perfect

prettige omgang monteurs hebben hard gewerkt chapo. erg vriendelijke Mevrouw van de klanten service prima geholpen.

Hele prettige samenwerking

Vandaag zijn bij ons de zonnepanelen geïnstalleerd. Ongeveer 3 weken geleden voor het eerst contact gehad met Edith en na een mooie offerte en enkele keren zeer prettig telefonisch en mail contact vandaag de plaatsing van de panelen. De 2 mannen die de panelen kwamen plaatsen werkten netjes en snel. Ze spraken gebrekkig Nederlands maar deden erg hun best om zich duidelijk te maken. Ik heb ze meerdere keren wat te drinken aangeboden maar met slechts 1 korte koffiepauze tussendoor gingen ze gewoon door met plaatsen. De panelen lagen er snel op en ook de aansluiting binnen was zoals vooraf besproken. Erg tevreden!

• Persoonlijk advies

Super fijn bedrijf vanaf offertetraject tm aanleg en ingebruikname

Zonafhankelijk heeft het traject van begin tot eind zeer goed verzorgd. De telefonische contacten met het bedrijf zijn prettig, ze reageren snel, doen wat ze zeggen/beloven, helpen je goed bij vragen etc. Het installatieteam was super. Deze mannen werken uiterst zorgvuldig en denken mee in oplossingen en zijn deskundig. Bovendien waren het nog aardige en fijne mensen. Zij spraken goed Nederlands (al waren ze daar zelf bescheiden over) en Engels, dus communicatie was geen probleem. Ook na installatie heeft Zonafhankelijk goede nazorg en helpen ze met aanmelden van de panelen. Zeker een aanrader dus!

• Persoonlijk advies

Adequaat, vriendelijk, efficient, service gericht

Wat wij vooral belangrijk vonden was het persoonlijk contact (via telefoon), direct, zonder omwegen (vb geen meerkeuze menu, maar direct contact, van mens tot mens zonder een digitaal systeem daartussen) met inhoudelijke duidelijke informatie op een vriendelijke manier. Konden maar meer bedrijven het voorbeeld van Zonafhankelijk volgen; goed inhoudelijk contact op een vriendelijke wijze en to the point. Onze dank en complimenten.

Klasse werk afgeleverd

Na een aantal vergelijkingen en bezoeken aan huis kwamen jullie als beste uit de vergelijking qua merk en prijs voor de airco's. Vanaf het eerste contactmoment prettig ervaren, complimenten aan de hardwerkende en vriendelijke monteur die ondanks de flinke regenbuien alles goed heeft afgewerkt zowel binnen als buiten. Netjes gewerkt! Goed bedrijf, zeker een aanrader!

• Persoonlijk advies

Hele behulpzame mensen. Van administratie en de mannen over de vloer.

Helpen je als je vragen hebt. Nemen de tijd voor je. Dat heb ik heel positief ervaren. Ik zal jullie ook aan anderen aanbevelen.

• Persoonlijk advies

Zeer professioneel personeel die meedenken.

Ze geven van bestelling tot levering een goede ondersteuning. Er wordt met je meegedacht en als er een probleem is dan wordt het opgelost. Een aanrader!

goede prijs, kwaliteit

Ben van te voren goed ingelicht en geholpen door Zonafhankelijk. Levering was op tijd, kwaliteit van installatie is erg goed. Wij zijn erg tevreden.

• Persoonlijk advies

Mensen met vakkennis en uitstekende service!

Top team! Zeer vriendelijk en gaan professioneel en netjes te werk. Alles wordt voor je geregeld, zeker een aanrader.

Alles snel gegaan.

De panelen zitten erop ! De baas van de 3 was keurig en behulpzaam. De andere spraken geen Nederlands . Ik ben akkoord mee gegaan over de ‘ kabel traject ‘ langs een buiten muur op mijn terras ….( ik weet ook niet wat de mogelijkheden zijn, ben zelf geen monteur ). Het is niet fraai maar waarschijnlijk de makkelijkste route naar binnen qua werk tijd. ….wat ik aan de ene kant kan waarderen. Bij de buren is het blijkbaar anders gegaan …via het dak.

• Persoonlijk advies

Zeer klant vriendelijk en goede service.

We hebben onze zonnepanelen in 2 fasen door Zonafhankelijk laten leggen. De eerste fase werd binnen 3 weken gelegd. Ze werkten netjes en snel. Daarom hebben we besloten om een tweede set panelen ook door Zonafhankelijk te laten leggen. We verwachten dat ook dit zonder probleem wordt gedaan. Wat ons betreft een dikke aanrader.

zeer goed

netjes afgewerkt en snel

Prima werk geleverd.

Goed werk geleverd.

• Persoonlijk advies

Goede service en het plaatsen ging erg vlot.

Het proces liep erg fijn.

zoals beloofd

Alles is keurig geplaats zo als het was beloofd er is zelfs nog een extra hoofd schakelaar toe gevoegd gezien die nodig was .Ben zeer tevreden.

• Persoonlijk advies

Gisteren heb Zonafankelijk 12 zonnepanelen op mijn dak gelegd en een nieuwe elektra kast monteert mijn perilex aansluiting ook aangesloten, dus nu kan ik ook elektrisch kookplaat aanschaffen…. Op mijn app heb ik vandaag kunnen kijken hoe veel prezies elk paneel aan stroom heeft geleverd ….ik ben er blij mee…en klaar voor de toekomst.

Nette snelle levering

Alles netjes gemonteerd en geïnstalleerd. Zonnepanelen en nieuwe meterkast. Alles werkt perfect. 1 min punt. Er kwamen 2 monteurs die beide de Nederlandse taal slecht spraken. Hierdoor communicatie niet erg handig. Ze gaven wel aan dat dit normaal niet voorkwam, maar door een zieke het niet anders kon.

Zeer prettig ervaren

Wij hebben na enige tijd vergelijken gekozen voor dit bedrijf en erg tevreden met het eindresultaat! De meterkast hebben we ook erbij laten vervangen voor een redelijk goede prijs t.o.v. andere partijen. Na de installatie nog uitleg gekregen over de werking van de app en nu goed in de gaten houden wat het systeem ons oplevert.

vlot en netjes

Men komt afspraken n a. Vriendelijk bij de uitvoering Aandacht voor wensen

Snelle en transparante service

Van offerte tot uitvoering uitstekend en snel geholpen.

• Persoonlijk advies

Erg onder de indruk van het resultaat.

04-08-2023 zijn onze zonnepanelen gelegd. Na keurig telefonisch een offerte opgevraagd te hebben kregen we een offerte voor 10 panelen incl leggen en alles wat hierbij hoort, dus geen verrassing achteraf. Keurig te woord gestaan door de monteurs en alle uitleg gekregen over het gebruik van de app. Drie koppen thee en koffie en twee heftige regenbuien later lagen de panelen keurig aangesloten op het dak. Nogmaals bedankt voor de service.

Super tevreden !!

Van begin tot eind perfect geregeld. Nizir en Edith hebben alles van begin tot eind netjes geregeld. Van offerte tot uitvoering ging alles heel soepel . En zeker mijn complimenten voor de mannen die de panelen op het dak hebben geplaatst . Netjes en beleefd en zeer vakbekwaam .

Snel en fijn contact

Was snel in orde , uiteindelijk drie buren die ook mee deden

• Persoonlijk advies

Snelle levering, prima geïnstalleerd, blij mee

Op snikhete dag lang moeten werken op dak, top gedaan!

• Persoonlijk advies

Tot aan de montage goed.

Zonnepanelen zijn gemonteerd met zilverkleurige tussen en eindklemmen. Volgens de verkoper had ik door moeten geven dat ik de zwarte uitvoering gehad zou willen hebben. Het is mij totaal niet bekend dat ik daar een keuze in had en als je de offerte maakt en je ziet zwarte dakpannen en zet zwarte panelen in de offerte dan zou dat ook wel door Zonafhankelijk aangeven kunnen worden. Verder hebben de monteurs prima werk geleverd en heeft de verkoper mij ook prima geholpen alleen het stukje in de afwerking vind ik jammer anders had ik zeker een hoger cijfer gegeven.

Zutphenseweg 23

7418 AG Deventer

Over Zonafhankelijk

Zonafhankelijk is een Nederlandse zonne-energie aanbieder. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Deventer en wij bieden landelijke dekking vanuit onze werkplaatsen in diverse verduurzamingsdiensten. Ons team bestaat uit ervaren professionals die graag klanten helpen om het maximale uit ieder project te halen. Door onze bedrijfsstrategie zijn onze leden in staat om binnen aanzienlijke korte termijn al onze klanten te voorzien. Wij staan voor kwaliteit en vakwerk binnen de branche! Nederland is momenteel een grootschalige verduurzaming traject aan het doorlopen, de energiecrisis en de wereldwijde ontwikkelingen hebben ervoor gezorgd dat er volop beweging is binnen de branche. Wij spelen heel goed in de op marktsituatie en kunnen u voorzien van alle huishoudelijke services en gewenste duurzaamheid aanpassingen aan uw woning of bedrijfspand. Online zijn er de laatste tijd zoveel bedrijven te vinden dat u als consument door de bomen het bos niet meer ziet, het maken van de juiste keuze zonder enige kennis maakt dat u soms duurder uit kan zijn dan nodig. Als Zonafhankelijk ontzorgen wij u van al deze vraagstukken en geven wij deskundig en eerlijk advies!