Vlotte bestelling en levering

De bestelling van mijn nieuwe golfschoenen was in een handomdraai geregeld. Levering verliep vlot zodat ik de schoenen kon meenemen op vakantie.

goed en snel

als jullie er één zending van hadden gemaakt (de paraplui-en scorekaarthouder in de doos van de trolley, waar wel plaats voor was), dan had ik een 10 gegeven!

Product zoals omschreven ontvangen

GLS is niet de snelste verzender. Van Breda naar Lille en dagen later weer retour NL. Wel pakket keurig bij de buren afgeleverd.

Rapide efficace et professionnel

Prima product en levering volgens afspraak

Mooie golfschoenen voor een scherpe prijs de levering was geheel volgens afspraak. Helaas paste de schoen niet goed (te klein) dus weer retour. maar zou zeker nog eens zaken doen.

Goede service en prima prijs kwaliteit verhouding

Goede service en prima prijs kwaliteit verhouding

Eigenlijk was mijn bestelling niet meer leverbaar en was iemand vergeten de website aan te passen. Ze hebben toch dat item geleverd, omdat ik daarnaar op zoek was. Top.

geweldige service

Voor mijn man wilde ik op het laatste moment een golftravelbag bestellen. Deze is, zoals door de medewerker toegezegd, keurig op tijd én in kerstverpakking bezorgd. Dank voor deze superservice! Zaterdag vertrekken wij naar Zuid Spanje en zal de travelbag voor het eerst in gebruik worden genomen!

Goede shop

Goede shop. Er was wat mis gegaan met mijn retourzending, ze konden deze niet localiseren. Toch netjes de refund gekregen.

Klantenservice telefonisch goed te bereiken

Snelle service. Nadat ik een verkeerde maat had besteld heb ik het product teruggestuurd en binnen 1 week weer opnieuw de laarzen ontvangen

Mooi aanbod

Al een paar online bestellingen geplaatst, erg tevreden over de service.

Correcte behandeling

Zeer tevreden van de service

Zeer goede service

Heel goed, snel geholpen, zal zeker nog terugkeren!

Pakje was kwijt bij afhaalpunt , later weer gevonden. Product past niet.

Product niet goed omschreven, diameter wiel niet alleen van belang maar ook de maximale wielbreedte voor de ''winterbanden'' voor de trolley. Wielen zijn te breed.

Prima, golfschoenen in goede staat ontvangen nadat ik in de winkel heb gepast en goed geholpen wad.

snelle levering

standbag golf besteld.

Wij zijn zeer tevreden

Wij ervaren een hele goede service, gratis parkeren voor de deur, en een vriendelijke bediening.

keurig

Keurig op tijd binnen, zeker ook nog in de maand december

broek was verkeerd geleverd, gebeld, teruggestuurd, nieuwe gekregen, top geregeld!

Perfecte service

Heel goede site en heel goede service!

Slechte communicatie over retour

Ik heb een bestelling van winterwielen voor een golftrolley geplaatst. Opgave van de afmeting klopte niet dus geretourneerd op 25.01 . Per vandaag 06.02 nog steeds geen reactie of terugstorting van het bedrag noch enige communicatie over de retourzending gehad. Dit ondanks een mail die ik hierover gestuurd heb op 04.02.

Erg servicegericht

Goed advies en betalingsmogelijkheid op maat

Ordernummer 000022979

Ik krijg geen antwoord op mijn verzoek van terugsturen. Wanneer krijg ik uw retour ticket ?

Beste Yves, Dank u wel voor uw bericht, en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij het aanvragen van een retourticket. We begrijpen dat dit voor u frustrerend moet zijn geweest. In reactie op uw eerste vraag hebben we u een link gestuurd waarin onze retoursprocedure duidelijk wordt toegelicht, en waar u tevens een formulier kunt downloaden. In de bijbehorende uitleg is expliciet vermeld dat de retourskosten voor de klant zijn, vooral wanneer de fout niet van onze kant afkomstig is. We hebben uw retour inmiddels al ontvangen, en direct verwerkt. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we waarderen uw begrip. Met vriendelijke groet, Wilbert van Spaendonck

Heel tevreden over mijn aankoop

Prima geleverd en heel tevreden van mijn aankoop die volledig aan mijn verwachtingen beantwoordt

Goed product, snel bezorgd!

Alles was goed

Erasmusstraat 15

5216 HM s-Hertogenbosch

Over Spaendock Sport

Spaendonck Sport is al meer dan 30 jaar dé golf en tennisspecialist. Al je golf en tennisspullen koop je eenvoudig en snel bij Spaendonck Sport. Een exclusief concept waarbij expertise, kwaliteit, goede service, betrouwbaarheid en passie voor golf en tennisspullen centraal staat. Wij gaan voor goede service en advies zodat mensen het leuk vinden om weer terug te komen bij ons. Wij houden niet van korte termijn maar willen een lange relatie opbouwen met onze klanten. U moet tennis en golfartikelen kopen bij een vakman die ook de service kan geven. Tevens hebben we een eigen (clubs) reparatie afdeling, en professionele bespanservice!!! Ons team van specialisten staat elke dag voor u klaar om u van advies te dienen en die ook golfclubs en trolleys kunnen repareren. Maar ook gecertificeerde bespanners die uw rackets kunnen bespannen. Bezoek ook eens onze winkel met een ruim assortiment golf en tennisartikelen; golfschoenen, cartbags, standbags, pencilbags, golfsets, golfkleding, golf oefenmateriaal, golfcadeautjes, golfballen, golfparaplu, golftrolley, golfhengel, golfcadeau vaderdag, golf putting mat, golfkleding, golf spikes vervangen, golf travelcovers, reishoes voor golf standbag of toch een reishoes voor golf cartbag?  Jouw vertrouwen is voor Spendonck Sport belangrijk!