Vanaf 1e contact voor de offerte tot aan de installatie duidelijk en goed geïnformeerd. Fijne medewerkers, zeer vriendelijk en heel behulpzaam.

Uitstekende service en komen afspraken goed na

Aardig en deskundige medewerkers, duidelijke offerte en goede afspraken. Na installatie werkte alles meteen. Helemaal tevreden.

De mannen waren goed op tijd. Koffie tijdens het werken en niet stoppen. Goed en schoon gewerkt en wat vuil was opgeruimd. Goede voorlichting en echt te tijd genomen om op onze vragen antwoord te geven.

Prettig contact en vakkundig

We hebben prettig contact gehad, zowel in het voortraject met adviseur Ramon als met de installateurs Sam en Mike. Ze dachten goed mee en werkten vlot en deskundig. De zonnepanelen zijn netjes geplaatst, we kregen duidelijke uitleg over hoe alles werkt en we zijn erg positief over het bedrijf. Een aanrader als je nog zoekt naar een installateur voor je zonnepanelen.

Geweldige service en super monteurs.

Na het eerste contact gelijk een goed gevoel gehouden. Verkoper is kundig en geeft een realistisch beeld. Na akkoord een duidelijke mail ontvangen wat de uitvoerdatum wordt en waar we rekening mee moesten houden. Uitvoering is vervolgens door 2 monteurs super gedaan. Vriendelijk en kundig. Aan te bevelen voor iedereen!

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Na een aantal offertes opgevraagd te hebben kwam Green planet energie als beste uit de bus. Ze leveren dezelfde goede kwaliteit voor een betere prijs. Via de telefoon kunnen onderhandelen en direct een offerte met een legplan van de zonnepanelen ontvangen via de mail. Later is de situatie bekeken, nagemeten en doorgesproken. De zonnepanelen konden al snel geplaatst worden. De monteurs waren vriendelijke vakmannen. De klus was snel geklaard. Via de mail goed op de hoogte gehouden over het hetgeen dat moet gebeuren zoals de voorbereiding en het aanmelden van de zonnepanelen. Ik kan Green planet energie van harte aanbevelen.

Duidelijk informatiegesprek, en snelle levering.

Enthousiast en attent team dat goed en snel werk levert. Afspraken zijn goed nagekomen.

Heel vriendelijke installateurs met veel ervaring

Op een paar uur was alles geïnstalleerd. Alles netjes achtergelaten en vriendelijk.

Van het begin tot het eind gewoon goed

Professioneel bedrijf, duidelijke uitleg gekregen van Matt. De installatie werd door Mike en Sam gedaan, aardige mannen die ook duidelijk vertelde wat ze deden. Netjes gewerkt! Netjes een mail met de gegevens die je nodig hebt om je panelen te registeren, dit geldt ook voor de installatie van de app. Al met al tevreden, allemaal hele vriendelijke mensen!

Voortvarend en professioneel

Enthousiast en attent team dat goed en snel werk levert. Afspraken worden nagekomen en zijn deskundig. Installatie verliep vlot.

Awesome and Fantastic!!!

Right from the beginning, physical visit to home by the advisor, getting the offer, accepting the offer, fixing the date for installation and the installation day. Everything was so smooth and as planned. Two experienced folks for installing the panels arrived on time, planned their activities, unloaded the materials from the van. They explained their plan of action and started executing their plan. In spite of windy weather, they are able to finish the installation of solar panels, connectivity to the electric board and final explanation, everything done as per the plan and it was so smooth. Overall, it was very pleasant, awesome and fantastic experience with Green Planet Energy to get the solar panels installed on our roof and started producing the energy right from the day one of installation.

• Would you recommend us? Yes

Goed professioneel bedrijf.

Goed professioneel bedrijf. Meedenkend en duidelijke uitleg bij de voorbereiding. Komt afspraken na, gemotiveerd en vriendelijk personeel dat ook nog hard werkt. En dat allemaal voor een goede prijs. Ga zo door!

Zowel de voorbereidingen als de installatie waren supergoed geregeld.

Alle lof voor de medewerkers van Greenplanet. Tijdens de schouwing van het dak goed geiunformeerd door Matt, duidelijk en transparant. De materialen voor de plaatsing van de zonnepanelen moesten 50 meter over een dijkje gereden worden. Dit was de enige manier om onze woonboot te bereiken. De installateurs waren supervriendelijk ( en geen onvertogen woord gehoord over het vaker lopen over dit dijkje) en wisten direct wat te doen, om de zonnepanelen veilig en verantwoord te plaatsen. De bedrading naar het kastje naast de meterkast, moest via de buitenkant van de woonboot gelegd worden. De plaatsing van de panelen gebeurde sneller dan ik had verwacht, waarschijnlijk door de deskundigheid van de installateurs. Prima service, alles opgeruimd en duidelijke informatie over de panelen en de bijbehorende app. En direct ook aangesloten op alles.

Goed advies

Goede prijs. Nette plaatsing, wordt ook naar andere mogelijkheden gekeken. Super aardige mannen mwt plaatsen

Van begin tot eind hele prettige samenwerking.

Gelijk mijn eerste telefoontje met Marcha om offerte afspraak te maken, als heel prettig ervaren. Ontzettend aardig en beleefd en legt alles goed uit. Daarna kwam Matt de Jonge bij ons thuis om alles uit te leggen van zonnepanelen en offerte aanvraag gemaakt. Wederom ontzettend aardig en beleefd, leuk joch. Kon binnen 5 weken geplaatst worden, waar we heel blij van werden. Toen kwamen de 2 goed gemutste installeurs Mike en Sam. Hardwerkende jongens en ook super aardig, legden alles netjes uit en was met een paar uur gepiept. Echt een top bedrijf en als er wat is of ik snap iets niet, ik kan altijd bellen.

Fijne communicatie en vakkundige installateurs.

Vanaf het begin fijne en duidelijke communicatie gehad. Dag van installatie ook alles goed verlopen. Vriendelijke en vakkundige installateurs die snel en netjes hebben gewerkt.

Zeer tevreden met een mooie installatie

Mooie installatie gemonteerd zeer tevreden . Monteurs heel vriendelijk en keurig op tijd . Ze hebben alles netjes gemonteerd en geheel werkend opgeleverd. Super !!

Super snel

Super snel geplaatst vriendelijke mannen en echte vakmensen kijken naar meerdere opties

Het gehele traject van offerte tot oplevering klopt.

Meteen bij het thuisbezoek een goed gevoel. duidelijke uitleg en openstaan voor mijn opmerkingen en vragen. Tussentijds goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Installatie ging soepel, zeer goed ingespeeld duo. Perfecte installatie.

Fantastisch bedrijf om zaken mee te doen

Het gehele traject vanaf eerste contact tot finale oplevering is uitstekend verlopen. Een persoonlijk gesprek, waarbij de adviseur de mogelijkheden duidelijk aangaf en met een goed advies kwam. De offerte op basis van dat advies bleek bijzonder concurrerend te zijn, waardoor de keus snel gemaakt was. Goede communicatie omtrent de planning en op het afgesproken tijdstip stonden de 2 installateurs voor de deur. Ondanks de broeierige 30 graden hebben ze de installatie met vrolijke enthousiasme, goede communicatie en professionele deskundigheid aangebracht. Kortom een grote aanrader voor een ieder die mooie zonnepanelen wil aanschaffen!

Van eerste gesprek tot uitvoering heel tevreden.

Alles prima uitgevoerd door 2 deskundige installateurs. Ook goede uitleg/begeleiding mbt aanmelden zonnepanelen bij energieleverancier en installeren app enlighten app. Ook bij de aanloop naar de installatie van de zonnepanelen goed geïnformeerd door medewerker(ster)s van green planet energy…

Goede communicatie en zeer snelle en deskundige levering

Erg fijne communicatie en snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Super bedrijf, gewoon hier bestellen.

Waar zal ik beginnen? Hier mijn uitgebreide aanbeveling. Verkoper binnendienst prima, vakkundig, beleefd, niet opdringerig, meedenkend oplossingsgericht. Secretaresse binnendienst idem dito, prima, is snel, beleefd en lost alle mogelijke vragen netjes op en.luistert naar jou als klant. Installateurs, ook prima, goed op elkaar ingespeeld, zijn zeer beleefd, netjes, laten geen rommel achter, je hebt er totaal geen last van en je hebt er ook totaal geen omkijken naar. Een zeer tevreden klant!!! Zoek niet verder, gewoon doen, zij hebben werkelijk alle beloftes waar gemaakt, in een markt die enorm groeit en waar veel cowboys in rond lopen. Zij kiezen echt voor kwaliteit en perfectie, steken ver boven het gemiddrlde uit. Ik kan het weten, want ik ben verkooptrainer geweest en heb jaren lang mensen opgeleid. Ik kan en mag er dan ook echt een waarde oordeel.over geven...Ik geef het bedrijf in z'n geheel echt een 10.

Top geregeld , vakmensen om te plaatsen

Vakwerk uitgevoerd, op tijd, netjes, door representatieve vaklui

Zeer betrouwbaar bedrijf met goede voorlichting. Ook de installateurs werken snel en leveren uitstekend werk. Zeer korte lijnen.

Boerhaaveweg 4

3401 MN Ijsselstein