Vriendelijk ontvangen, gebit goed in onderhoud gehad en heel wat tips meegekregen, super vriendelijk!
Ben hier al jaren voor controle en eventuele behandeling. Altijd correct en vriendelijk en afspraken die nagekomen worden.
Het zetten van een implantaat is me 100 % meegevallen. alles werd goed van te voren uitgelegd, heel prettig.
Onderstaande antwoorden zeggen boekdelen. Tevreden.
De zorg is goed. Herinneringen aan afspraak zijn fijn. Het bekijken van de rekeningen via Infomedics is erg onhandig. Waarom wordt de factuur niet gewoon per email verstuurd. Parkeren kan een probleem zijn.
Goed
Mondzorg is van hoge kwaliteit en men krijgt er een zeer persoonlijke benadering en goede uitleg mbt de behandelingen
Zeer te vreden.
Daniel vos is zeer goed en duidelijke in uitleg over de behandel methode. Verder is hij een prima tandarts.
Een tandarts die zeer bij de tijd is en zeer gedegen werk aflevert. Een helder advies geeft, dat logisch in elkaar steekt en vervolgens het conform afspraak uitvoert. Ook een fijn team om zich heen heeft gevormd.
Voel me gezien en gehoord !
in de wachtkamer hoef ik niet lang te wachten en wordt er zorgvuldig werk uitgevoerd en goed geadviseerd.
Wij worden altijd prima behandeld.
Mijn 93 jarige moeder wordt door Ger van de Ven en team altijd respectvol en zorgvuldig geholpen met een duidelijke uitleg.
Ik heb niet lang hoeven wachten. De assistente en tandarts waren vriendelijk en werkten efficient
Als je al ruim twintig jaar van Eindhoven naar Weert rijdt om door tandarts Vos behandeld te worden, lijkt mij verder commentaar overbodig.
Goed en snel behandeld
Ik ben erg tevreden. De tandarts levert hoge kwaliteit en het personeel is altijd super vriendelijk. Ik vind het vaak wel erg lang duren. De laatste controle afspraak duurde 1,5 uur. We hebben een klein uur gewacht voordat we aan de beurt waren en dit terwijl we gewoon een afspraak hadden. Dit is wat mij betreft een ontwikkelpunt. En wat betreft de wachtkamer, zeker omdat we vaak lang moeten wachten, mag daar meer te lezen liggen en voor de kinderen wat boekjes of spelletjes. (Iets wat niet mee te nemen is.) Bij de huisarts of in het ziekenhuis hebben wachtruimtes ook een klein kinderhoekje.
De laatste tijd zit de agenda behoorlijk vol en moet je lang wachten op een behandeling, mede daardoor heeft mijn echtgenote voor een andere praktijk gekozen. Vol = vol en kan er ook een tijdelijke opnamestop gehanteerd worden. Zelf ben ik al vanaf begin onder behandeling bij dhr. Vos en dat bevalt goed, maar dat vinden volgens mij meer mensen en daardoor loopt de beschikbaarheid tegen de grenzen aan.
Verschuiving van medische zorg naar commerciële zorg. Er wordt onvoldoende gecommuniceerd. Mail blijft onbeantwoord. Heb meer het gevoel dat ik commerciële client ben dan patiënt. Deze beoordeling is gericht op de totale praktijk en niet op een "zorgverlener" specifiek.
Beste Peter, Vervelend te horen dat jouw ervaringen met de praktijk zo zijn gelopen. Mocht we hierin iets kunnen betekenen wil ik je vragen contact op te nemen met de praktijk. Met vriendelijke groet, Corina Geraets - Netten Praktijkmanager
Rustige deskundige tandarts
Sint Maartenslaan 41
6001 CC Weert
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.