
Duidelijkheid over de behandeling. Fijne mensen die zich om je bekommeren en de beste ervaring was dat er gebeld werd na een behandeling om te informeren hoe het ging. Keurige e-mails voor afspraken met een herinnering e-mail enkele dagen vóór de afspraak. Heel erg fijn. Kortom, prima ervaring en complimenten voor alle medewerkers!
Er wordt tijd voor mij genomen om zaken uit te leggen.
Al jaren cliënt bij een van de tandartsen. Altijd goed en tijdig geholpen. Afspraken zijn altijd duidelijk en dubbel gecommuniceerd.
Vriendelijke en kundige mensen, eerlijke prijs en lekker dichtbij.
Vriendelijke mensen en ze stellen je gerust fijn om daar te zijn.
.
vriendelijke medewerkers en correcte deskundige afhandeling ook goede uitleg over vergoedingen etc.
vriendelijke en correcte behandeling ,elke overigens ook geldt voor mijn vorige bezoek.
Wij worden altijd vriendelijk ontvangen. De wachtruimte kan beter en wat vriendelijker, gesprekken met de receptionistes zijn goed te horen. Onze tandarts is zeer kundig en vertelt rustig en duidelijk wat de status van het gebit is.
Vanaf de binnenkomst bij de receptie, de behandeling en de nieuwe afspraak is het een vloeiend geheel. Iedereen is even vriendelijk maar ook professioneel.
altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan neemt tijd tijdens behandeling
Blij met Janneke!
Vriendelijk, snel betrouwbare en zeer deskundig echt vakmanschap.
Voel me op mijn gemak, en hou wel van wat reuring, van artsen e n assistenten, in en rond de wachtkamer
Ik vind hen beiden kundig, efficiënt en vriendelijk De anderen ken ik niet. service van de baliemedewerkers is ook uitstekend Mondhygiëniste ben ik nu één keer bij geweest. Positieve eerste indruk.
Nvt
Altijd vriendelijk en overleg wat en waarom er een behandeling nodig is. Was altijd bang voor de tandarts ivm vroegere behandelingen. Janneke heeft me van mijn allergrootste angst afgeholpen.
De tandarts Janneke is heel fijn, begripvol en doet haar werk met duidelijke uitleg en heel zorgvuldig
ik had een probleem en eigenlijk zaten ze vol maar hebben toch een plekje voor me weten te vinden
Zeer goed
Ik word altijd vriendelijk ontvangen en vlot geholpen. Men is professioneel op tandheelkundig gebied maar met aandacht voor de persoon in de stoel van de tandarts.
klein foutje, de informatie die ik heb meegekregen voor de kaakchirurg, was onvolledig. waardoor ik opnieuw een afspraak heb moeten maken, op 29-4-2025 voor een consult. dit laatste vond ik zeer onprettig, ik hoop maar dat het voor mij geen financieel gevolg heeft. vriendelijke groet ton bronius.
Uitstekende tandarts en mondhygiënist.
Mijn tandarts is aardig, denkt goed met me mee en houdt rekening met mijn wensen, heel fijn. Ook de andere medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam
Beste, ik zou jullie willen adviseren de balie een kwart slag naar rechts te draaien met de klok mee (gezien vanuit de secretaresse die op de stoel de wachtkamer in kijkt). Zo komt de balie in de lange gang naar de spreekkamers toe ( muurtje half doorbreken en wellicht iets naar achter plaatsen) en zal dit de privacy ten goede komen. Nu wordt er met patiënten overlegd (zowel telefonisch als in levende lijve) midden in de wachtkamer. Dit is zeer onprettig voor de patiënten die moeten overleggen als voor degenen in de wachtkamer. Ook voor de secretaresses geen prettige situatie lijkt me.
Dorresteinseweg 16 A
3817 GC Amersfoort
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.