Mooi product

Uitstekende communicatie, snelle levering

SNEL en service gericht

Snelle afhandeling. Slechts 1 min-puntje: retourzending moet je zelf betalen!

Goede uitleg gekregen en spullen kwamen snel

Ze zijn lastig telefonisch te bereiken maar als je contact hebt is dat erg gemakkelijk en service gericht.

Niet bereikbaar en reageren nergens op

Op 2 augustus 2023 een putter besteld. Volgens de website op voorraad. Keurig besteld en betaald. Het is nu 9 augustus en de bestelling is er nog steeds niet. Telefonisch niet bereikbaar vanwege overbezetting van de lijnen, en op mijn mail wordt niet geantwoord. Dan maar via Whatsapp chat, en je raad het al, geen reactie terwijl mijn bericht wel gelezen is. als er iets mis is met de bestelling, communiceer dan in ieder geval, of ben bereikbaar. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!

Snel geleverd en als ze een fout maken , dan wordt dat goed hersteld.

Golfschoenen waren niet op voorraad, kreeg netjes een mail en ook toen ze op voorraad waren weer mail en waren ze snel bezorgd

Echte, authentieke golf shop

Top, snelle levering.

Snelle service

Ik had een paar golf schoenen voor mijn man besteld. Direct mail terug over mijn bestelling, de volgende dag jammer genoeg een mail dat het toch niet op voorraad was maar door de duidelijke communicatie, wist ik waar ik aan toe was! De schoenen waren toch vrij snel geleverd er na.

Snelle verzending goede kwaliteit

Perfecte pasvorm, goede kwaliteit Snel geleverd

Snel levering

Super snel levering. Top!

goede prijs kwaliteit verhouding

hele fijne golf schoenen met uitstekende kwaliteit !

Goede service en advies

Werd prima geholpen bij het zoeken naar een grote maat golfschoenen.

Perfect snel en duidelijk

Perfect snel en duidelijke levering en service

Snelle en goede afhandeling

Schoenen gekocht. Deze waren goed verpakt, eerst niet op voorraad, maar toch snel geleverd.

Perfect geleverd

Prima geleverde product zoals beschreven op de site.

Vlotte afhandeling van de bestelling

Snelle levering van de bestelde goederen.

Snelle en goede afhandeling bestelling

Duidelijke communicatie

Prima levering en snel

Keurig netjes en op tijd geleverd

Niet de juiste producten geleverd

Bestelde golfballen pinnacle soft en kreeg niet de bestelde ballen geleverd !!!

Kwaliteit en snelle uitstekende service

Uitstekende communicatie over aankoop en beschikbaarheid elektrische trolleys. Service en uitleg over gekocht product héél goed. Aan te raden winkel.

Er ontbreekt nog steeds een Bermuda.

Beste Mijn bestelling met nr 000021353 is nog steeds onledig geleverd. Bestelling geplaatst op 30/06/23 omvat 2 bermuda’s . Een is snel geleverd, de tweede is nog steeds niet geleverd.

Snelle verzending en goede communicatie

Professioneel ,

snelle levering, Afspraak is afspraak

correcte opvolging en perfecte levering

Heel tevreden over de levering

Erasmusstraat 15

5216 HM s-Hertogenbosch

Over Spaendock Sport

Spaendonck Sport is al meer dan 30 jaar dé golf en tennisspecialist. Al je golf en tennisspullen koop je eenvoudig en snel bij Spaendonck Sport. Een exclusief concept waarbij expertise, kwaliteit, goede service, betrouwbaarheid en passie voor golf en tennisspullen centraal staat. Wij gaan voor goede service en advies zodat mensen het leuk vinden om weer terug te komen bij ons. Wij houden niet van korte termijn maar willen een lange relatie opbouwen met onze klanten. U moet tennis en golfartikelen kopen bij een vakman die ook de service kan geven. Tevens hebben we een eigen (clubs) reparatie afdeling, en professionele bespanservice!!! Ons team van specialisten staat elke dag voor u klaar om u van advies te dienen en die ook golfclubs en trolleys kunnen repareren. Maar ook gecertificeerde bespanners die uw rackets kunnen bespannen. Bezoek ook eens onze winkel met een ruim assortiment golf en tennisartikelen; golfschoenen, cartbags, standbags, pencilbags, golfsets, golfkleding, golf oefenmateriaal, golfcadeautjes, golfballen, golfparaplu, golftrolley, golfhengel, golfcadeau vaderdag, golf putting mat, golfkleding, golf spikes vervangen, golf travelcovers, reishoes voor golf standbag of toch een reishoes voor golf cartbag?  Jouw vertrouwen is voor Spendonck Sport belangrijk!