Betrouwbaar bedrijf!

Ik heb bewust gekozen voor een lokale aanbieder zodat bij eventuele vragen of problemen er snel gereageerd wordt. Ik vind dat ze een goede service verlenen, dit merk je in alles. Erg vriendelijk en professioneel vanaf advies, offerte tot installatie. Wat mij betreft een top bedrijf dat zijn beloftes waar maakt.

Snelle en goede service!

Ze hebben mij erg goed geholpen. Ik heb een scherp aanbod gehad en een aantal weken later konden de panelen al geplaatst worden. Het zijn mooie panelen van goede kwaliteit. Je betaalt misschien iets meer maar dan ben je helemaal klaar voor de toekomst wanneer de accu’s op de markt komen.

heldere afspraken en nette afhandeling

We zijn erg positief over de aanschaf en installatie van zonnepanelen bij Zonstart. Vooraf geven ze een uitgebreid advies en duidelijk antwoord op al onze vragen. Ze komen langs om de plaatsing helemaal door te spreken. Levertijd was zoals afgesproken en het team dat kwam installeren was zeer deskundig. De mannen hebben alles correct en schoon achtergelaten. Aanrader!

Pakketboot 19

3991 CH Houten

Over Zonstart

Bij Zonstart geloven we dat de wereld groener kan. Daarom werken we hard om alle geschikte daken in Nederland vol te krijgen met zonnepanelen. Wij zijn een jong en enthousiast bedrijf en werken met een ervaren team in de installatietechniek en bouw. We hebben een heel eigen manier van werken, waarin persoonlijk contact, duidelijkheid en kwaliteit voorop staan. Bij ons kunt u rekenen op de beste materialen en uitstekende uitvoering. Zo kan iedereen genieten van duurzame zonne-energie van eigen dak waarmee u niet alleen geld bespaart op de energierekening, maar ook een steentje bijdraagt aan de verduurzaming van Nederland. Onze eigen gecertificeerde medewerkers installeren vakkundig uw zonnestroomsysteem op uw dak zodat u kunt genieten van de zon, en daar zijn we trots op.