Duidelijke begeleiding van aankoop t/m plaatsing van de panelen. Zeer correcte en bekwame monteurs die er voor zorgden dat wij als bewoners zo min mogelijk overlast hadden. Duidelijk uitleg. Kortom prima allemaal

Zeer goede installatie en uitstekend meedenken met de klant.

Ik ben zeer tevreden met de levering en installatie van mijn zonnepanelen van Green Planet Energy. Vanaf het eerste moment werd er goed met me meegedacht over wat de beste oplossing is voor mijn specifieke situatie. Daarnaast hield men rekening met specifieke additionele wensen die ik had mbt de elektriciteitsinstallatie in mijn huis. De installatie an zich verliep vlot en men was niet te beroerd om ook een paar kleine additionele onderhoudshandelingen aan mijn huis te verrichten. Gedurende het hele traject was mijn vriendelijk tegen mij en had ik het gevoel met competente mensen te maken te hebben. Al met al kan ik dan ook iedereen die zonnepanelen wil Green Planet Energy van harte aanraden.

Super klantgericht en top service.

Ze zorgen voor de perfecte klantbeleving. Er wordt tijdig en vriendelijk gecommuniceerd. Installateurs zijn zeer kundig, vriendelijk en geen moeite is ze te veel. Echt super tevreden over alle facetten van het advies gesprek tot en met de installatie. Zonder iemand bij dit bedrijf te kort te doen zijn we echt supertevreden over de service en kundigheid van het installatieteam. Ik kan iedereen deze leverancier aanbevelen!

Bedankt voor deze mooie review! We streven er altijd naar om de perfecte klantbeleving te bieden, en het doet ons goed om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Uw positieve feedback motiveert ons enorm!

Kwalitatief, betrouwbaar & zorgvuldig

GPE is een bedrijf wat van wanten weet. Ze zijn betrouwbaar. Duidelijk, denken mee, open en eerlijk. Matt, Mike, Sam en iedereen die daar werkt bedankt voor het gehele traject! 10/10

Vakbekwaam en vriendelijk

De communicatie verliep heel goed, het werk is snel en vakkundig uitgevoerd. Het enige dat tegenzat was dat de eerste keer de ladderlift niet toereikend bleek te zijn waardoor de plaatsing een maand moest worden uitgesteld.

Doen alles voor een zonnige toekomst

De consultant kwam met het goede plan op de dakkapel aan de achterkant ook 2 panelen te plaatsen. En adviseerde ook de stoppenkast te vervangen (35 jaar oud) met oog op de toekomst. Vandaag zijn er 10 nieuwe panelen geplaatst. De 6 oude zijn verwijderd en door hun afgevoerd. Tevens de gehele stoppenkast vervangen. Alles snel en zonder al te veel vuil te maken gebeurd. Zeer vriendelijk en attent personeel.

Goede communicatie en net werk afgeleverd

erg goed

ikben heel erg tevreden

Top communicatie en service

Monteurs Sam en Mike, top monteurs en in erg fijn in de omgang. Denken mee in het plaatsen van de panelen en werken lekker door. Ook met het kantoor goede ervaringen. Vanaf het eerste bezoek van Ramon Huinink, tot het plaatsen erg tevreden.

Goed resultaat, maar onduidelijkheid over prijs

De installatie van de zonnepanelen is goed verlopen, de installateurs zijn vriendelijk, en alles is netjes achtergelaten. Er was wel onduidelijkheid over de prijs, zowel bij de initiele offerte als bij de eindfactuur. De offerte kwam hoger uit dan verwacht vanwege een misverstand tijdens het eerste gesprek. Bij de eindfactuur stond eerst een te hoog bedrag, maar dat werd aangepast nadat wij dat aanwezen. Er werden achteraf tarieven genoemd die lager waren dan wat wij betaald hebben, dus ik zou aanraden om een lijst met tarieven aan te vragen i.p.v. te vertrouwen op de offerte die ze voor je opstellen. De installatie kon eerder dan bij de meeste partijen, maar de installatiedatum moest onverwacht een aantal weken verzet worden, omdat ze opeens een installatieteam tekort kwamen. Uiteindelijk was het dus niet sneller of langzamer dan bij andere partijen.

Heel positief

De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd op de wijze die afgesproken was. Maar bovendien hebben de mannen mij geattendeerd op al aanwezige lekkage op het dak (kapotte loodslab). Hartstikke goed! Bedankt hiervoor! Ik het kon daardoor laten repareren voordat er schade is ontstaan.

Snelle professionele plaatsing met vriendelijke service

Snelle lijntjes met de organisatie waar werd meegedacht met de plaatsing van de panelen. Eerste keer dat ze het dak op zijn gegaan zagen ze een mogelijke lekkage, eerlijk aangegeven dat wij hier naar moesten kijken voordat de panelen zouden liggen en er mogelijk later problemen zouden komen. Toen dak gerepareerd was kon er snel een vervolg afspraak worden gemaakt. Vriendelijke service en ze hebben ook de meterkast vervangen.

Vakkundig en snel geplaatst

8 zonnepanelen en dito omvormers zijn Zonnepanelen en omvormers zijn vakkundig en snel geinstalleerd. Aardige installateurs met veel vakkennis. Er ging wel enige tijd overheen, voordat zonnepanelen geplaatst konden worden (ca 2 maanden). Fijne app waarbij je direct kan zien hoeveel opbrengst er wordt gegenereerd. Ook prettig dat je de zonnepanelen zelf kunt uitzetten.

Zeer vakkundig

De 2 mannen waren mee denkend en werken vlot en netjes

Zeer goede ervaring - ik kan Green Planet Energy van harte aanbevelen!

Fijn dat Green Planet Energy langs kwam om de mogelijkheden te bespreken en de situatie te bekijken alvorens een offerte te maken. Communicatie over de offerte en de order verliep goed en makkelijk. De installatie werd supersnel uitgevoerd door ervaren en aardige installateurs. Alles bij elkaar een zeer goede ervaring en ik ben erg tevreden. Een fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, betrouwbaar,eerlijk en prijs concurrerend

Zeer goede ervaring, komt afspraken na, maakt gebruik van gediplomeerde en gecertificeerde installateurs die na plaatsing goede uitleg geven, zijn zeer concurrerend in de markt. Kortom gewoon een goed bedrijf die niet met cowboys in zee gaan

Goed met mogelijkheid tot verbetering

De levering is prima uitgevoerd Alleen verkeerd ingemeten, waardoor er 4 panelen minder konden worden geplaatst. Ook zou degene die inmeet de kwaliteit van het dak moeten beoordelen. Dit is pas gebeurd door de monteurs op het moment dat zij de panelen gingen plaatsen. Het is te waarderen dat zij ons op de slechte staat van het Bitumen dak hebben geattendeerd. Wij hebben daarna de dakbedekking vernieuwd, zodat de panelen alsnog konden worden geplaats. Alles is verder goed afgewerkt.

Montage netjes en goed uitgelegd door de monteurs , verkoop afspraken zijn nagekomen.

Top bedrijf

De uitstraling van de reclame was al een pluspunt om een afspraak te maken. Leuk gesprek gehad met Marcha van de klantenservice ook een toppertje, zij maakte voor ons een afspraak met Matt. Het gesprek met Matt gaf ons meteen een goed gevoel en dat gevoel is gebleven bij het uitvoeren van de installatie door twee geweldige monteurs Sam en Mike. En dat allemaal binnen 6 weken, ik kan niks anders zeggen dat dit echte toppers zijn en geweldig werk en service leveren.

Een betrouwbaar, professioneel bedrijf.

Correcte en duidelijke communicatie door de accountmanager gedurende het hele traject. Deskundige, klantvriendelijke installateurs, die netjes werken en alles schoon achterlaten. Kortom, we zijn heel tevreden over dit bedrijf.

Prettig contact, goede info en snelle, nette installatie.

Fijn gesprek met de verkoper. Installatie kon op korte termijn ingepland worden en zelfs op mijn verzoek nog een paar dagen eerder. Installateurs hebben goed werk geleverd en snel, binnen 5 uur waren ze klaar.

Goed geregeld

Nadat ik de vertegenwoordiger om de tafel hier had, ben ik in zee gegaan met green planet. De installatieafspraak moet worden verzet door ziekteverzuim, maar dit is ook goed opgepakt en een week later keurig opgelost. De installatie verliep snel en moeiteloos ondanks het slechte weer. Dikke pluim ook voor de monteurs!

Wij zijn tevreden over alles hoe het verlopen is

Een goed bedrijf met vriendelijke werknemers die netjes werken en er verstand van hebben wij zijn erg tevreden

Prima werk gedaan

Green Planet Energy heeft het werk (zonnepanelen) van offerte, locatie bezoek, en de installatie dag goed en prima gedaan. Communicatie en antwoorden op mijn vragen prima gedaan. Top

Helemaal top

11:30 aanbellen , 13:30 klaar meneer . De mannen waren vriendelijk en super duidelijk qua communiceren.

Boerhaaveweg 4

3401 MN Ijsselstein