Advies, neem gesprekken op! Ontevreden met eindresultaat facings

Ik kwam hier terecht door de geadverteerde expertise met facings. Ik had facings van composiet en was op zich tevreden over de uitstraling, maar ze waren erg verkleurd. Bij de oriënterende gesprekken kreeg ik een goed gevoel bij deze praktijk. Ik kreeg veelvuldig te horen dat de tandarts pas tevreden zou zijn als ik dat was. Toen echter het moment kwam om de modellen te maken had ik opeens weinig inspraak meer, vragen die ik stelde over de uiteindelijke vorm werden afgedaan met dat zij echt wel wisten wat ze deden en dat ik hierop kon vertrouwen. Toen de facings uiteindelijk klaar waren om te plaatsen werden deze op mijn tanden gezet. Ik schrok omdat ze er volledig anders uit zagen dan mijn "oude" tanden, en ze kwam veel verder naar voren. Ik gaf dan ook aan dat ik er heel erg aan moest wennen toen de tandarts vroeg wat ik ervan vond. Hij gaf aan dat het inderdaad een kwestie van wennen was, en dat ik het tijd moest geven. Ik kreeg toen de indruk dat hij ze wat beter ging vastzetten zodat ik het beter kon zien. Thuis kreeg ik last met eten, de facings voelden "los" aan, en er zit nu zoveel ruimte tussen mijn voortanden dat ik bijvoorbeeld spaghetti niet meer prettig kan afbijten. Toen ik de tandarts vroeg of dit nog te herstellen was bleek dus dat dit niet meer kon door de permanente bevestiging. Ik schrok hiervan, en gaf dit ook aan. De tandarts gaf toen aan dat hij me dit duidelijk zou hebben verteld, en gevraagd zou hebben of ik echt zeker wist dat de facings permanent wilde maken. Aangezien ik echter op geen moment zeker was van de uitstraling zou ik dit zeker niet hebben goedgekeurd. Toen ik dit aangaf werd mij verteld dat ze dit altijd duidelijk vragen, en dat hij het ook zo in de logboeken zou hebben gezet. Op dat moment werd het mijn woord tegen het zijne, en snapte ik dat ik geen poot had om op te staan. Ik zou dus zeker aanraden gespreken op te nemen. Ik ben erg teleurgesteld in deze tandarts, ik voel me voor leugenaar uitgemaakt, en ongehoord.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee

Overstap

Toen we het bericht kregen dat tandarts Verberne zou gaan stoppen besloten we om dan over te stappen naar een tandarts in onze woonplaats Roermond. Hij zou nog een jaar doorgaan in jullie groepspraktijk, en zo lang hadden we dan ook nog willen blijven. We werden op 13 april onaangenaam verrast door de mededeling dat tandarts Verberne zo ziek is dat hij zijn plan niet meer kan uitvoeren. We vinden het jammer dat jullie niet de moeite hebben genomen om dat eerder te communiceren. Nu werden we voor een voldongen feit gesteld. Daarnaast had mijn vrouw ook veel moeite met de andere aanpak van het reinigen van het gebit. Ze heeft er nog steeds last van. We hebben ons inmiddels aangemeld bij het Tandheelkundig Centrum Roermond en verzoeken jullie om de op 13 april gemaakte foto's en andere gegevens door te sturen naar TCR. Tandheelkundig Centrum Roermond Kapellerlaan 104-106 6045AJ Roermond www.tandheelkundigcentrumroermond.nl 0475-333218 Met vriendelijke groet Wim en Yvonne Jennissen Joep Nicolasstraat 410 6041JZ Roermond 06-33754955 // 0475-333429

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Beste tandartspraktijk

Ik kom al jaren bij deze praktijk samen met mijn 2 kinderen en mijn man inmiddels ook. Wij gaan graag naar de tandarts, ze zijn eerlijk, kundig en lief. Iedereen die een goede tandarts zoekt, hier moet je zijn.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Vriendelijkheid en Deskundigheid gaan hier hand in hand.

Zeer bijzonder om te ervaren dat ons gezin heel graag naar de tandarts gaat. Ik heb al verschillende kennissen met (grote) gebitsproblemen doorgestuurd, En allen zijn uitermate tevreden over de resultaten. Zeer vriendelijk en zeer vakbekwaam ! Top

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

De wastafel bij toilet/wachtruimte is vaak niet schoon.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Heel vriendelijk, fijn en meedenkend personeel

zie hierboven

Zeer professionele tandartspraktijk!

Kom hier al van jongs af aan. Goed team van zorgverleners en vertrouwd.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Fijne ontvangst en prima behandeling!

Fijne praktijk

Fijne praktijk met kundige medewerkers.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Pas voor de eerste keer bij nieuwe praktijk geweest. Voorheen bij dr. Verberne.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Al ruim 40 jaar uitstekend.

40 jaar geleden terecht gekomen met een slecht onderhoud gebit. Flinke opknapbeurt gehad. Daarna periodieke controle. In die 40 jaar diverse behandelingen gehad. Altijd met goed resultaat. Nooit slechte ervaring mee gemaakt. 99% pijnloze behandelingen. Dik tevreden! Leuke teams.

Professionele vriendelijke praktijk.

Vertrouwd en deskundig.

Professioneel

Altijd professioneel geholpen

Veilig, deskundig, informatief

Als wij niet buitengewoon content waren geweest met leo dan zouden we niet zo n 20 jaar op en neer zijn gereden van den haag naar eindhoven!!!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Heel vriendelijk en echt heel goed

Ik ben geen held wat betreft tandartsenbezoek. Maar ik moet je zeggen dat Leo mij over die angst heeft heen geholpen, hij is vriendelijk en zeer professioneel. Ook de mondhygiëniste is heel vriendelijk en zorgt ervoor dat je geen pijn voelt. Ben erg tevreden.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Professioneel en vakkundig

Blij met mijn nieuwe kronen. Ik werd vlot geholpen, men ging doortastend en vakkundig te werk. Goed advies en professionele, vriendelijke bejegening.

uitstekend

Al jarenlang uitstekend behandeld zonder problemen.

Top kliniek

Zeer bekwame tandartsen, altijd vriendelijk en betrokken. Ook niet te vergeten de mondhygiëniste Lisette!

Gezellig, informeel en ontspannen

Prima!

Altijd vriendelijk geholpen door alle medewerkers. Houden rekening met wat jij denkt en voelt. Prima omgang met kinderen. Geduldig. Verstaan hun vak. Geen enorm lange wachttijden. Met pijnklachten, begrip en je kan snel terecht. Ben al sinds puber bij deze praktijk en inmiddels de 50 gepasseerd en heb nog steeds geen enkele reden om hier weg te gaan.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Prima, tandarts altijd netjes en kundig.

Gemoedelijk

Doordat mijn vorige tandarts is opgegaan in uw samenwerkingsverband was het mijn eerste consult.Het ontvangst was fijn.

Goede ervaring

Goede ervaring.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Eindelijk niet meer zo zenuwachtig!

Al jaren onze tandarts! Altijd heel informeel en bij Lilian is het eigenlijk zelfs gezellig. Ons gebit wordt in topconditie gehouden!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

In eerste instantie heel tevreden, achteraf blijkt boevenpraktijk

Mijn eigen tandarts verwees me hiernaartoe omdat hij niet datgene kon leveren wat ik nodig had. Op het begin was ik erg tevreden maar al snel ging het mis toen ik vroeg of alles op één factuur kon omdat iemand anders de rekening op zich nam, bleek dat dat niet was gebeurd ook al kreeg ik meerdere emails dat ik me daarover geen zorgen hoefde te maken. Toen ik vroeg of dit met terugwerkende kracht kon was het antwoord nee, en toen ik wilde weten waar het mis was gegaan kreeg ik direct een sneer terug dat het mis was gegaan bij infomedics en niet bij Miranda, echter heeft Infomedics mij duidelijk via mail en telefoon laten weten dat de facturen wel degelijk via Miranda los zijn ingeboekt. Jammer, want door deze fout heb ik een betalingsregeling moeten treffen.. Vervolgens brak mijn noodbrug af net na sluitingstijd op dezelfde dag dat het bij deze kliniek was vastgezet, en ik moest hiervoor betalen bij mijn eigen tandarts. Ook dit werd niet even netjes tegemoet gekomen door Leo. Dan, na vijf maanden kom ik langs om de brug vast te zetten (wat ook al bij de prijs van 4000 euro inbegrepen zit, dat staat duidelijk op de factuur, en in de mail die Miranda mij gestuurd heeft), durven ze toch nog even te proberen om nog meer geld afhandig te maken. Jawel, 55 euro voor tweemaal gebitsreiniging en een controle. Terwijl ik kwam voor het vastzetten van mijn brug waarvoor dus al duizenden euro's was betaald. Toen ik belde om te vragen waar die 55 euro voor was werd het mij niet op een normale manier uitgelegd maar er werd verteld dat het al de zoveelste keer was dat IK ergens een probleem van maakte en dat mijn volgende afspraak eruit gehaald was en dat ik niet meer terug hoefde te komen. Bij deze heb ik een melding gemaakt bij de Nederlandse Zorg Autoriteit en ik hoop dat mensen hun facturen beter controleren want dit is gewoon fraude. En door er op deze manier op te reageren is echt heel erg! Jaren gespaard om zo behandeld te worden doet heel veel verdriet..

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld

Floralaan West 316

5644 BP Eindhoven