
Tandarts en mondhygiënste zijn super lief, stellen je op je gemak.
nvt
Vriendelijk en efficiënt
fijne behandeling, mijn tanden zijn weer o.k.
Ze legde uit wat ze ging doen en was heel rustig en geduldig
Redelijk goed geholpen
Er worden goede oplossingen voor behandelingen gevonden.
prima
Service wordt slechter en slechter, ik overweeg om over te stappen.
Snel en zorgvuldig geholpen met voldoende uitleg voor goede preventie
Te veel afzeggingen en verzetten afspraken Slechte telefonische bereikbaarheid
-
Veel wisselingen van de wacht maar zowel de arts als mondhygiënist verstaan hun vak uitermate goed. Helaas wel veel ziekte en verschoven afspraken en zeer slechte telefonische bereikbaarheid.
Het was onmacht omdat ik te laat aankwam en daarom deed ze zo onvriendelijk en moest ik gedurende de korte behandeling ( 15 min ipv 30, zei ze) omdat ik te laat aankwam horen dat ik 15 min te laat ben gekomen. Ook na afloop van mijne korte behandeling, hoorde haar zeggen tegen haar volgende patiënt, terwijl ik nog in de wachtkamer ben, dat haar vorige patiënt 15 min te laat is gekomen en vandaar dat ze haar later ophaalt . Dit terwijl mijn behandeling gekort werd omdat ik te laat was gekomen. Ik voelde me gekwetst en niet gehoord omdat ik normaal gesproken zelden ergens te laatkom
Jammer dat er door ziekte bij personeel nogal eens de afspraak wordt afgezegd.
Je wordt erg serieus genomen, er is altijd ruimte voor bevraging.
Nu nog steeds niet het doel bereikt. Steeds komt er weer iets nieuws bij.
Ik ben erg tevreden met de zorgvuldigheid en de goede voorlichting.
Ben al ruim 15 jaar patiënt bij Carnisse Mondzorg. In de loop der jaren naamsverandering praktijk en verschillende tandartsen en assistenten meegemaakt. Zo bouw je geen vertrouwensband op. Ben al jaren van plan om weg te gaan en naar een andere tandarts, maar dan is er een nieuwe tandarts en dan denk je:"Kom probeer het nog even." En dan krijg je volgend keer weer een ander tandarts. Tijd om van praktijk te wisselen....
Uitstekend
Goede ervaringen met zowel de tandartsen als met de mondhygiënisten.
Vriendelijkheid bij aankomst was niet fijn, omdat ik wat later was (ivm drukte op de weg). Onderweg werd ik om 12.11 door Hamza gebeld (afspr was om 12.15) of ik nog zou komen, waarop ik antwoordde: ‘ja, ik ben onderweg’. Toen ik bij de balie aankwam zei hij in het bijzijn van andere patiënten in de wachtkamer : ‘u bent wel te laat’! Idd, ik was paar min te laat, dat wist ik zelf ook wel…maar daarom hoef hij mij niet zo autoritair toe te spreken, alsof ik een klein kind ben, en hij nb al wist dat ik eraan kwam. Onnodig, en is zeker nooit eerder gebeurd in de 24 jr dat ik daar al patiënt ben. Ovr wel met de juiste kennis en ervaring behandeld. Maar er zijn zoveel nieuwe mensen, waardoor niets meer is zoals het was. Zo bleek bij navraag dat tandarts Wim, die 24 jr eigenaar was, is gestopt…dit geheel zonder kennisgeving, en uitleg wilde ze ook niet geven… Niet zo netjes, en jammer dat het zo moet gaan in deze kundige en langlopende praktijk.
Niet zoveel andere tandartsen in de praktijk. Het komt de Kwaliteit niet tengoede.
Hele fijne tandarts, klein hoekje van mijn ondertand af (slijtage) tijdens regulier consult met composiet hersteld, zeer mooi resultaat (niet zichtbaar). Vooraf verteld dat een dergelijke reparatie wat kwetsbaar kan zijn, voorzicht zijn met harde broodjes eten. zijn nu ruim half jaar verder, zit nog perfect
Vriendelijk en netjes geholpen
Middeldijkerplein 16-18
2993 DL Barendrecht
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.