Hoe moeilijk kan het zijn!!

Gele titleist pro v1 besteld en witte zijn geleverd. Ook op de pakbon staat zelfs GEEL! Hoe moeilijk kan het zij?

Zie hierna

De levering werd niet zoals beloofd de volgende werdag gedaan. Maar er is vanaf toen wel alles aan gedaan om de levering zo spoedig als mogelijk te doen. Die inzet was perfect.

Prima prijs voor de clubs, bezorging waardeloos

DE clubs zijn naar verwachting, maar van de slechte kwaliteit van de bezorging door GLS (?) ben ik geschrokken. Ik was thuis op moment van bezorging, maar heb kennelijk onze zeer luide bel (RING, gaat ook over op telefoons en i-pads in huis) niet gehoord....als de bezorger al heeft aangebeld. Ruim anderhalf uur na de 13.23 waarop GLS-bezorger zegt de clubs te hebben afgeleverd ga ik even de deur uit. Tot mijn verbazing staat de doos van Spaendonck gewoon buiten op DE OPENBARE STOEP te wachten tot ik deze al dan niet vind.

Waar voor mijn geld

Prima service. Als feedback zou ik aan willen geven om eerder een bezorgtijd aan te geven. De bezorging was snel maar ik wist tot een dag van tevoren niet wanneer het zou gebeuren.

snelle service en mooi product

snelle service en mooi product, geleverd na 1 dag

Fijne golftas

Goede afhandeling na n niet leverbare tas. Alleen jammer dat er op mail niet of laat wordt gereageerd. Verder tevreden

Duidelijke website, snelle service

Ik heb fijne golfschoenen gevonden op de site, die na bestelling snel werden geleverd, erg tevreden met deze service.

Prima service, bestelling snel in huis

Ik vind het een prima site, duidelijk, en mijn bestelling kon ik makkelijk plaatsen en vervolgens snel thuis ontvangen. Een aanbeveling dus.

Nog te vroeg.

Wilde kado bestellen en heb gebeld met vraag of het artikel beschikbaar was. Antwoord komt donderdag binnen. Prima. Kado was voor woensdag daarop. Besteld en betaald. Artikel kwam helaas pas op de donderdag. Zat wel feestdag tussen. Helaas maar jammer. Doet niets af aan product. Vrg

Prima collectie en betrouwbaar in levering

Goede communicatie over bestelling

Duurde lang

Ik heb moeten wachten op de bestelling. Geef aan wanneer een artikel niet op voorraad is.

Betrouwbaar

Overzichtelijke website, snelle bezorging.

Goed en snel

Aardige medewerker toen er een vraag rees. Snelle oplossing

Veel keuze en snelle levering

Ik zocht een praktische golftas die ik voor oefendoeleinden makkelijk op de fiets mee kan nemen. De keuze was reuze. Los van het praktische heb ik ook een mooie kunnen kiezen uit het ruime aanbod.

Spaendonck Sport is een correcte firma!

De Produkten waren tijdig geleverd. Het telefoontje van de medewerker vooraleer de goederen te versturen bewijst van een bezorgdheid voor de klant Dank U. De retourzending werd korrekt en snel geregeld. Vriendelijke groeten

Aan te raden

Duidelijke producten, goede omschrijving.

Zeer ruime keuze.

Zeer goede service. Groten keuze.

Schandalig slecht

Schoenen gekocht, na 2 x dragen scheur erin, ik zou een vervangend model krijgen, die zelf aangeschaft via jullie. Meerdere mails al verstuurd en krijg elke keer geen reactie, wel bevestiging dat de mail ontvangen is. Nee de service is schandalig slecht, ik zou er nooit meer wat bestellen

Snelle en goede service. Mooie golftas.

Warrige website(s) en aankoopprocedure

Eerst 2 keer de melding "niet leverbaar". Dan: dank voor je bestelling en later toch weer niet leverbaar. Al met al heb ik 4 keer besteld en vooraf betaald. Uiteindelijk kreeg ik 2 putters geleverd en ishetnu wachten op terugbetaling voor de teruggestuurde 2e putter.

Prima en snelle service! Alleen GLS is niet accuraat en had bij de buren geleverd terwijl zij meldde bij mij

Tevreden

Ik heb een trolley gekocht met paraplu standaard en een bidonhouder. De 1e 2 zijn van goede kwaliteit. Maar de bidonhouder is van inferieure kwaliteit en veel te duur. Kammer

Prima materiaal

Snel geleverd en goed verpakt

Erasmusstraat 15

5216 HM s-Hertogenbosch

Over Spaendock Sport

Spaendonck Sport is al meer dan 30 jaar dé golf en tennisspecialist. Al je golf en tennisspullen koop je eenvoudig en snel bij Spaendonck Sport. Een exclusief concept waarbij expertise, kwaliteit, goede service, betrouwbaarheid en passie voor golf en tennisspullen centraal staat. Wij gaan voor goede service en advies zodat mensen het leuk vinden om weer terug te komen bij ons. Wij houden niet van korte termijn maar willen een lange relatie opbouwen met onze klanten. U moet tennis en golfartikelen kopen bij een vakman die ook de service kan geven. Tevens hebben we een eigen (clubs) reparatie afdeling, en professionele bespanservice!!! Ons team van specialisten staat elke dag voor u klaar om u van advies te dienen en die ook golfclubs en trolleys kunnen repareren. Maar ook gecertificeerde bespanners die uw rackets kunnen bespannen. Bezoek ook eens onze winkel met een ruim assortiment golf en tennisartikelen; golfschoenen, cartbags, standbags, pencilbags, golfsets, golfkleding, golf oefenmateriaal, golfcadeautjes, golfballen, golfparaplu, golftrolley, golfhengel, golfcadeau vaderdag, golf putting mat, golfkleding, golf spikes vervangen, golf travelcovers, reishoes voor golf standbag of toch een reishoes voor golf cartbag?  Jouw vertrouwen is voor Spendonck Sport belangrijk!