kregen een prachtig aanbod. Hij dacht mee en was heel behulpzaam. Wij zijn heel tevreden.
Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ede
Eerste keer bij broekhuis voor keuring meteen een rekening vanwege een kapotte katalysator? Kan niet ontdekken waar.verder 2 koplampen gepolijst 50 euro per stuk.
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. In de toekomst zullen we weer voor je klaarstaan. Groet, Broekhuis Ede
Zeer vriendelijke verkoper. Mee denkend en ervaren. Klant vriendelijk.
Dank je wel Jeanet, voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ede
Een zeer prettige en deskundige ervaring wat onderhoudsbeurt betreft.
Bedankt Wendy, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Levertijd van mijn nieuwe Peugeot 3008hybrid4 was meer dan een jaar. Toch ben ik tevreden over de manier Philippe hiermee om wist te gaan.
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door onze collega Philippe. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ede
Philippe heeft er alles aan gedaan om op tijd de auto af te leveren. Deze extra inspanning heb ik zeer gewaardeerd.
Bedankt voor je bezoek en het mooie compliment voor onze collega Philippe. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ede
ik vond de gehele procedure van aankoop tot aflevering heel plezierig en vakkundig. Jeroen is een topmedewerker die ook interesse heeft in de mens achter de autokoper, heel plezierig
Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
niets op aan te merken
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Door de drukte was er een foutje gemaakt op mijn nota, dit werd gelijk hersteld met excuses. kom zeker terug voor service auto.
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zijn blij te zien dat het naar tevredenheid is opgelost. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ede
Voor een eenvoudige onderhoudsbeurt is een gehele dag dat wij de auto moesten missen, wel erg lang. Nog iets over de leenfietsen. Het zadel is zeer gebruiksonvriendelijke. Had een paar dagen zadelpijn. S.v.p. vervangen die rot zadels!
Bedankt voor uw beoordeling en advies. We gaan onze fietsen aan het eind van dit jaar vervangen dus in de toekomst zult u hier geen last meer van hebben! We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Groet, Broekhuis Ede
Ben al paar jaar bij deze garage en ben altijd tevreden. Problemen (kleine…..) altijd meteen naar tevredenheid opgelost. Alle onderhoud, beurten en bandenwissel keurig uitgevoerd en krijg mijn auto schoon weer terug. Zou geen punt van kritiek kunnen vinden. Chapeau. Geeft vertrouwd gevoel.
Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is opgelost. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ede
Prima te woord gestaan en geholpen
Bij eerste afspraak wist niemand dat ik ingepland stond, dus weer naar huis en een nieuwe afspraak gemaakt, tweede afspraak ging wel goed.
onderhoudsbeurt naar tevredenheid uitgevoerd
Het contact met de receptie was prima, overleg over kosten en uitvoering prima. Wat ik heel gek vindt is de uitleg over vervangen van de aandrijfriem (waarbij er een actie vanuit Peugeot is) die alleen maar gebruik mag worden als hij kapot is. Dus bij preventief vervangen zijn de kosten voor de eindgebruiker. Dus dan maar wachten tot hij kapot gaat... En verder vindt ik het heel vreemd dat ik als particulier prijzen ex btw te horen krijgen, m.a.w. ik kreeg te horen factuur is € 330 en factuur komt binnen en dat blijkt dan zonder btw te zijn geweest. Heel vreemd dus over deze beide punten ben ik echt ontevreden en dit is voor het eerst sinds 15 jaar klant bij vd Werff. (tegenwoordig broekhuis dus eerste ervaring hiermee is zeer matig.
Goed om met elkaar in gesprek te zijn geweest, waardoor er wederzijds begrip is ontstaan. Bedankt voor het advies en zoals afgesproken drinken we nog een kop koffie met elkaar voor een nadere kennismaking. We zijn blij met u als klant van Broekhuis! Groet, Broekhuis Ede
Originele beoordeling
Het contact met de receptie was prima, overleg over kosten en uitvoering prima. Wat ik heel gek vindt is de uitleg over vervangen van de aandrijfriem (waarbij er een actie vanuit Peugeot is) die alleen maar gebruik mag worden als hij kapot is. Dus bij preventief vervangen zijn de kosten voor de eindgebruiker. Dus dan maar wachten tot hij kapot gaat... En verder vindt ik het heel vreemd dat ik als particulier prijzen ex btw te horen krijgen, m.a.w. ik kreeg te horen factuur is € 330 en factuur komt binnen en dat blijkt dan zonder btw te zijn geweest. Heel vreemd dus over deze beide punten ben ik echt ontevreden en dit is voor het eerst sinds 15 jaar klant bij vd Werff. (tegenwoordig broekhuis dus eerste ervaring hiermee is zeer matig.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.