Kwaliteit

Goed contact, snelle levering en vakkundige installatie. Vriendelijke installateurs, harde werkers! Zeer tevreden over Green Planet Energie. Aanrader!

Keurig

Klant vriendelijk, komen afspraken na. Aanrader!

prettig en professioneel

vriendelijk, bekwaam, netjes en hardwerkend personeel. We konden alles vragen wat we wilden weten.

Zeer goede kwalitatieve medewerkers met oog voor de klant.

Top ervaring in het gehele proces incl. prijs & kwaliteit!

Super bedrijf om zaken mee te doen.

Het is een super bedrijf om zaken mee te doen. Vanaf het 1e telefoon gesprek alles goed geregeld. Technisch adviseur Ramon was op afgesproken tijd en had goede kennis van zaken. Goede uitleg en goed gesprek gehad. Alles doorgesproken, en daarom was het niet zo moeilijk om redelijk snel de aangeboden offerte voor accoord te geven. Daarna een super snelle inplanning van installatie gekregen. Sam en Mike kwamen op de afgesproken dag, mooi op tijd, deze mannen zijn echt op elkaar ingewerkt. Heel leuk stel om te zien werken. Ze zijn snel en zeer vakkundig, en werken heel netjes. Alles goed uitgelegd nadat de installatie klaar was. De meterkast was vervangen en de zonnepanelen aangelegd en aangesloten. De kabel vanuit de meterkast naar de panelen is super mooi weggewerkt, Ik ben dan ook zeer trots op Mike en Sam. Deze heren verdienen een dikke pluim. Tja wat voor cijfer moet je dan geven, gewoon een dikke 10 dus. Groeten van een zeer tevreden Gerard Hooijmans

Vakkundige, vriendelijke afhandeling

De zonnepanelen snel en vakkundig geinstalleerd door vriendelijke medewerkers. Prima!

Professioneel jong en enthousiast team

Zeer te spreken over dit bedrijf voor het leveren van zonnepanelen. Concurrerent in prijs, professioneel in sales uitvoering en back office. Tevens snel kunnen leveren. Men denkt mee met de klant..Heb geen verbeterpunten.

Top geregeld!

Het begint al goed met een persoonlijk gesprek, waarin de mogelijkheden besproken worden. Daarna duidelijke communicatie en goede afspraken, die worden nagekomen. Installatie verliep snel en professioneel, vriendelijk en heldere uitleg. Dus heel tevreden!

Super goed gedaan

Snelle levering en installateurs waren erg vriendelijk en hebben alles netjes en goed gedaan!

Super bedrijf!

Snelle reacties, snelle acties; kortom ik ben zeer tevreden over het gesprek, de planning, de uitleg, de begeleiding, het installeren en alles wat er bij komt kijken om zonnepanelen te laten installeren. Ik zou zeggen bel Green Planet Energy; iedereen die daar werkt is supervriendelijk en bekwaam.

Goede prijs, Snelle installatie en duidelijk communicatie

Monteurs zijn zeer ervaren en goed op elkaar ingewerkt. Luisteren en overleggen goed met de klant. Installatie verliep soepel. Zeer tevreden.

Spelen netjes gewerkt

Gewoon goed

Monteurs met ervaring! TOP!!! Goede service van het bureau.

Eindelijk goed persoonlijk advies i.p.v. telefonische offerte

Van alle online zonnepanelen cowboys is dit het eerste bedrijf wat daadwerkelijk de moeite neemt om langs te komen en een persoonlijke offerte te maken met een kop koppie i.p.v. online met google earth foto's van je dak : ) Offerte helder, niet de goedkoopste maar service en advies is in dit geval meer waard. De jongens die de installatie hebben gedaan zijn zorgvuldig en zijn netjes te werk gegaan. Mijn buren hebben tegelijk met ons gekozen voor installatie van de panelen.

soepel

Bij het eerste contact is alles goed en duidelijk besproken. De installatie verliep erg soepel en de installateurs waren vriendelijk, precies en snel. Ook in het contact voor en na de installatie was vriendelijk en betrokken.

Snel en netjes

Snelle plaatsing na offerte Netjes gelegd

Bij Green Planet snappen ze het!

Goed aviesgesprek met Matt. Snel een volledige en scherpe offerte. Vlot de plaatsing ingepland, met goede informatie over het het hoe wat op de dag zelf. Top leg-team dat van wanten weet en snel, netjes en secuur werkt. Ook nog eens goede nazorg. Zo hoort het. Complimenten Green Planet Energy!

Heldere informatie, goede, prettige en snelle service

Jong bedrijf met nog weinig recensies. Na gesprekken met meerdere kandidaten toch voor Green Planet Energy gekozen. Zeer prettig gesprek met Ramon, goed en geloofwaardig verhaal dat ons overtuigde. Vandaag, 5 weken later, liggen de panelen op ons dak. Ook over de installateurs Mike en Sam alleen maar positief: snel, goed, humor en goede communicatie en voorlichting. Laat nu de zon maar schijnen!

Zeer professioneel, fijn contact!

Deze mensen weten waarover ze het hebben! Prettig contact en snelle installatie, prijs/ kwaliteit dik in orde, kortom een aanrader!

Geweldig bedrijf

Erg fijn geholpen, en blij met de producten!

Fijne service!

Traject ging voorspoedig en de panelen waren binnen 5 weken geïnstalleerd.

Fijn contact en nette prijs

Ik had een paar bedrijven op het oog voor zonnepanelen. Maar hier had ik gelijk een goed gevoel bij. Prijs-kwaliteitverhouding is echt top!

Kundig bedrijf met uitstekende service.

Goede service en snelle levering

Goede en duidelijke service. Snelle levering en zorgvuldig gemonteerd. Erg blij mee!

Uitstekende ervaring met dit jonge bedrijf!

Makkelijk offerte aanvragen. Snelle offerte toezending. Deskundig advies op maat en geen lange wachttijd voor plaatsing. Professioneel installatieteam.

Boerhaaveweg 4

3401 MN Ijsselstein