Vriendelijk en pijnloos geholpen

Vriendelijke ontvangst en de afspraak begon op de afgesproken tijd. De behandeling was prettig en snel.

• Wat vond u van de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden? N.v.t.
  • Wat vond u van de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was? N.v.t.
  • In hoeverre is er rekening gehouden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling?
  • Hoe heeft u de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) ervaren?
  • In hoeverre was er sprake van persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)?
  • Hoe heeft u de behandelruimte ervaren (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)?
  • Wat vond u van de zorgvuldigheid en deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan?
  • In welke mate is er rekening gehouden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)?
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling?
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Mondhygiëniste
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.

Zie hier onder

Op tijd, snel , vakkundig, voor zover mogelijk ontspannend. Eind resultaat zeer goed.

• Bent u vooraf geïnformeerd over de specifieke benodigde behandeling? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd over de kosten? Ja
  • Bent u vooraf geïnformeerd welke zorgverlener u zou helpen? Ja
  • Weet u wat het beroep is van de zorgverlener die tijdens uw laatste behandeling mondzorg heeft verleend? Tandarts
  • Droeg de zorgverlener een daarvoor geschikt uniform? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u hier verdere toelichting over geven? N.v.t.

Ben heel tevreden over mijn overstap van Arnhem naar Zutphen

vriendelijke ontvangst goede wachtruimte m.i. terzakekundige behandelaars

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee

Zorgvuldig en bekwaam

Prima ruime wachtruimte, afspraak op tijd en prettig contact

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts

zeer tevreden

kan de praktijk bij iedereen aanraden

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, maar uitloop werd gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk

ik heb een zeer positieve ervaring bij Tandartspraktijk De Overwelving

zeer vriendelijke hulpverlening, zeer deskundig door iedereen in de praktijk. Ik vind ook de ontspannen sfeer heel belangrijk, ik werd goed op mijn gemak gesteld. Ik heb 4 implantaten gekregen met bot toevoeging, en kan nu voor het eerst in 10 jaar weer kauwen op mijn voedsel wat beter is voor mijn maag. De beste tandarts die ik ooit gehad heb. Dit team kan ik iedereen aanraden. Hartelijk dank dr. Vijgen en team.

Veel wachten

Ik vind dat ik vaak lang moet wachten, zelf als de praktijk net open is, word ik niet op de afgesproken tijd geholpen. Als de assistent (functie weet ik niet) mij dan geholpen heeft moet ik weer wachten op een nacontrole van de tandarts. De afgelopen keer was het heel bijzonder. Ik had eerst een afspraak gemaakt online. Die werd via een mail gecanceld met de mededeling dat de tandarts er niet was omdat zij vakantie had. Dan zou je verwachten dat zo’n tijdslot niet open staat. Ik moest zelf contact opnemen met hen… en de nieuwe afspraak kon pas 1 1/2 maand later. Ik was er om 8 uur ‘s morgens Mijn gebit was gereinigd. Hoewel ik 3/4 jaar niet was geweest, werd dit veel minder uitgebreid gedaan dan de vorige keren. Daarna moest ik wachten op de tandarts, maar na een poosje wachten kreeg ik te horen dat de tandarts net een behandelkamer in was gegaan voor een behandeling en ze konden niet aangeven hoe lang dat zou duren. Ik kon kiezen om een onbekende tijd te wachten, een nieuwe afspraak te maken of de gebitscontrole weer met een half jaar uit te stellen. Ik heb het idee dat er qua planning dan iets niet goed loopt. Qua behandelingen de afgelopen jaren ben ik tevreden, maar niet qua planning en wachten.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee

Fijne tandartspraktijk

Ik ben al wel 20 jaar bij deze tandarts. Altijd een goed advies en snelle behandeling voor behoud van mijn tanden. Vriendelijke tandartsen en assistentes.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Werd geholpen door assistent, die niet alles beheerste.

Niet volledig tevreden met manier van behandeling

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Deskundig uitgevoerdmaar niet fijn om te ondergaan

Bijzonder

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Warm welkom en duidelijke uitleg

Super vriendelijke mensen van bali tot tandarts. Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren of wat de keuzes zijn en de kosten. Als ze merken dat je toch nog wat pijn voelt gaat er gelijk wat verdoving bij zo fijn om hier niet om te vragen! Heel ontspannen sfeer.

Tevreden

Tevreden

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja

Altijd goed!

Kom hier al jaren. En altijd tevreden!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Gezellig, attent, overleg en aandacht…waardevol in deze maatschappij!

Zie hierboven.

Slecht advies

Laat maar aanzien zo lang het duurt, niks meer aan te doen, eventueel na fistel/wortels kiezen verwijderen, geen goede oplossing aangeboden na verwijderen kiezen dan blijft er een gat of gaten achter, helaas!

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.

Prima behandeling.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Daar kan ik niets meer aan toevoegen.

Super fijn

Door mijn angst is het lastig om naar de tandarts te gaan,, maar Marc Vijgen weet precies hoe hier mee om te gaan.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Angst voor tandarts door deze praktijk niet meer! Geweldig!

Geweldig geholpen! Geen angst meer!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Een buitengewoon fijne tandartsenpraktijk.

Prettige beleefde en ongedwongen ontvangst en sfeer in een zeer gerieflijke wachtruimte. Professionele behandeling door zeer toegewijde vakmensen, die het menselijke aspect niet uit het oog zijn verloren.

Liefste tandarts van zutphen

Nou ik ben hier komen wonen in Zutphen en toen was ik op zoek naar een tandarts maar iedereen zei nee we hebben geen plek.. dus ik had geen tandarts maar toen kreeg ik zo'n erge ontsteking in mijn mond.. dat ik heel moeilijk kon ademen.. heb elke tandarts in Zutphen gebeld of ze me konden helpen en niemand wou me helpen ook al kon ik bijna niet ademen.. toen ik de overwelving had gebeld eerste wat dat meisjes zei is kom nu is geen probleem en toen moest ik met spoed naar de kaakchirurg.. ben zo blij dat hun wel heel lief zijn tegen mensen die het echt nodig hebben..

Prima behandeling, maar slechte communicatie

Prima behandeling, maar slechte communicatie

Uitstekend!

Ik word vriendelijk ontvangen en hartelijk geholpen.

Overwelving 6

7201 LT Zutphen

Over Tandartspraktijk De Overwelving

Wij zijn een vooruitstrevende, allround tandartsenpraktijk. Met specialisaties in orthodontie, parodontologie, kindertandheelkunde, endodontologie, lachgas, implantaten, bleken en cosmetische tandheelkunde. Zo kunt u op 1 plek terecht bij dezelfde, vertrouwde gezichten, voor alle mondzorg die u nodig hebt. Ook bij complexe tandproblemen.