makkelijke website, vlotte afwerking bestelling, snelle levering

Heel makkelijke website om verschillende golfspullen te bestellen, heel vlotte afwerking en snelle levering, betalingsverwerking makkelijk

Topwinkel

Fijne service, persoonlijke touch en prettig contact. Ik kom graag terug

Snelle levering. Alles in orde

Uitgebreid assortiment met persoonlijke hulp vanuit de winkel

Wordt goed geholpen, goed advies en ruim aanbod van spullen en kleding.

Service

Gekochte golschoenen bleken niet te voldoen ( waterdicht) gemeld en retour gestuurd. Na overleg nieuwe bestelling geplaatst, netjes afgehandeld. Zelfs op verzoek gewacht met opsturen i.v.m vakantie. Vriendelijke mensen!

goed opgelost

klantvriendelijk

Keurig verpakt

Top geholpen

Op zoek naar golfschoenen met een brede leest is een hele opgave. Na bezoek aan de website naar Tilburg gereden en top geholpen in de winkel. Wel 12 paar gepast aangereikt door een deskundige en geduldige verkoper. Uiteindelijk een goed Pasens golfschoen gevonden. Veel dank.

Een kat in een zak

Ik heb twee petten besteld met het adidas logo en de naam adidas eronder en heb twee petten met een groot logo zonder de naam ontvangen.

Alles goed geregeld

De bestelling is snel en op tijd geleverd en bezorgd.

Hartstikke goed mooi product & super snelle levering

Uit eerdere ervaring wisten wij al dat de producten en service in de winkel heel erg goed zijn. Dus nu online bestellen was voor ons een eenvoudige overstap. Wij vinden de online golftassen collectie prima. De gekozen golftas is in werkelijkheid ook echt zo goed en mooi als op de website vermeld staat. En werd binnen 48uur geleverd, was keurig verpakt! Leuk dat er nog ruimte bij levering was om een leuk bericht te schrijven! Ik kan Spaendonck Sport echt iedereen met een gerust hart aanbevelen.

Snelle levering

Ik had mijn sportschoenen met spoed nodig. Na contact heeft Spaendock Sport dit keurig geregeld voor me.

De ervaring van de Heer Spaendonck was top en zeer welkom! Veel tips gekregen en alles opgemeten voor onze eigen clubs! Vandaag voor het eerst mee geslagen en alle tips meegenomen! Heerlijke ronde gelopen

Prima service en levering

Omdat de levertijd niet bij het product staat, verwachtte ik een directe levering uit voorraad. Via nette mail ben ik geïnformeerd dat het langer ging duren. Daarna bleef het naar mijn idee te lang stil. Uiteindelijk goed geadviseerd en ben ik blij met de aankoop.

Eerste ervaring die heel goed is.

Golfbermuda besteld. Snel geleverd en voor een keurige prijs. Wanneer ik weer aan een nieuw (golf) kledingstuk toe ben, ga ik zeker weer deze site bekijken.

top

uitgebreid assortiment en snelle levering

Lange levertijd

Mijn bestelling was na een week nog niet geleverd. Er achteraangebeld. Problemen met de leverancier. Uiteindelijk wel netjes terug gebeld. En nog eens 3 dagen later mijn bestelling ontvangen.

Is goed,

Het contact was zeer bevredigend, er is voor me gezocht en met me meegedacht. Het was alleen erg jammer dat de pasvorm van de schoen en die van mijn voeten niet hetzelfde waren.

Correct, snel en opvolging van het hele proces

Correct, snel en goede opvolging van het hele bestelproces

Teleurgesteld over verzending en contact

Vorige week een bestelling gedaan, maar product nog niet ontvangen. Ik heb contactformulier ingevuld met verzoek contact, maar was niet gelezen. Product blijkt twee dagen later dan beloofd aangeboden te zijn bij GLS. Op de website geeft van Spaendonck aan dat ze dezelfde dag via PostNL of via DHL laten bezorgen. Dit was de reden dat ik bij van Spaendonck had besteld. Hetzelfde product had ik anders ook elders kunnen bestellen voor 20 euro minder. Van GLS bericht ontvangen dat ze nog niet weten wanneer er bezorgd gaat worden vanwege personeels tekort. Geen excuses van van Spaendonck. Ik heb geen ervaring met de expertise, maar voor verzending zal ik van Spaendonck niet aanraden.

Goeie prijs/ kwaliteit verhouding, snelle levering

Goeie prijs/ kwaliteit verhouding, snelle levering

Goed telefonisch advies.

Ik had vlot telefonisch contact en werd snel doorgegeven aan een medewerker met expertise over mijn vraag.

Vlot en correct en telefonisch bereikbaar

Vlotte reactie, telefonisch bereikbaar en goede service

Verkeerde tas geleverd

Ik kom er net achter dat de verkeerde tas geleverd is, big max tour besteld en de big max plus geleverd!!!

Tijdig goed geinformeerde levering

Erasmusstraat 15

5216 HM s-Hertogenbosch

Over Spaendock Sport

Spaendonck Sport is al meer dan 30 jaar dé golf en tennisspecialist. Al je golf en tennisspullen koop je eenvoudig en snel bij Spaendonck Sport. Een exclusief concept waarbij expertise, kwaliteit, goede service, betrouwbaarheid en passie voor golf en tennisspullen centraal staat. Wij gaan voor goede service en advies zodat mensen het leuk vinden om weer terug te komen bij ons. Wij houden niet van korte termijn maar willen een lange relatie opbouwen met onze klanten. U moet tennis en golfartikelen kopen bij een vakman die ook de service kan geven. Tevens hebben we een eigen (clubs) reparatie afdeling, en professionele bespanservice!!! Ons team van specialisten staat elke dag voor u klaar om u van advies te dienen en die ook golfclubs en trolleys kunnen repareren. Maar ook gecertificeerde bespanners die uw rackets kunnen bespannen. Bezoek ook eens onze winkel met een ruim assortiment golf en tennisartikelen; golfschoenen, cartbags, standbags, pencilbags, golfsets, golfkleding, golf oefenmateriaal, golfcadeautjes, golfballen, golfparaplu, golftrolley, golfhengel, golfcadeau vaderdag, golf putting mat, golfkleding, golf spikes vervangen, golf travelcovers, reishoes voor golf standbag of toch een reishoes voor golf cartbag?  Jouw vertrouwen is voor Spendonck Sport belangrijk!