Deskundig advies en bekwame installatie technici.

Green Planet Energy reageert direct op een offerte-aanvraag. Er wordt zeer snel een afspraak gemaakt om de installatie van de zonnepanelen ter plaatse te bekijken. Het bezoek en advies van de deskundige adviseur Ramon was verhelderend over serie- of parallel geschakelde panelen om een voor mij juiste beslissing te nemen. Bovendien was de offerte duidelijk over de toegepaste kwaliteitsdelen en..... tegen een verassend installatie bedrag! Ook de installatietechnici, Mike en Sam, hebben uitstekend werk geleverd. Vriendelijk in de omgang, doen alles in overleg en zijn heel precies bij het installeren en ruimen alles keurig op. Het moet top zijn! Ook zeer behulpzaam geweest bij het aanmelden van de panelen en het installeren van de Enphase-app op de mobiele telefoon. Alles werkt naar behoren en laat de zon nu maar schijnen! 6-6-2023, Richard Boogaard Culemborg

Prima werk van twee vriendelijke en vakkundige installateurs

Mike en Sam waren de twee installateurs die bij ons de zonnepanelen kwamen installeren. Ze werkten snel en vakkundig en hebben prima werk afgeleverd . Ook waren ze vriendelijk en makkelijk in de omgang. Al met al zijn wij heel tevreden over de installatie door deze twee mannen.

Top bedrijf

Top instalatie.goede plaatsing en vriendelijke vlotte en snelle afwerking.gewoon top. Super blij met het eindresultaat.

Top!!

Fijne begeleiding bij opstellen offerte. Stijn neemt alle tijd om alles goed uit te zoeken en uit te leggen. Mooie prijs. Leggen van de panelen was binnen een paar uur gebeurd op 2e Pinksterdag. Fijn alternatief bedacht voor doorvoer van de kabel. Ik heb als verbeterpunt aangegeven dat er iets meer tijd genomen zou kunnen worden voor installeren en uitleg van gebruik van de app. Ik kom er wel uit maar ik denk dat dat niet voor iedereen geldt. Normaal gesproken schijnt dat wel te gebeuren. Door de feestdag hadden de mannen wellicht iets meer “haast”?

Uitstekende ervaring

In goed overleg is de meest gunstige en esthetische plaatsing van de zonnepanelen gerealiseerd. Wat opvalt is de goede manier van communiceren, zowel vooraf als tijdens de installatie. Er wordt actief meegedacht en dat waardeer ik zeer. De installatie is netjes aangelegd met oog voor detail. Na installatie uitleg van de betekenis van de status ledjes in de meterkast. Zo hoort het! Bedankt!

Van offerte t/m montage is alles netjes verlopen.

Goed geholpen tijdens de offerte. Snelle en nette montage.

snel netjes vakwerk afgeleverd

zeer vakkundige monteurs netjes ,beleefd en ruimen de rommel op!!

Perfecte installatie

Van begin tot eind zeer tevreden over de installatie van de zonnepanelen. Duidelijke uitleg, goede afspraken, snelle levering en nog snellere plaatsing.

Alles is prima verloop, de voorlichting, offerte en installatie was prima.

Vanaf het begin (1ste gesprek) een goed gevoel, prijstechnisch OK, communicatie duidelijk en installatie was keurig (op tijd, netjes en alles keurig opgeruimd). Een aanrader dus !

Perfecte installatie

Nette vlotte monteurs goede uitleg

Uitstekend bedrijf! Van A tot Z is alles hier top geregeld. Offerte aangevraagd en uitgebreid besproken met een geweldige verkoper Matt. Akkoord gegaan en de afspraak voor installatie kon snel gemaakt worden. De installatie ging vlekkeloos en we zijn nu erg blij met onze panelen. Ik zal iedereen dit bedrijf aanraden!

Duidelijke communicatie, super verlopen!

Goed voorgesprek op locatie gehad. Duidelijke taal een geen poeha. Duidelijk contact over de planning en voorbereiding. De dag van installatie goede vlotte jongens over de vloer, duidelijke communicatie over wat ze gingen doen en hoe ze het aanpakken. Vlot gewerkt, en netjes opgeleverd met heldere uitleg van het systeem. Kortom, dik tevreden en zeker een aanrader!

Zeker aanbevelen

Goed geplaatst en netjes afgehandeld!

Uitermate efficiënt en vriendelijke service

Vanaf het eerste contact vriendelijke duidelijke benadering. Geen gepush of mooi praterij. Duidelijke taal en vanaf het moment dat ik m’n akkoord heb gegeven had ik er geen omkijken meer naar. Uitermate vriendelijke gezellige installateurs. Voor ik het wist lagen de panelen al op m’n dak en alles netjes opgeruimd. Laat de zon nu maar komen.

Perfect service at every stage

I am very satisfied with the service from Green Planet Energy. They install 6 solar panels for me. From the first contact to the installation and afterwards, they were very professional, and very thoughtful. They suggested me to have some spare tiles for the roof and even provided some example shops I can buy. After the installation they send me information about how I can register my system and the parameters necessary. And they did all this without me asking for it. I got the installation date quickly. The installation team was clean, friendly, and professional. I cannot imagine a better service. I wish we have more companies like them.

Betrouwbaar, professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Zonnepanelen op dak van mijn split-level woning geïnstalleerd. Geweldig dat ze de benodigde leidingen uit het zicht binnenshuis hebben geplaatst! Dacht zelf dat het niet mogelijk zou zijn, ze hebben echt mee gedacht en probleem ter plekke opgelost. Het was in 1 ochtend klaar en opgeruimd, en zelfs gestofzuigd dus ik had er geen omkijken naar. Door de wet op de privacy konden ze de aanmelding naar energieleveren.nl niet voor mij doen, maar gaven voldoende informatie zodat ik het makkelijk zelf kon doen. Heel vriendelijk en keurig personeel, zowel op kantoor als installateurs.

Van A tot Z top!

Zeer tevreden van offerte tot aan de levering! Sam en Mike ter plaatste gehad voor het installeren van 9 panelen! Alles goed uitgelegd en goed geïnstalleerd! Ze maakte zelfs even mijn dakgoot schoon!

Helemaal top

Goeie afspraken, prima advies. Keurig werk afgeleverd. Fijne mensen

Top bedrijf en kennis van zaken

Goede uitleg vooraf,perfecte panelen en goede monteurs

Snelle levering. Duidelijke uitleg. Super vriendelijke installeurs. Werken netjes.

Snelle reactietijd en zeer correct en vlot geplaatst

Offerte was duidelijk, de vervolgstap slechts 1 dag later. Ook het plaatsen na 6 weken ging als een tierelier. Bovendien waren de monteurs vriendelijk, prettig in de omgang, duidelijk in hun uitleg. Kortom: alles oké

Super snel en duidelijk

Na telefonisch contact gehad te hebben binnen een week een afspraak met Stijn. Duidelijk en eerlijke uitleg gehad over de producten en het plaatsen. Marcha heeft daarna de planning en afspraken bevestigd en vlak voor de installatie datum nog de laatste check gedaan. Vandaag hebben MIke en Sam de 9 panelen geplaatst exact zoals afgesproken. Nadat deze nog alles uitgelegd hadden en zelfs even hielpen met de aanmelding voor de terug levering van de stroom, zijn deze naar hun volgende klus gegaan. Erg goed van begin tot eind. Bedankt GPE.

Snel en netjes geplaatst

Goed bedrijf.

Komen afspraken na en werken net en snel!

Kwaliteit

Goed contact, snelle levering en vakkundige installatie. Vriendelijke installateurs, harde werkers! Zeer tevreden over Green Planet Energie. Aanrader!

Boerhaaveweg 4

3401 MN Ijsselstein