Goede installatie en vriendelijke mensen

We hebben zonnepanelen en airco's laten installeren. Vriendelijk advies, goede monteurs met kennis van zaken. Als er een probleem is, lossen ze dit goed en deskundig op! Super tevreden!

• Persoonlijk advies

Vlot geregeld en afgehandeld naar tevredenheid.

Airco besteld na bezoek adviseur. Deze dacht met ons mee over de plaatsingsplek. Bij plaatsing bleek achteraf dat de elektrische aansluiting iets gecompliceerder was dan aangekondigd door de adviseur. Toch naar tevredenheid opgelost.

• Persoonlijk advies

Monteurs top maar de service afdeling kan wel wat hulp gebruiken

Het heeft mij in totaal 4 vrijdagen vrij moeten nemen voordat de airco geregeld was. Afspraken die niet zijn nagekomen zelf er achteraan bellen. Verkeerd telefoonnummer ontvangen. Geen compensatie voor de overlast. Moeten bellen of ze factuur willen sturen. En toch zou ik de volgende keer weer hier een airco kopen. Monteurs werken super netjes en snel. Hebben goed adviezen en denken mee. En daar gaat het toch om. Maar de service afdeling kan zeker nog een goede stap gebruiken voorwaards. En ik wist nu niet of ik een 10 moest geven of dit cijfer. En het is dit cijfer geworden omdat ik denk dat er nu meer naar gekeken wordt door zonafhankelijk zodat ze de stap kunnen maken richting die 10.

Super geregeld

Na wat zoeken zijn we uitgekomen bij zonafhankelijk. Wat en super goed bedrijf alles word goed doorgenomen met je. Voor vragen kan je altijd bellen en duidelijk word er alles uitgelegd door edith. Ik beveel jullie zeker aan. En een hele snelle levering dat is ook heel fijn.

Zeer positief!

Ik ben zeer tevreden met de hele gang van zaken. De voorlichting was duidelijk, en vooral de installatie is erg netjes en kundig aangepakt. De monteur was zeer ervaren, en werkte zeer netjes en schoon. Al tijdens de montage werd het (weinige) afval al gescheiden. Ik zou Zonafhankelijk zeker aanbevelen.

Top bedrijf

Alles geplaatst zo als we het afgesproken hadden. Zonnepanelen en airco. De jongens werkten keurig en netjes: En de prijs was goed .

Installatie airco vakkundig uitgevoerd

De monteur heeft de plaatsing van onze airco vakkundig uitgevoerd, hij gaf ook nuttige informatie

• Persoonlijk advies

Uitstekende service en professionele installatie

Wij zijn ontzettend tevreden met de diensten van Zonafhankelijk. Communicatie verliep vanaf het eerste moment soepel en professioneel. Installatie was ook een groot succes, monteurs namen ook de tijd om alles goed door te nemen en bij vragen staan ze je goed te woord. We waarderen de zorgvuldigheid waarmee ze werkten en de aandacht voor de details. We kunnen het bedrijf van harte aanbevelen, complimenten aan Nel ze stond ons altijd goed te woord. Groetjes familie Koopman

Helemaal top!

Super goed vakmanschap van offerte opmaken tot aan installatie. Installatie heel netjes geplaatst en afgewerkt, schoongemaakt en een goede uitleg over de werking van het systeem en waar je rekning mee dient te houden. Ook de intake met de verduurzamingsadviseur (Raymond Wiendels) is erg goed bevallen. zeer tevreden

• Persoonlijk advies

Snelle en goede installatie en vriendelijke mensen

Alles ging voorspoedig en goed. Ik ben er erg tevreden over

• Persoonlijk advies

Iemand als mevrouw Edith is goud waard vh bedrijf.

Mevrouw Edith geeft prettige en en duidelijk info via de telefoon. Ze blijft bij elke ( soms lastige) vraag, of opmerking rustig en correct. Ze doet er alles aan om de klant tevreden achter te laten; chapeau! Ze verdient wat ons betreft een extra bonus. De monteurs is moeilijk mee te communiceren. Voor een klant/ leek heel lastig. Een minpunt!. Edith moet het oplossen. .

Prima service!

Mijn buren hadden al via Zonafhankelijk de zonnepanelen laten installeren. Zij waren daar zeer over te spreken. Ik heb zelf uitgebreid contact gehad met mevrouw Brehen over de installatie van zonnepanelen en airco's. Ik heb goede adviezen gekregen van haar en de installatie van de zonnepanelen en de airco's is prima verlopen. Ik had wel na de installatie van de airco's een probleem met een buitenunit. Dit is snel en vakkundig verholpen! Geeft ook aan dat de service van Zonafhankelijk goed is!

• Persoonlijk advies

Keurig werk van Zonafhankelijk.

Wij zijn goed te vreden.

• Persoonlijk advies

Professionele vaklui. Snel gewerkt alles in overleg .

• Persoonlijk advies

Komen afspraken na en werken zorgvuldig en heel netjes

Werken netjes en volgens afspraken. Geven ook goede uitleg en zijn behulpzaam.

Super.

Perfect geholpen en super goede en snelle installatie. Bedrijf is zeker een aanrader. Perfecte service.

goed.

goed.

TOPbedrijf

Echt een TOPbedrijf. Zowel een paar jaar geleden voor mijn vorige huis als dit jaar voor mijn nieuwe huis ingeschakeld. Een enorme aanrader. Ten eerste is de klantenservice echt geweldig - ze denken mee, zijn extreem flexibel, erg aardig en klantgericht. Ten tweede zijn ze heel snel in te plannen en doen ze keurig en snel werk. De monteurs vond ik beide keren ook erg netjes, beleefd en efficient. Kortom: top!

• Persoonlijk advies

Het hele project verliep vlot en zonder problemen

Offerte snel uitgebracht. Prijs OK. Snelle installatie op een regenachtig en winderige dag in januari.

• Persoonlijk advies

Monteur netjes beleefd en weet waarover het gaat

Na telefonische offerte en akkoord,naderhand wat moeilijk bereikbaar. Maar ze zijn alle afspraken nagekomen.

Prima en snel geplaatst.

Mijn ervaringen met zonafhankelijk zijn erg goed, snelle offerte en snel geplaatst. Beveel dit bedrijf zeker aan als je een airco aan wil schaffen.

• Persoonlijk advies

Goede service snelle reactie bij klantenservice

Zeer tevreden, goede service bij vragen. Vriendelijke monteur en gaf goede uitleg. Zeker een aanrader.

snel en vakkundig

snel en netjes geplaatst. geven goede tips en adviezen. denken actief mee bij afwijkende situaties.

Zeer goed geplaatst

Zijn zeer nette mensen die in dienst zijn. Zeer tevreden

perfect

prettige omgang monteurs hebben hard gewerkt chapo. erg vriendelijke Mevrouw van de klanten service prima geholpen.

Zutphenseweg 23

7418 AG Deventer

Over Zonafhankelijk

Zonafhankelijk is een Nederlandse zonne-energie aanbieder. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Deventer en wij bieden landelijke dekking vanuit onze werkplaatsen in diverse verduurzamingsdiensten. Ons team bestaat uit ervaren professionals die graag klanten helpen om het maximale uit ieder project te halen. Door onze bedrijfsstrategie zijn onze leden in staat om binnen aanzienlijke korte termijn al onze klanten te voorzien. Wij staan voor kwaliteit en vakwerk binnen de branche! Nederland is momenteel een grootschalige verduurzaming traject aan het doorlopen, de energiecrisis en de wereldwijde ontwikkelingen hebben ervoor gezorgd dat er volop beweging is binnen de branche. Wij spelen heel goed in de op marktsituatie en kunnen u voorzien van alle huishoudelijke services en gewenste duurzaamheid aanpassingen aan uw woning of bedrijfspand. Online zijn er de laatste tijd zoveel bedrijven te vinden dat u als consument door de bomen het bos niet meer ziet, het maken van de juiste keuze zonder enige kennis maakt dat u soms duurder uit kan zijn dan nodig. Als Zonafhankelijk ontzorgen wij u van al deze vraagstukken en geven wij deskundig en eerlijk advies!