Dat is goed.

De afspraken worden niet altijd juist geplaatst. Ik vraag naar de tandtechnieker i.v.m. teveel speling rechts onder van m’n kunstgebit. Ik heb implantaten. De technieker was ziek. Wat nu. Toen moest ik maar naar de implantoloog. Daar werd ik al ontvangen met de mededeling dat hij mij misschien niet kon helpen. Hij heeft ‘n paar minuten aan de ruiter zitten rommelen, maar dat had geen resultaat. Toen werd er voor mij in de kelder ‘n afspraak gemaakt. Tot nu toe geweldig. Waarom niet meteen daar naar toe. In dat soort dingen zijn zij thuis. Maar het mooiste komt nog dat ik ‘n rekening krijg van de implantoloog waar ik geweest ben. Een rekening van € 26,75 met de omschrijving consult voor periodieke controle. Schandalig. Ik ben voor heen en terug rijden ook ‘n uur kwijt. Ik woon bij de A1. Ik moet dus van noord naar zuid Amersfoort. Ik heb ook mijn bezigheden. Ik heb inmiddels contact opgenomen over die rekening, maar nog niets gehoord.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Onbekend

Kundig

Luisterend oor, knap restauratiewerk

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Klant gericht bezig .

Je wordt vriendelijk ontvangen en kan meestal direct richting behandelkamer. Er heerst rust en men neemt de tijd om te overleggen en vragen te stellen. Eigen inbreng wordt ook meegenomen. De sfeer van het behandel team is efficiënt, maar ook de omgang is amicaal. Maar ook al is iedereen goed bezig. Het is niet mijn hobby om hier vaak te komen. Behandeling is bijna pijnloos en in prikken zijn ze goed in en daar wordt ik blij van.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Opnieuw behandeld meestal direct.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

Heel correct geholpen

Behandeling is nog bezig

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Deskundig, vakmanschap en vriendelijk.

Implantoloog dr. J. Brouwers heeft bij mij meerdere implantaten op zeer vakkundige wijze geplaatst . Informeert je op heldere wijze wat hij doet en zorgt ervoor dat de behandeling pijnloos verloopt. Is bovendien betrokken bij zijn patiënten.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Geen complicaties gehad, voorzorgmedicatie recept meegekregen.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

De behandeling is reuze mee gevallen.

Wat ik wél vervelend vind is dat het allemaal zo langzaam gaat en in die tussentijd heb ik nog steeds een probleem want het ondergebit wandelt nog steeds mijn mond door en dat is pijnlijk. Het probleem wordt te traag als de implantaten erin zitten. Ik houd van doorgaan en afmaken zodat ik weer eten kan.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Ik verdraag geen antibiotica dus heb ik steeds veel gespoeld met speciaal mondwater.

Alles is gegaan zoals vooraf gepland

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Geen onbesproken last gehad
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Een zeer deskundig team medewerkers met zeer vriendelijke uitstraling

De diagnose is zorgvuldig vastgesteld d.m.v. onderzoek. Vervolgens is er een behandelplan opgesteld door de arts en met mij besproken / toegelicht. Er is een tijdspad uitgezet en een offerte opgemaakt. De behandeling is zorgvuldig uitgevoerd en tijdens de behandeling bijgesteld om het helingsproces optimaal te laten verlopen. Er zijn geen complicaties geweest. Tijdens de behandeling word je heel vriendelijk ontvangen en afspraken worden nagekomen of in overleg verplaatst. Ik ben heel tevreden over de behandeling en het resultaat.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Uitstekende ervaring. Op alle vlakken maximaal vertrouwen in professionaliteit van instelling

De behandeling bestond uit meerdere onderdelen. Deze waren vooraf goed toegelicht. Ingrepen werden met grote zorgvuldigheid uitgevoerd en alles werd toegelicht. Vriendelijkheid van alle betrokkene is opvallend onderscheidend. Knap om zo een team bij elkaar te krijgen

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Ik ben heel tevreden en blij dat ik patiënt ben bij hen.

Bij pijn en klachten kan ik snel terecht, begrip voor mijn klachten. Goede bejegening.

vakkundig en plezierig

De stappen tot nu toe naar het plaatsen van een implantaat verliepen prima. Voelde me in goede handen; professioneel, ervaring, luisteren/vragen duidelijk beantwoorden en bovendien "plezierig informeel". Lisette en collega's verrichten hun werk met zichtbaar plezier.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? na verloop van tijd nog een onbestemd gevoel in kaakbot; na extra controle gerustgesteld

Ik kan alleen maar vol lof spreken over dr. Brouwer. Geweldige implantoloog, meer dan tevreden.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Professioneel en menselijk

Mbt

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Zeer kundig & professioneel, betrokken en zorgzaam

Zeer kundig & professioneel ben ik geholpen door dr. Zygogiannis bij Implantologie Amersfoort. Met een duidelijk behandelplan maar bovenal met een persoonlijke benadering, oog voor mij als patiënt en nazorg. Ik ben oprecht dankbaar voor de goede zorg.

Goede service.

Snel en goed geholpen

• de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.

Zeer (patiënt) klant gericht

Tot zover ik nu kan beoordelen zeer vriendelijk en zeer professioneel en vakbekwaam.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.

Goed team, uitstekende planning

Zeer fijne ervaring gehad

De voorlichting, uitleg en de behandelingen zijn zeer prettig verlopen. De ervaring van de implantoloog en nieuwe methodes bevallen mij zeer goed. Ik heb 2 extracties gehad en nagenoeg geen complicaties en napijn. Mijn eerdere ervaringen bij andere implantologen en tandartsen zijn anders. De begeleiding en toelichting op de behandeling zijn positief en prettig. Ook de planning was redelijk flexibel.

• de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.

Goede ervaringen, chapeau

Zeker daar er veel tegenslagen waren, was er steeds weer een oplossing.

Inmiddels 7 x geweest en nog klopt er niets van mijn onder gebit

Ik word wel vriendelijk geholpen, maar nog steeds is mijn ondergebit niet passend. Omdat ik nog een oud gebit heb die ik steeds in moet om mijn wondjes te laten genezen loop ik niet voor gek.MIjn gebit kreeg ik 10 weken geleden.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Steeds wondjes ook na elke aanpassing

Vriendelijk en geven transparantie

Vriendelijk en geven transparantie in ook dat wat niet lukt.

Goede kwalitatieve professionals

Heb bij een vorige behandeling dezelfde implantoloog gehad en hij heeft goed uitgelegd welke keuzes hij maakte voor mijn behandeling. Ben zeer tevreden.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Ben er pas één keer geweest, aardig mensen.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Zeer professioneel en expertise bij dhr Brouwers

Er wordt niets aan toeval overgelaten, kundige en vriendelijke assistenten,geeft een vertrouwd gevoel. Vriendelijke en persoonlijke benadering.

Dorresteinseweg 16 B

3817 GC Amersfoort