Betrouwbaar en geweldige klantenservice

Hoe fijn is het als klant weer eens écht een goede service te ontvangen! Zeer correcte omgang, duidelijk en overzichtelijke informatie, open en meedenkend. Werkzaamheden volledig volgens afspraak en keurig afgeleverd. Thumbs up!

netjes en professioneel uitgevoerd

de zonnepanelen zijn vakkundig geïnstalleerd. Zonstart heeft veiligheid hoog in het vaandel staan. Dus een steiger bouwen en niet zomaar het dak opgaan. De zonnepanelen starten dezelfde dag nog met leveren.

Uitmuntend!

Als ik de review lees, dan zijn vrijwel alle klanten vol lof, en daar ben ik (en ook mijn vrouw) het helemaal mee eens. Ook wij hebben alleen maar goede ervaringen, vanaf het eerste contact tot de oplevering en de nazorg. En dan bedoelen we zowel de kwaliteit van de werkzaamheden als de hulpvaardigheid van alle (vriendelijke) medewerkers.

Zeer correct en goed personeel

Vanaf het eerste contact, een goed gevoel overgehouden. In het voortraject de schouw en telefonisch goed en duidelijk uitgelegd wat en hoe het ging gebeuren. Ook tijdens de installatie goed contact met de monteurs. De monteurs hebben netjes en goed hun werk gedaan ,en alles schoon opgeleverd. Het systeem draait naar volle tevredenheid. We hopen er nog lang zonder problemen gebruik van te maken. Zonstart nogmaals bedankt voor de begeleiding tijdens het hele traject. Michel

Fantastische service door enorme prettige mensen

Vanaf het eerste tot het laatste moment niets dan lof. Afspraken worden altijd nagekomen, het werk is buitengewoon netjes gedaan conform afspraak en terwijl de panelen gelegd werden, konden er op mijn verzoek ook ter plekke nog extra panelen bij gelegd worden. Ook de nazorg was meer dan uitstekend. Ik had een andere offerte die lager uitviel maar daar kwam zo weinig reactie van dat ik blij ben dat ik voor Zonstart gekozen heb!

Zij zijn heel vriendelijk en vertrouwelijk

Serieuze bedrijf

Complimenten!

Wij zijn op ons gevoel afgegaan en dat was zeker geen verkeerde keuze. Onze zonnepanelen zijn precies volgens planning geplaatst. Fijne begeleiding van het gehele proces. We zien dat alles met zorg en passie is uitgevoerd. Complimenten!

Vriendelijk, behulpzaam en snel geleverd

Fijne aan zonstart vond ik dat ze spullen op voorraad hebben en je dus niet lang laten wachten omdat de leverancier geen voorraad heeft. Ze doen ook een schouw van te voren wat ervoor zorgt dat je geen gedoe hebt op de dag zelf als iets niet past of klopt. Telefonisch prettig contact altijd beleefd vriendelijk en willen meedenken. Ook prettig dat ze zelf alles regelen en dus niet het plaatsen uitbesteden. Mak is een topper hij regelde alles netjes en gaf me goed advies over mijn dak waar ik wat achterstallig onderhoud aan heb. Alles netjes opgeruimd en je hoeft pas te betalen als alles helemaal werkt dat geeft vertrouwen.

Goede service, blij met de zonnepanelen!

Goed advies gekregen. Zonnepanelen zijn in één dag gelegd en alles werkt perfect. Goede uitleg over de bijbehorende app. Wij zijn heel tevreden. Mensen met verstand van zaken, ik beveel ze aan.

Zorgeloze plaatsing

Contact met medewerkers was prettig en inhoudelijk goed. De plaatsing ging volgens afspraak en werd op plezierige wijze uitgevoerd. De inbedrijfstelling van het systeem verliep vlekkeloos. Samenvattend: een zeer goede ervaring!

Het legplan wat niet mogelijk leek, is toch gerealiseerd.

Fijne werkers op het dak en over de vloer. Tijdens en na de werkzaamheden is direct een en ander netjes opgeruimd. Na aansluiting werd op afstand meegekeken of de aansluiting en werking naar behoren zijn.

Toppers!

Ik ben erg tevreden over de complete zonnepaneel installatie met 8 panelen. Ik heb het dan ook als professioneel, deskundig en vriendelijk ervaren. Ik raad deze installatie zeker aan voor wie op zoek is naar zonnepanelen. Bedankt Zonstart!

Tevreden

Prima service. Alles werkt goed. Ook handige en makkelijke app om opbrengsten bij te houden.

Een zeer goed bedrijf, alles snel en naar wens geleverd

Alles volgens afspraak en netjes afgehandeld. prettige ervaring met installateurs.

Zeer betrouwbaar, klantvriendelijk, veel kennis en kwaliteit.

Zonstart heeft mij enorm goed geholpen om een keuze te maken. Ik had totaal geen kennis en zag door de bomen het bos niet meer. Alles is zeer vakkundig uitgelegd. Op vragen mijnerzijds werd zeer snel geantwoord. De panelen waren op voorraad dus ze konden al snel aan de slag. De installateurs hebben hard en zeer netjes gewerkt. Ik ben blij met het resultaat! De panelen zijn prachtig, De omvormers zijn weggewerkt onder de panelen, dus geen kast oid aan de buitenkant van het huis. Laat de zon maar gaan schijnen. Dank Zonstart!

Prima bedrijf met attent personeel.

Er wordt goed geluisterd naar vragen en persoonlijke wensen. Heldere offerte en ook over de wachttijd en installatie zeer tevreden. App werkte direct en is heel prettig in het gebruik.

Nette montage en duidelijke communicatie

Ik heb een uitdagend dak waardoor tijdens de schouw bleek dat het plan niet helemaal paste. Uiteindelijk is het plan aangepast met 1 paneel minder. Natuurlijk jammer maar er is maximaal gebruik gemaakt van de dakcapciteit, het had niet anders gekund. Verder zeer tevreden over de afhandeling en contact. Fijne mensen.

Goed bedrijf

Na een aantal vergelijkingen tussen verschillende aanbieders de keuze gemaakt om zonstart de opdracht te geven. Ze bieden een prijs aan waar andere niet aan konden komen. De panelen lagen met 5 weken al op het dak en werken zoals verwacht. Kortom zeker aan te raden

Alles volgens afspraak en er is netjes gewerkt. Prettige ervaring en erg mooie panelen.

Goede communicatie

Uitstekende communicatie over plaatsing, planning en service. Goed telefonisch en per mail bereikbaar. Ik ben zeer tevreden.

Fijn contact, snelle installatie en verstand van zaken

Fijn contact gehad, verstand van zaken! Heldere uitleg en scherpe offerte. Ze konden snel installeren en de installatie verliep goed. Kan het aanraden om met dit team in zee te gaan!

Snel geplaatst

Na verloop van de schouw van het dak, heel snel een datum voor het plaatsen. Het plaatsen was binnen een dag klaar en werkte gelijk. De mannen waren om 8.30 gestart met het steiger opzetten en om 16:00 uur verlieten de heren ons met een werkende installatie. Kanjers!!

Vriendelijk en betrouwbaar

Nadat ik een offerte aanvraag heb gedaan via de website, ben ik de volgende dag gebeld door Zonstart. Erg vriendelijk en betrouwbaar personeel. Daarnaast ben ik ook tevreden over de installateurs, binnen 6 weken was alles keurig geïnstalleerd. Top service!

Keurig

Een bedrijf wat meedenkt met jouw wensen. Verder was de prijs goed en goede afstemming rond de installatie. Tijdens de installatie bleek een omvormer niet goed te werken door een verkeerde instelling uit de fabriek. Gelukkig werd dit snel opgelost omdat de installateur al een vervangende omvormer in de bus had liggen. Al met al een goede service

Ambitieus, vriendelijk team!

Zeer fijne ervaring met dit bedrijf. Goed bereikbaar en uitgebreid advies ontvangen. Ik raad dit bedrijf iedereen ten zeerste aan. We zijn blij met de service én de panelen.

Pakketboot 19

3991 CH Houten

Over Zonstart

Bij Zonstart geloven we dat de wereld groener kan. Daarom werken we hard om alle geschikte daken in Nederland vol te krijgen met zonnepanelen. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf en werken met een ervaren team in de installatietechniek en bouw. We hebben een heel eigen manier van werken, waarin persoonlijk contact, duidelijkheid en kwaliteit voorop staan. Bij ons kunt u rekenen op de beste materialen en uitstekende uitvoering. Zo kan iedereen genieten van duurzame zonne-energie van eigen dak waarmee u niet alleen geld bespaart op de energierekening, maar ook een steentje bijdraagt aan de verduurzaming van Nederland. Onze eigen gecertificeerde medewerkers installeren vakkundig uw zonnestroomsysteem op uw dak zodat u kunt genieten van de zon, en daar zijn we trots op.