uitstekende ervaring

zowel het offertetraject als de montage van de panelen ging uitstekend. De communicatie met de verkoop en planning ging prima.

Geweldige service

5 weken terug zonnepanelen installatie gehad door zonafhankelijk. Moet zeggen dat alles vlot en duidelijk verlopen is. Ook na de installatie netjes contact behouden. Niks op aan te merken, vooral zo door gaan.

Bedankt

Bedankt voor jullie eerlijke uitleg en mooie installatie.

• Snelheid/levertijd

Vakmensen bij zonafhankelijk, meerdere offertes aangevraagd en bij zonafhankelijk toch het beste gevoel en offerte ontvangen. Vakkundige monteurs die veilig te werk gaan en het systeem werkt perfect. Dankjulliewel!

Top bedrijf

Goed contact onderhouden met duidelijke afspraken. Snel geleverd en de installatie is netjes verlopen zeker om aan te raden. Top werk!

Professioneel bedrijf

Na meerdere offertes aangevraagd te hebben kwam Zonafhankelijk met een nette prijs en kon snel leveren, Steeds contact gehouden over het aantal panelen en hoe aansluiten in de meterkast, Na precies een maand lagen ze er al op dat was nog anderhalve week sneller dan eerst in de planning stond. Door vriendelijke monteurs die wisten wat ze deden. Twee dagen later heeft een elektro monteur alles keurig werkend gemaakt op zolder. Nog aanbevolen bij een collega van mij en die had ze er zelfs al met drie weken op liggen.

• Snelheid/levertijd

Tot in de puntjes. Van A tot Z(on)

Zeer kundig en fijne Firma. Van aanvraag tot het daadwerkelijk plaatsen. Alle vragen werden vakkundig en professioneel behandelt. Zeer snelle plaatsing door hard werkende monteurs. Al met al zeer blij mee. Zeker aan te raden om met deze firma in zee te gaan.

• Snelheid/levertijd

Ervaren vakmensen met passie!

Mijn ervaringen met dit bedrijf is zeer goed, ik had hiervoor een offerte geaccepteerd bij een ander bedrijf en er zou binnen 10 weken geleverd worden...na 2x uitstel en inmiddels een aantal maanden later heb ik mijn overeenkomst laten ontbinden met veel gedoe. Uiteindelijk via mijn collega op werk bij dit bedrijf beland en na 4 weken had ik 24 panelen werkend en al op dak! “Team Gold” heeft echt vakwerk geleverd, zelfs de meterkast is compleet vervangen voor minder geld en we zijn er super tevreden over! Ik moet wel zeggen dat ik het idee kreeg dat dit bedrijf zich kleiner voor doet dan dat ze zijn. De steiger bleek iets te klein voor de oppervlakte waar ze moesten zijn, na een belletje stond er nog geen 15 minuten later een 2e steiger en extra hulp voor de deur. Bedankt voor de keurige installatie!

gewoon goed

Ze belden netjes van te voren op dat ze iets later kwamen vanwege file. Vriendelijk en deskundig personeel die mee denken, omdat er een pijp op mijn dak in de weg stond en na overleg met hun toch tot een goede oplossing zijn gekomen. 13 panelen waarvan 5 op een plat dak en 8 op een schuin dak, in 6 uurtjes tijd was alles compleet en netjes.

• Snelheid/levertijd

Zeer snel en ziet er goed uit.

De aansluiting met het net duurde een paar dagen, maar nadat het werkt, zijn we erg tevreden.

Helder en beschaafd klantgericht

Ik heb met veel plezier een mooi contact ervaren tussen Zonafhankelijk en mijzelf. Vlot reagerend op persoonlijke wensen ook al kwam ik weer met een wijziging. Vlotte verwerking van bijgestelde offertes en een zeer nette (installatie) en heel vlotte (levering) zorgen ervoor dat ik dit bedrijf graag aanbeveel. Met bijzondere dank aan de klantenservice accuraat en menselijk!

• Snelheid/levertijd

Correct en op tijd zonder problemen geleverd, prima

In goed overleg, keurig geplaatst door een leuk stel internationale monteurs, die zeer snel en goed hebben gewerkt, uitstekend, ga zo door!

Top Team

Snelle levering Duidelijke afspraken lieve en nette jongens top Super bedankt met vriendelijke groet Jeroen en esther Roode

• Snelheid/levertijd

Zeer correct en zeer snelle levering

De mensen die het geplaatst hebben zeer correct en klant vriendelijk. Ik ben zeer tevreden en zal ze ook aanbevelen als het te spraken komt.

Gewoon goed

Werken netjes, aardig monteurs

Perfecte snelle service!

Snelle en prettige service

De mannen kwamen op tijd en waren binnen 4 uur klaar ( 6 zonnepanelen op een plat dak) De samenwerking onderling ging als een geoliede machine. En ze ruimden keurig de spullen op. Zelfs de stofzuiger is door hen gebruikt

Super service!!

Na wat miscommunicatie is het allemaal uiteindelijk goed gekomen, zeer vriendelijke medewerkers wij zijn super tevreden, nu wachten op de volgende installatie nl. de airco's :-) Ga zo door!!!!!!!

• Snelheid/levertijd

Op dag van plaatsing netjes gebeld dat ze iets later waren. Zonnepanelen snel en vakkundig geplaatst, personeel onderling ging leuk en goed met elkaar om. De elektricien was voor het team aanwezig, deze meneer luisterde hoe ik graag wilde dat kabel gelegd werd en heeft het keurig achter gelaten. Team Black, een dikke pluim

• Snelheid/levertijd

Een goede investering bij een prima bedrijf

Een ding zouden wij veranderd willen zien: het "GreenTeam" heeft goed werk afgeleverd, maar zijn zeer onveilig te werk gegaan. Er zijn geen veiligheidsbanden of -riemen gebruikt en ook geen stellage. Het ging allemaal wel goed, maar het was wel onverantwoord. Dit is het enige minpunt. Wij zijn verder zeer tevreden.

Deskundig

Niet aan toe te voegen

• Snelheid/levertijd

Het gehele proces is boven verwachting verlopen

Hele goede uitleg tijdens de beslisfase. Dennis heeft veel kennis en kan alle vragen goed toelichten. Verwachtingen zijn duidelijk gemanaged en in ons geval zijn we heel snel geholpen. Binnen 9 dagen na accepteren offerte lagen de panelen erop. Ook het team dat de panelen heeft geplaatst was heel professioneel. Denken mee met onze wensen en hebben heel netjes gewerkt. Dikke complimenten voor iedere schakel in dit proces.

• Snelheid/levertijd

prima bedrijf snel geleverd en zeer goeie monteurs

• Snelheid/levertijd

Niet alleen vakkundig maar ook servicegericht en betrouwbaar.

De firma Zonafhankelijk heeft bij ons 12 zonnepanelen geplaatst. En we kunnen wel zeggen naar volle tevredenheid. Het contact met de firma was correct en de verstrekte informatie kwam zeer vakkundig over. In het aanlooptraject werd goed geluisterd naar onze wensen die hier en daar na goed advies en met goede redenen werden aangepast. In de gevoerde gesprekken hadden we geen enkel moment het gevoel dat we met goedkope verkooppraatjes tot een beslissingen werden gedwongen. De dag voor plaatsing bleken de door ons bestelde panelen met schade te zijn geleverd aan Zonafhankelijk die uitstel van plaatsing geen optie vond en ons betere (duurdere) panelen leverde! De plaatsing door vriendelijke monteurs verliep snel en zonder enige problemen. Al met al een firma die iedereen zich wenst. Hebben we ooit weer een elektricien nodig dan nemen we weer contact op met Zonafhankelijk.

Hele goede ervaringen!!!

Ik kende deze onderneming niet. Kwam er terecht doordat ik via internet offertes aanvroeg. Vanaf moment 1 netjes te woord gestaan, goed advies (terwijl dit wellicht ongunstig voor Zonafhankelijk kon zijn), goede afspraken. Ik zou niet weten waarop ze kunnen verbeteren!

Zutphenseweg 23

7418 AG Deventer

Over Zonafhankelijk

Zonafhankelijk is een Nederlandse zonne-energie aanbieder. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Deventer en wij bieden landelijke dekking vanuit onze werkplaatsen in diverse verduurzamingsdiensten. Ons team bestaat uit ervaren professionals die graag klanten helpen om het maximale uit ieder project te halen. Door onze bedrijfsstrategie zijn onze leden in staat om binnen aanzienlijke korte termijn al onze klanten te voorzien. Wij staan voor kwaliteit en vakwerk binnen de branche! Nederland is momenteel een grootschalige verduurzaming traject aan het doorlopen, de energiecrisis en de wereldwijde ontwikkelingen hebben ervoor gezorgd dat er volop beweging is binnen de branche. Wij spelen heel goed in de op marktsituatie en kunnen u voorzien van alle huishoudelijke services en gewenste duurzaamheid aanpassingen aan uw woning of bedrijfspand. Online zijn er de laatste tijd zoveel bedrijven te vinden dat u als consument door de bomen het bos niet meer ziet, het maken van de juiste keuze zonder enige kennis maakt dat u soms duurder uit kan zijn dan nodig. Als Zonafhankelijk ontzorgen wij u van al deze vraagstukken en geven wij deskundig en eerlijk advies!