Heel goed
In Herpen kon dit voor de deur Je moet een trap op
Duidelijk uitgelegde en goed uitgevoerde behandeling. Zeer correcte tandarts en ook overig personeel heel attent en correct.
Goed
Goed
Heldere afspraken met herinnering. Goede behandeling en duidelijke uitleg met stappenplan ter verbetering van het thuis goed onderhouden van je gebit.
Geduldig en goed behandeld tijdens de controle.
Een afgebroken sukje vulling snel en goed vervangen Waarom is de praktijk in Herpen dicht?
jammer dat de lokatie in Herpen zomaar verdween, deze lokatie is wat moeilijker te bereiken en verder weg. verder fijn en goed geholpen. vriendelijke sfeer
Prima
Na een klacht kon ik de volgende dag gelijk terecht. En netjes op de afgesproken tijd.
Geruststellend, netjes, vriendelijk zoals de tandarts als de mondhygiëniste .
Ik ben altijd beetje bang voor de tandarts maar dat was niet nodig. Vriendelijke tandarts. Legde alles goed uit
Betul is deskundig, vakbekwaam, vriendelijk, houdt rekening met mijn angsten, vertelt wat ze gaat doen. Super!!
Goed is goed
Mijn ervaring met tandarts praktijk Ravenstein (en Herpen) is al jaren goed te noemen. Heb dan ook geen noemenswaardige problemen met mijn gebid gehad ,gelukkig Bij calamiteiten zoals een afgebroken tand wordt goed en in mijn geval snel genoeg gehandeld. De heer Gurkan is mi zeer prettig en deskundig en ook mevr. Betul is een prettig en deskundig. Helaas een klein punt van kritiek: ondanks dat ik een goede verzekering (zilveren kruis 3 sterren) heb voor tand zijn de tarieven dermatig (niet laag/te hoog) dat ik bij zowat alles nog extra moet bijbetalen.en jaarlijks niet aan mijn max vergoeding kom van de verzekering maar wel extra moet betalen.....neem aan dat het komt door het gerekende tarief. ??? misschien dat we daar eens over moeten praten ,door eea anders op te schrijven bv ?? Graag zie ik een reactie tegemoet. mvg Frans Hoefnagels 06-50630438
Goed geholpen
Luisteren naar vragen en aanmerkingen en lossen deze naar tevredenheid op. Deskundige tandarts
Goed
Vlot aan de beurt en controle verliep ook soepel. Ook voor mijn zoontje goed verlopen.
Communicatie verloopt niet goed. Normaal krijg je een mail van te voren wanneer er een afspraak is. Nu dat er een afspraak was en dat we niet op zijn komen dagen... Had alweer na half jaarlijkse controle gemoeten. Geen oproep dus proberen zelf online een afspraak te maken. Moet ik vanalles invullen om een code te krijgen wacht nu na weken nog op antwoord....
Enige minpunt is dat er geen lift is voor mensen die geen trap kunnen lopen. De wachtruimte vind ik na de verbouwing veel slechter, ongezellig en lastig dat je genoodzaakt bent de behandelkamer in te kijken.
omdat ik grote angst heb , is t altijd extra spannend om naar de tandarts te gaan. Gelukkig houd “mijn tandarts” er rekening mee en ben ik blij dat t mij juist niet tegenhoud om te gaan! Dus:zeer tevreden!
Ik ben gewoon tevreden met hoe de behandeling is gegaan.
Doodsbang ben ik voor de tandarts. Geef dat ook aan en dan zijn verrassingen zoals een andere behandelend arts dan waar ik de controle bij heb gehad héél vervelend. Op verzoek van de praktijk is de gemaakte afspraak vervroegd, zonder dat daarbij vermeld is dat het dan wel bij een andere arts is. Zeker als het voor mij ook nog een onbekende is en bovendien die héél voorzichtig werkt; letterlijk 2x bijspuiten voordat de verdoving werkt, komt dan niet geruststellend over. Een opmerking 'als je gestrest bent dan werkt de verdoving minder' is dan een niet helpende opmerking.
Nieuwstraat 11
5371 AH Ravenstein
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.