Zorgeloos, helder, flexibel.

Ik heb de ervaring met Zonstart als bijzonder plezierig ervaren. De zoektocht naar panelen was transparant. De afspraken helder en alles is voor mij tijdig gereed gekomen. Mijn keuze voor het meest duurzame paneel had tot gevolg dat de levering wat onzeker was in de tijd. Dat was geen probleem voor mij en enkele maanden later is alles in orde. Door een reëel venster voor levering te kiezen is alles gegaan zoals afgesproken.

Prima nagekomen afspraken. Vriendelijke monteurs. Zeer goed contact met Alessandro, de telefonische medewerker.

Geweldig bedrijf

Goed contact met Alessandro, hij verkoopt de panelen en adviseert. Een hele nette beleefde man die goed naar je luistert en waar je alle kanten op kan gaan. Wat je ook maar wilt hebben, hij regeld het. Na de goedkeuring van de offerte zijn er gelijk 2 afspraken gemaakt 1 voor de schouw en 1 voor de montage. Er is een schouw geweest na goedkeuring van de offerte door de monteur die ook zou komen monteren en kon er zelfs toen als van afzien indien ik niet tevreden was. De twee jongens van waren op de afgesproken tijd aanwezig. Twee hele nette monteurs die eerst gezamenlijke de steiger met de lift daarop in elkaar gezet. Daarna is er een monteur naar het dak gegaan om de frames te monteren en de andere heeft de elektrische installatie van binnen in orde gemaakt aan passing meter kast, pv verdeler en de gateway. Na deze werkzaamheden te hebben uitgevoerd is deze naar het dak gegaan en heeft het frame geaard en de micro omvormers aan gesloten. Daarna hebben ze gezamenlijk de panelen naar boven getakeld met de lift en de panelen erg netjes met veel aandacht gemonteerd. Deze monteurs keken niet naar de tijd maar naar de kwaliteit. Ik ben erg blij dat in voor Zonstart heb gekozen en kan dit bedrijf bij iedereen aanraden nette mensen met verstand van zaken vanaf de offerte tot en met de installatie erge deskundige mensen. Ga zo door Zonstart

Prijs, kwaliteit en levering montage super! Een Porsche onder de zonnenpanelen

Zeer positief hoe het is gegaan vanaf offerte tot snelle levering/ plaatsing! Zeer duidelijke offerte waar alles goed omschreven is! Ik kan Zonstart zeker aanbevelen! Groetjes Car & Boat Care Houten

Zonnepanelen top gelegd volgens plan

Alles was tot in de puntjes goed voorbereid. Ook het in de tuin leggen van de grondkabel in is meegenomen. De mannen werken zeer efficient en netjes. Was een leuke dagje en alles werkt!

Snelle plaatsing en fijn personeel

Vanaf het eerste moment liep alles al vlotjes. Alles is goed uitgelegd en ik werd goed meegenomen in het proces. Erg vriendelijke en goede monteurs, plaatsing was gedaan binnen 1 dag!

Heren waren keurig op tijd,werkte snel en oplossing gericht. Was een lange dag 08.00 tot 16.00 maar ze Bleven beleefd en vriendelijk. Eind van de dag namen ze nog de tijd om de app te installeren en rustig uit te leggen.

Hoge kwaliteit

Zowel na de eerste contacten, offerte traject, schouw als installatie en nazorg doet Zonstart wat ze beloven. Geen verrassingen, heldere communicatie en goede afwikkeling

Perfecte service!

Toen we eindelijk besloten om te investeren in zonnepanelen, konden ze via Zonstart snel gelegd worden. Afspraken worden goed nagekomen en alles wordt heel duidelijk uitgelegd. De panelen ( met micro omvormers!) liggen keurig op het dak. We zijn zijn super tevreden over de keurige service van Zonstart!!

Helder en vriendelijk

Informatie werd snel en hoogst vriendelijk gedeeld. Contact met alle medewerkers was helder en plezierig. Afwerking netjes en correct. Bij wijzigingen van de plannen werd er op tijd gecommuniceerd en werd er naar de best mogelijke oplossing voor alle partijen gezocht.

Professionals

Na meerdere offertes te hebben opgevraagd, kozen wij uiteindelijk voor Zonstart. Dat bleek van begin tot eind een goede keuze. Het meedenken, nakomen van afspraken, de vriendelijke uitleg van de medewerkers en uiteraard de kwaliteit en professionele plaatsing van de zonnepanelen, hebben wij als erg prettig ervaren. We bevelen Zonstart dan ook zeker aan.

Fantastisch bedrijf!!

Ontzettend tevreden! Goed meegedacht en geadviseerd, alles snel en zorgvuldig geregeld. Had binnen 4 weken de panelen liggen in mijn tuin. Complimenten aan de manier van communiceren! De installatie verliep uitstekend en door de heren goed geïnformeerd. Alles werd netjes achtergelaten. Zoek jij een betrouwbaar familiebedrijf stop dan met zoeken! Absoluut TOP!

Goeie kwaliteit panelen en uitstekende service

Panelen van goed merk, met Enphase mini-omvormers elk paneel apart uitlezen en schaduw van bomen heeft geen impact op de andere panelen. Echt uitstekende service: meedenken en pro-actief. Top

Deskundig en service gericht

Snelle aanbieding en plaatsing. Kennis van zaken. Zeer prettig zaken doen met Zonstart.

Van A tot Z zelf niks hoeven doen, dus compleet ontzorgd.

Al eerder gekeken voor zonnepanelen maar ook twijfel en wist niet zo goed waar ik op moest letten. Eenmaal op de site van zonstart werd me ineens alles duidelijk. Goede uitleg op de site en na 1 telefoontje de overgebleven vragen snel en vakkundig beantwoord. Snelle levering en vriendelijk en gedreven mensen.

Uitermate tevreden

Fijn adviesgesprek gehad waarna ik vrij vlot akkoord heb kunnen geven. Ondanks het extreem hete weer hebben de heren uitermate goed werk geleverd. Duidelijk vakmensen die vriendelijk zijn, goed overlegde en wisten wat ze deden.

Goede prijs, topservice

Zowel de afdeling sales als de monteurs waren super vriendelijk en netjes. Snel geleverd en gemonteerd en netjes afgewerkt. Goede prijs ook; heb vele offertes naast elkaar gelegd en deze kwam ook qua prijs als een van de betere. Doorslag is uiteindelijk de kwaliteit panelen geweest in combinatie met het advies-traject. Dan weet je nog niet wat je precies krijgt omdat kwaliteit van montagewerk nog flink kan verschillen. Ook hier dus zeer positief over. Zeker een aanrader!

Goed resultaat en fijn personeel

Het is al met al een soepele ervaring geweest. De monteurs nemen hun werk serieus en zijn overduidelijk bezig om een zo goed mogelijk resultaat neer te zetten. Het plan om een kabel door een bestaande leiding te leggen mislukte helaas (leiding in muur was te krap) maar dat hebben ze bijzonder netjes opgelost door de kabel buitenlangs weg te werken. Ziet er niks meer van.

zeer goed en netjes geholpen

Geen cowboys zoals je veel leest en hoort in deze wereld Ze nemen netjes de tijd voor je om alles uit te leggen Dag van plaatsing gingen ze zeer netjes te werken en alles ging in overleg(geen rare verassingen achteraf) Wat dit bedrijf onderscheid van massa is toch echt het werkwijze, Kwaliteit en het klanten binding wat ze in mijn optiek heel goed doen

Uitstekend service

Snell, efficiënt, proactief! Heel tevreden overal- offerte, service, hulp, uitleg, prijskwaliteit! Uitstekend werk! Aanrader!

Goede service met een smile

Fijn contact over het proces. Goede adviezen over welke panelen en set. Komen afspraken na, en als er dan iets anders gaat is er goed contact en overleg. Creatief meedenken en dat alles met een glimlach op hun maar ook mijn gezicht.

Klasse materialen, en prima vaklui.

Leveren wat is overeengekomen en niet geheel onbelangrijk, er werd veilig gewerkt. Ze nemen goed de tijd.

TOP!!!

Op 12 mei ontving ik de offerte na een heel prettig gesprek met Alfonso. Uit 5 offertes heb ik gekozen voor Zonstart. Daarvoor waren de kriteria; schouw aan huis, parallel geschakelde panelen, AEG panelen, IQ8PLUS micro omvormers. De schouw was snel afgesproken, 18 mei. De afspraak om de panelen te plaatsen ook snel afgesproken, 31 mei. Zeer prettig en professioneel. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. De mannen werken bijna geruisloos, netjes en alles doet het gewoon. Lang geleden dat er geen complicaties waren. "Hooguit" het zonnige toch wel warme weer.:)

Gewoon perfect

Prettig bedrijf! Goed bereikbaar, heldere afspraken en scherpe prijzen. Leuke verkoper, evenals een vriendelijk en vakkundig team die het kwam plaatsen.

Een zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Zowel de voorbereiding als de installatie zijn keurig uitgevoerd door deskundige medewerkers. Na de installatie is alles duidelijk uitgelegd. We zijn zeer tevreden.

Pakketboot 19

3991 CH Houten

Over Zonstart

Bij Zonstart geloven we dat de wereld groener kan. Daarom werken we hard om alle geschikte daken in Nederland vol te krijgen met zonnepanelen. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf en werken met een ervaren team in de installatietechniek en bouw. We hebben een heel eigen manier van werken, waarin persoonlijk contact, duidelijkheid en kwaliteit voorop staan. Bij ons kunt u rekenen op de beste materialen en uitstekende uitvoering. Zo kan iedereen genieten van duurzame zonne-energie van eigen dak waarmee u niet alleen geld bespaart op de energierekening, maar ook een steentje bijdraagt aan de verduurzaming van Nederland. Onze eigen gecertificeerde medewerkers installeren vakkundig uw zonnestroomsysteem op uw dak zodat u kunt genieten van de zon, en daar zijn we trots op.