Snel geleverd het juiste product

De Big Max iDry raincover voor Big Max golftrolley is perfect. Geen gedoe meer met een regenkap op de golftas maar en snel klikbare kap op de trolley. Vooral als het gaat regenen en je snel je tas snel wilt beschermen.

Snel en netjes geleverd..

Hobbels op de weg

Bestelling werd direct bevestigd. Verzending duurde een aantal dagen. Vervolgens bleek bij ontvangst een verkeerde tas te zijn gestuurd. Geen retourlabel kunnen maken, want retourzending gaat voor eigen kosten tenzij de fout bij Spaendonck zou liggen. Nadat ik mij daar over had beklaagt, werd het netjes opgelost. Vervangende tas werd direct verstuurd met een retourlabel voor de verkeerde tas. Dat is dan wel weer netjes opgelost.

Plezierig en goed geadviseerd

Prettig geholpen en en de nodige moeite genomen om me uitgebreid te adviseren.

heel blij mee

Een heerlijke trolley, makkelijk opvouwbaar, licht in gebruik, heel erg blij mee

Overzichtelijke website, goed product en snelle levering!

Was mijn eerste bestelling en ben zeer tevreden met de snelle levering.

snel en volgens afspraak

snel en volgens afspraak

Dramatisch

Ten eerste 10 dagen moeten wachten tot mijn artikel er was. Stond niet op de website. Na mailen en bellen werd me verzekerd dat het pakket er voor einde week was, werd dus dinsdag. Pakket komt binnen, blijkt het artikel verkeerd te zijn! Retouropdracht aangemaakt op de site, na 2 dagen niks te horen maar gebeld. Krijg ik een warrig verhaal maar: ik kreeg een retourbon opgestuurd, die moest ik op de doos doen en terugsturen. Je raadt het al: verkeerde bon en morgen komt hij weer terug naar mij. Maar weer bellen. Erg jammer allemaal, mooie website en producten. Alles eromheen is dramatisch.

Heel irritant dat je ongevraagde mails krijgt om een beoordeling te geven.

Bedrijf geeft geen opt out optie in verstuurde mails. Ook bij het schrijven van deze review wordt gevraagd naar persoonsgegevens zonder mogelijkheid om af te melden.

Goede uitleg en service

Aankoop van nieuwe golftas plus golfkar van Big Max. Super deal gekregen met goede instructie. Gelijk een paar mooie Adidas schoenen erbij gekocht. Winkel lijkt in eerste instantie wat chaotisch maar daar moet je snel doorheen kijken. Kortom prettig gewinkeld.

Erasmusstraat 15

5216 HM s-Hertogenbosch

Over Spaendock Sport

Spaendonck Sport is al meer dan 30 jaar dé golf en tennisspecialist. Al je golf en tennisspullen koop je eenvoudig en snel bij Spaendonck Sport. Een exclusief concept waarbij expertise, kwaliteit, goede service, betrouwbaarheid en passie voor golf en tennisspullen centraal staat. Wij gaan voor goede service en advies zodat mensen het leuk vinden om weer terug te komen bij ons. Wij houden niet van korte termijn maar willen een lange relatie opbouwen met onze klanten. U moet tennis en golfartikelen kopen bij een vakman die ook de service kan geven. Tevens hebben we een eigen (clubs) reparatie afdeling, en professionele bespanservice!!! Ons team van specialisten staat elke dag voor u klaar om u van advies te dienen en die ook golfclubs en trolleys kunnen repareren. Maar ook gecertificeerde bespanners die uw rackets kunnen bespannen. Bezoek ook eens onze winkel met een ruim assortiment golf en tennisartikelen; golfschoenen, cartbags, standbags, pencilbags, golfsets, golfkleding, golf oefenmateriaal, golfcadeautjes, golfballen, golfparaplu, golftrolley, golfhengel, golfcadeau vaderdag, golf putting mat, golfkleding, golf spikes vervangen, golf travelcovers, reishoes voor golf standbag of toch een reishoes voor golf cartbag?  Jouw vertrouwen is voor Spendonck Sport belangrijk!