TOPTOPTOP

Afspraken worden nagekomen - Top bedrijf - Communicatie perfect - echt een aanrader! Ik ben zeer tevreden! TOPPERS

Top werk!

Hartstikke goed werk dankjulliewel.

Mooi werk geleverd!

Supertevreden met de installatie! De kabelroute naar de meterkast was voor mij even de vraag hoe dat zou verlopen maar dat hebben ze zeer netjes weggewerkt, hard werkende en nette monteurs die binnen een halve dag klaar waren. Duidelijke uitleg en ondersteuning op al onze vragen.

• Persoonlijk advies

Erg tevreden over onze zonnepanelen!!

Zijn bij ons geweest zonnepanelen te plaatsen. De medewerkers zijn erg vriendelijk een aanrader!!

nn

nn

Alles naar wens

UIteindelijk alles naar wens\. De opstart en de intake ging razend snel en zeer professioneel, daarna werd het stil en bleef het stil. Veel zelf bellen, en kreeg ook prima de informatie die ik wenste, maar je moest er wel zelf om vragen. Team Black heeft de panelen geinstalleerd en dat ging fantastisch. Voor je het wist lag alles al op het dak en was de meterkast aangepast. Fantastisch gedaan. Nu lekker genieten van de zon!

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden met de totale opdracht.

Snelle levering en alles werkte bij oplevering. De installatie is vlot verlopen en het installatie team heeft netjes gewerkt.

Snelle en goede levering

Goed advies, flexibel en snelle levering binnen twee weken. Installatie en oplevering was goed geregeld!

• Persoonlijk advies

Harde werkers en alles perfect geïnstalleerd.

Prima offerte

Snelle levering keurig geholpen , bij vragen snel antwoord Nogmaals bedankt voor alles

Superteam! Erg blij!

Kreeg een telefoontje afgelopen vrijdag of ze ivm uitval andere klus langs konden komen. 3 weken eerder dan gepland. Paar uur later lagen ze eral op. Harde nette werkers. Duidelijk met uitleg over wat er gebeurde. Netjes en kritisch op eigen werk. Fantastische ervaring, er gaan er meer komen van jullie. Bedankt!

Snel en goede service

Ik heb twee offertes gekregen om te vergelijken. Ze gaven goed advies wat er mogelijk was. Uiteindelijk hebben ze iets beters geleverd omdat ze gekozen omvormer niet op voorraad was. Met wat mazzel had ik een week later de zonnepanelen op het dak liggen. De apps en de mail met alle informatie voor het doorgeven dat je zonnepanelen heb kwam ook heel snel. Ik ben er heel blij mee!

• Persoonlijk advies

Zeer goede voorlichting en alles volgens afspraak opgeleverd.

Zeer goede voorlichting en alles volgens afspraak opgeleverd.

• Persoonlijk advies

Een zeer goed betrouwbaar bedrijf

Zeer snelle service (1 week na offertegesprek al plaatsing zonnepanelen!) Goede communicatie Kundig Hard werkende aardige mensen Alles kon digitaal met percentages (dus beste plaats en ligging zonnepanelen) berekend worden

Een aanrader

Van offerte tot telefonische bereikbaarheid voor vragen tot installatie een hele goede ervaring. Adviseur Max en team Black bedankt!

Duidelijk en mooi geinstalleerd

Duidelijke gesprekken gehad van begin tot eind traject. Veel informatie meegekregen die zeer van belang zijn met een juiste keuze voor zonnepanelen en airco. Bedankt voor de mooie installatie en uitleg op die installatiedag

Zeer positief

Advisering was prima, er werd op tijd geleverd de contacten met de medewerkers waren prima zeker bij de afdeling verkoop !

Zeer goede ervaring met Zonafhankelijk

Wij hebben een zonnesysteem van Zonafhankelijk sinds twee weken en zijn zeer tevreden over het hele proces en onze opbrengsten tot nu toe. Eind 2022 zochten we een aanbieder voor een PV systeem en hebben na een flink aantal offertes gekozen voor zonafhankelijk. Zij waren vriendelijk en goed bereikbaar, offreerden een systeem met goede producten (hoge opbrengsten per paneel, nieuw type micro-omvormers) tegen een goede prijs en waren in staat tot een snelle levering. Hiermee deden zij een beter aanbod dan we kregen via andere aanbieders, oa via de aanbesteding van Vereniging Eigen Huis (in dit geval voor ons gunstiger, we kozen een grotere opbrengst itt een goedkoper systeem). Omdat er problemen waren bij het leveren van nieuwe dakpannen, moest de installatie twee keer worden uitgesteld. Hierbij was Zonafhankelijk zeer prettig en meewerkend. De installatie verliep op de afgesproken datum naar wens en het ziet er supergoed en netjes uit. We zijn er heel blij mee en genieten elke dag van de Enphase app, waar we kunnen zien wat het zonnetje vandaag voor ons heeft opgeleverd :-)

Goede service en vakbekwaam

Goed product geleverd. Zeer tevreden.

Echte vakmensen

Meerdere offertes ontvangen zonafhankelijk kwam met service, snelheid oplevering en kwalitatief mooie panelen. Top werk van gemaakt.

Snel en fijne service

Na met andere aanbieders contact te hebben gehad ben ik bij Zonafhankelijk super geholpen

Snel antwoord

duidelijke uitleg, helder en snel

Vriendelijk en correct

Snelle en vriendelijke service en montage en goede afwerking

• Snelheid/levertijd

Duidelijke voorlichting en snelle levering

Na een eerste aanvraag had ik snel contact met een medewerker en snel een kundige offerte. Binnen 3 weken zijn de panelen vakkundig gemonteerd en functioneren naar wens

• Snelheid/levertijd

Prima, snel, keurig conform afspraak geleverd.

Prima ervaring, snel en keurig opgeleverd.

Zutphenseweg 23

7418 AG Deventer

Over Zonafhankelijk

Zonafhankelijk is een Nederlandse zonne-energie aanbieder. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Deventer en wij bieden landelijke dekking vanuit onze werkplaatsen in diverse verduurzamingsdiensten. Ons team bestaat uit ervaren professionals die graag klanten helpen om het maximale uit ieder project te halen. Door onze bedrijfsstrategie zijn onze leden in staat om binnen aanzienlijke korte termijn al onze klanten te voorzien. Wij staan voor kwaliteit en vakwerk binnen de branche! Nederland is momenteel een grootschalige verduurzaming traject aan het doorlopen, de energiecrisis en de wereldwijde ontwikkelingen hebben ervoor gezorgd dat er volop beweging is binnen de branche. Wij spelen heel goed in de op marktsituatie en kunnen u voorzien van alle huishoudelijke services en gewenste duurzaamheid aanpassingen aan uw woning of bedrijfspand. Online zijn er de laatste tijd zoveel bedrijven te vinden dat u als consument door de bomen het bos niet meer ziet, het maken van de juiste keuze zonder enige kennis maakt dat u soms duurder uit kan zijn dan nodig. Als Zonafhankelijk ontzorgen wij u van al deze vraagstukken en geven wij deskundig en eerlijk advies!