Ik ben heel erg tevreden over deze tandpraktijk!

Ik heb me recentelijk aangemeld bij deze praktijk. Direct een afspraak gemaakt, niet lang hoeven wachten. Contrôle. Daarna heeft de mondhygiëniste de boel schoongemaakt. Pijnloos, terwijl ik daar wel andere ervaringen mee heb gehad. Gaatje ontdekt dat, ook weer snel daarna, gevuld kon worden. Ook weer pijnloos. Kortom, ik ben hier blij mee!

• de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja

Prima tandarts

Zeer tevreden.

Gericht op de zorgvrager

Luisteren goed naar de zorgvrager. Afspraak maken gaat makkelijk.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Geen pijn.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Nee

Niet prettig

Ik ben patiënt van mevr Limburg, op haar verzoek heb ik 2 kiezen opnieuw laten vullen. Toen ik op de praktijk kwam, werd ik door een door mij onbekende tandarts (vrouw) geholpen. Nadat ik was verdoofd en toch nog alles voelde gaf ze mij nog een paar extra prikken. Tijdens de behandeling haalde ze mijn onderlip open (ronde huls die om je kies wordt geschroefd) Toen ze klaar was zei ze”U kunt nadat de verdoving is uitgewerkt pijn krijgen en dan kunt paracetamol innemen”. Toen de verdoving was uitgewerkt had ik aan de binnenkant van mijn wang (rechtsboven) een grote wond, die na 1,5 week over was. Nu kan ik sindsdien ook niet tussen deze 2 kiezen flossen omdat het dan gaat bloeden. Graag wil ik dat mevr Limburg er zelf naar kijkt, bij terugkomst van mijn vakantie op 11/4. De tandarts die mij geholpen heeft, daar wil ik nooit meer iets mee te maken hebben. Nog nooit zo’n slechte ervaring gehad!!!

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Zie boven, zij heeft mij tijdens de behandeling een wond aan de binnenkant van mijn wang bezorgd
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Onbekend

Tand kwam los uit onderprothese

Een paar weken nadat ik de onderprothese was gaan dragen viel er spontaan een tand uit. Dat had ik absoluut niet verwacht. Maar ik kon de tand ‘redden’ en hij is opnieuw in de prothese bevestigd.

• de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Prothese zat na reparatie een tijdje minder lekker.

Op je gemak in de tandarts stoel

Mijn angst voor de tandarts is enorm, hier wordt er serieus aandacht aan gegeven. Ik voel me op mijn gemak en heb een stuk minder angst..

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

De tandarts doet vakkundig haar werk.

Jammer dat de assistente geen mondkapje draagt. Die is immers ook dicht bij de patiënt. En ik vind het qua hygiëne belangrijk dat de assistentes ook een mondkapje dragen.

Zorgvuldig

Prettig contact met de tand technici. Grondige rwinigingsbeurt, niets gevoeld —> geen pijn. Adviezen+ ik heb besloten geen suiker inde vorm v kowkjes te eten. Soms mislukt het, masr het is een streven. Tegen de plak.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandartsassistent

Goede behandeling

Word altijd goed voorbereid wat er gaat gebeuren

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

Kundig en vriendelijk

Ik vind de tandarts en het overige personeel kundig en erg vriendelijk. Voel me op mijn gemak.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Altijd prettig contact en goede behandeling.

Fijn contact en wordt rekening gehouden met wensen. Mondhygiënische behandeling wel prijzig.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.

netjes en prima geholpen

Vrolijke mensen, in nood proberen ze je altijd te helpen

Professionele zorg.

Goede medewerkers en tandartsen

Onpersoonlijk

Tijdens mijn laatste 3 bezoeken voelde ik mij een nummer, een ‘casus’ ipv een klant. De behandelend tandarts keek mij niet aan tijdens voor- en nabespreking. Ze was kundig maar maakte geen contact met mij. Ik denk dat sinds +/- 1 jaar te merken. Er is iets veranderd door het grote personeelsverloop. Gelukkig zijn er nog een paar oudgedienden!

• de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.

Ontzettend warm ontvangen

Geduld, meedenken

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Preventieassistent

Fijne tandartsenpraktijk

Sinds vorig jaar patiënt bij de praktijk. Snelle behandeling indien nodig en ook nog naar volle tevredenheid. Niets gebeurd zonder goed overleg. Aanrader!!

normaal

ik vind het jammer dat je steeds een andere assistente krijgt die je gebit reinigt, iedereen werkt anders. Deze keer had ik gelukkig een bekende

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Denken goed mee en altijd vriendelijk.

Persoonlijk, denken goed mee, gezellige sfeer en erg behulpzaam. Maar vooral het meedenken over jouw persoonlijke situatie en wensen. Fijn met al die mensen die worden opgeleid.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Afspraken worden zorgvuldig verwerkt.

Qua technische behandeling heb ik geen reden negatief te oordelen. De tansheelkundige zorg is vrijwel altijd , onvermijdelijk, onprettig. Maar doorgaans doet de behandelende persoon zijn/haar best zo enigszins mogelijk pijn en overlast te voorkomen c.q. te bestrijden.

prima overleg

Hoor en wederhoor is prima, fijne assistente werkt nauwkeurig, tandarts ervoer ik als goed professioneel.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.

Heel fijne persoonlijke en deskundige behandeling.

Ik heb met deze tandartsenpraktijk enkel heel positieve ervaringen. Kan niet beter! Hartelijke groet, Joke Roenhorst-Jansen Geb.16-11-1942

Uitstekend. Kundig en vriendelijk

Prima service en kundig personeel

prima omgeving

goede bekwame assistente en mondhygiëniste

Overwelving 6

7201 LT Zutphen

Over Tandartspraktijk De Overwelving

Wij zijn een vooruitstrevende, allround tandartsenpraktijk. Met specialisaties in orthodontie, parodontologie, kindertandheelkunde, endodontologie, lachgas, implantaten, bleken en cosmetische tandheelkunde. Zo kunt u op 1 plek terecht bij dezelfde, vertrouwde gezichten, voor alle mondzorg die u nodig hebt. Ook bij complexe tandproblemen.